Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nigger14

Marketing

Nissan Skyline

1989. godine dolazi do preporoda GT-R –a sa modelom R32 GT-R koji je bio predstavljen ATTESA ETS sustavom. Advanced Total Traction Engineering System for All-Electronic Torque Split ili elektoronički kontroliran pogon na sva četiri kola. Također, HICAS sustav je bio poboljšan tako da se sad zvao SUPER-HICAS.
Ipak, najveće poboljšanje je bio RB26DETT motor koji je bio 2.6 litreni DOHC twin turbo sa 280 konja. 1993. godine dolazi R33 GT-R redizajniran i teži u odnosu na zadnji model ali su sad svi modeli dolazili sa stražnjim pogonom ili HICAS-om, tj. pogonom na obje osovine.
I, naposljetku, dolazi model R34 GT-R, u pet verzija; R34 GT-R, R34 25 GT-V, R34 25 GT, 25 GT–X i 25 GT-V.
I tako je Skyline kroz gotovo pet desetljeća proizvodnje od obiteljskog automobila postao kultni auto današnjice, koji je sa svojim jakim motorima i pogonom na sva četiri kola jedan od najpoželjnijih auto uličnih trkača. Pogotovo zato što se iz R34 GT-R-a može izvući preko četiristotine konja izmjenom turbo-punjača i intercoolera.









Post je objavljen 06.08.2006. u 15:17 sati.