srijeda, 23.02.2011.

obrisi leđa u ruby tuesday...

(mostly black and white)



She would never say where she came from
Yesterday don't matter if it's gone
While the sun is bright
Or in the darkest night
No one knows
She comes and goes

... She just can't be chained




Image and video hosting by TinyPic



grad... utorak navečer.
kao i obično
vidjela sam se brojnim tuđim očima,
pomislila
- bože kako sam samo snađena u svijetu
i
- kako sam samo savršeno uklopljena...
i
...i sjajim
i
- bila sam se potpuno otuđila
i
- trebam više ovako živjeti
i
- trebam više ovako blistati
i
- kako sam i zašto zaboravila na ljekovitost ovakvih večeri?

i nazivala sam stvari pravim imenima
i bila svjesna da su mi dovoljne samo prve i jedine šanse
i odlučila češće izlaziti, vidljivo žariti, duže ostajati...

a onda sam ustala i rekla - moram ići.

nisu ni pisnuli u siluetu mojih leđa na odlasku



već odavno znaju da koja su meni neuhvatljiva i njih lažu.







Image and video hosting by TinyPic






tessa k od tesara



| 12:22 | Komentari (10) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>