Nepoznati Zagreb

07.08.2017., ponedjeljak

Novo lice Kranjčevićeve ulice

Napokon smo dočekali i prvo svježe jutro nakon prošlotjedne nesnosne vrućine! Jutros sam, nakon duuuugo vremena, iz kuće izašao u majici dugih rukava i nisam ju skifao sve dok nisam biciklom stigao iz Prečkog u središte Trešnjevke - kakva razlika nakopn bicikliranja prošloga petka kada sam se oko 18h vraćao s posla, a zrak je bio tako pregrijan da se jedva moglo disati na gradskome asfaltu!

I upravo toga petka sam se po prvi puta provozao obnovljenom Kranjčevićevom ulicom. Radovi su trajali, čini mi se, puna dva mjeseca i ulica je kompletno obnovljena, a ono što me raduje kao osobu koja se trudi u gradu čim više vremena provesti pješice i na biciklu je slijedeće:
- pločnici su ostali široki i, usprkos nekim zlogukim prognozama, na njih nisu ucrtali biciklističke staze
- biciklistima je, zajedno sa ostalim vozilima, namijenjen kolnik što je posve u redu, pogotovo što su i ovdje primjenjene tzv. "sharrows" oznake (koje vozače motornih vozila upozoravaju na prisustvo bicikala na kolniku) i "bike boxovi" koji biciklistima omogućuju prednost pri prestrojavanju na semaforiziranim raskršćima (ako se sjećate, te smo oznake već vidjeli u gradu, na lani obnovljenoj Gajevoj ulici, vidi OVDJE)
- predviđen je i dio za zelenu površinu sa južne strane ulice na koju će, nadam se, uskoro biti zasađen drvored

Ono što se, bar po meni, moglo bolje napraviti je vođenje prometa po kolniku. Iako su na kolniku ucrtane oznake sa preporukom brzine na 30 km/h ravno vođenje prometa i širina kolnika zapravo kao da pozivaju da se gas stisne malko jače ... a izgled ulice i kolnika bi zapravo trebao pozivati na smirenje prometa, npr vijugavim vođenjem prometa, ponekim pametno složenim izbočenjem (kao npr u ulici Srednjaci) i sličnim mjerama ()primjere iz Njemačke pogledajte OVDJE i OVDJE.) Takve mjere bih pozdravio i kao vozač auta i kao vozač bicikla, jer smatram da doprinose sigurnosti u prometu.

Što vi mislite, kako vam se sviđa novi izgled ulice?



Početak obnovljenog dijela ulice kod kružnog toka sa Novom cestom. Snimio: Vanja


"Sharrows" koji upozoravaju na prisustvo biciklista na ulici. Snimio: Vanja


"Bike box" na semaforiziranom raskršću sa Ogrizovićevom, vozač automobila je pravilno stao nakon crveno označenog polja. Snimio: Vanja


Semafor na raskršću sa Tratinskom/Brozovom, vozač automobila je nepropisno stao unutar crvenog polja. Snimio: Vanja


Zelena površina (zasad još smeđa wink) na dijelu južnog kolnika ulice. Snimio: Vanja


Pogled unazad, prema zapadu. Snimio: Vanja

Oznake: Jranjčevićeva ulica, trešnjevka, promet, bicikl


- 15:23 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2017 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2024 (2)
Srpanj 2024 (1)
Lipanj 2024 (4)
Travanj 2024 (1)
Ožujak 2024 (6)
Veljača 2024 (6)
Siječanj 2024 (5)
Prosinac 2023 (2)
Studeni 2023 (7)
Listopad 2023 (5)
Rujan 2023 (2)
Kolovoz 2023 (6)
Srpanj 2023 (8)
Lipanj 2023 (11)
Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (5)
Veljača 2023 (6)
Siječanj 2023 (3)
Prosinac 2022 (7)
Studeni 2022 (8)
Listopad 2022 (3)
Rujan 2022 (2)
Kolovoz 2022 (3)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (2)
Svibanj 2022 (2)
Travanj 2022 (11)
Ožujak 2022 (10)
Veljača 2022 (6)
Siječanj 2022 (9)
Prosinac 2021 (8)
Studeni 2021 (3)
Listopad 2021 (4)
Rujan 2021 (9)
Kolovoz 2021 (6)
Srpanj 2021 (9)
Lipanj 2021 (1)
Svibanj 2021 (8)
Travanj 2021 (6)
Ožujak 2021 (10)
Veljača 2021 (4)
Siječanj 2021 (1)
Listopad 2020 (2)
Rujan 2020 (6)
Srpanj 2020 (3)
Lipanj 2020 (3)
Svibanj 2020 (3)
Travanj 2020 (4)

Tema bloga:

Linkovi