Nemezis

Samba de orfeu

Sluša se jazz. Uglavnom stalno, uglavnom ovaj album. Čini me bezbrižnom. Muvam se u ritmu, odradim meditaciju, pa malo joge, pa malo već spominjanih vježbica za dupe, pa malo robe opeglam, pa suđa operem, pa skuham malo koprive i par doza sirupa od maslačka, sve nekako usput. Na godišnjem sam. Uživam u svakoj aktivnosti kojom se bavim, čak mi ni čupanje obrva ne pada teško. Čitam neku odličnu knjižicu koja me uči kako se otarasiti stresa, tu i tamo nabacim nešto na roštilj i mislim si da bih mogla ovako...do penzije. Vrt je doveden u stanje apsolutnog reda, posadila sam i neke ružmarine, origano i zasijala još neke začine, i danas ubrala prvu rigu i radić. Volim plodove svog truda, pogotovo na salatu :)
Osjećam se odlično. Zahvaljujući srpu i motici mišići opet poprimaju željeni oblik. Zahvaljujući cjelodnevnom boravku na suncu, na zraku, u prirodi kosa, koža i nokti izgledaju zdravo. Ne bole me leđa već pešest dana, a dupe me boli taman kolko treba. I jagode mi cvatu. Svih tristo i nešto. I jaglaci se suše, i trputci će taman do ponedjeljka narast da ih se može brat za sirup.
Restoran je dogovoren, pozivnica je završena, valjalo bi skočit do Zagreba po papir i kilometar mašni, naljepnice za med potrebuju još neke korekcije, ali i tu je zapravo sve dovedeno do kraja.
A sutra idem isprobavati vjenčanice. Mama moja i ja idemo. Donekle se veselim. Al ako ćemo iskreno, više se veselim što ćemo u povratku stati u Bauhaus. Po farbu za zidove. Pa će napokon startati i krečenje. I velika avantura pogađanja iste nijanse narančaste. Izvjestiti ću vas o tome na vrijeme :D
Odo sad. Imam veeeliku grudu gline u vrećici. Idem je pretvorit u lampu za eterična ulja, i u vazu i u posudu za čuvanje češnjaka. Oće mama posudu. Ja oću da izgleda ko češnjak, debeli veliki češnjak. Svašta ja oću. A pojma nemam kakva mi je glazura na raspolaganju.
Nema veze, zapravo. Može češnjak bit i narančast, mame ionako gledaju s apsolutnim divljenjem u sve što njihova djeca naprave. Sva sreća :)
Budite mi dobri i veseli, navratit ću ovih dana do vas, a možda i kakav normalan post napišem. Onako, sa temom i svim. Nikad se ne zna ;)

10.05.2013. u 18:19 | 4 Komentara | # | ^
Kolovoz 2017 (2)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (6)
Veljača 2015 (9)
Siječanj 2015 (6)
Prosinac 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (6)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (4)
Rujan 2013 (4)
Kolovoz 2013 (3)
Srpanj 2013 (6)
Lipanj 2013 (5)
Svibanj 2013 (5)
Travanj 2013 (6)
Ožujak 2013 (7)
Veljača 2013 (12)
Siječanj 2005 (1)











Brojalica: