Nema stopiranja, čekaj autobus..

srijeda, 07.08.2013.

Novo ljeto, novi događaji, novi post.


Prošla je godina dana od posljednjeg posta, dakle vrijeme je da se napiše novi. Prvo ću naglasiti da je Hrvatska prije 2 mjeseca ušla u Europsku uniju skupa sa svim svojim minskim poljima dakle, suprotno mom uvjerenjuu stanju psihozu o razlogu neulaska Hrvatske u Uniju.. Nadam se da će se jednom potpuno očistiti od mina, ali me iznenadila činjenica da u Njemačkoj postoje minska polja još od 2. svjetskog rata (!).
U ovih godinu dana što se tiče emocija izmjenjuju se stanja manije, depresije, a ponekad i agresije. Odlučio sam ovo ljeto provesti kod kuće u Slavoniji s obitelji i učiti za 3 ispita koja imam na početku 9. Mjeseca. No, shvatio sam da mi se previše toga skupilo, i svaki put kad sam počeo učiti, raspoloženje mi se uruši pod pritiskom koji mi zadaje ovaj težak fakultet i prevale me depresivne misli i osjećaji. Ujak mi je rekao na to da je FER fakultet koji zdravog čovjeka ubije u pojam, a gdje neće mene sa dijagnozom ozbiljne psihičke bolesti. Stoga sam još prije 3 tjedna odlučio odustati potpuno od ovog faxa i nagodinu upisati Tehničko veleučilište Zagreb, isto elektrotehnika ali sa manje zahtjevnim programom. Otkad sam to odlučio, puno se bolje i mirnije osjećam. TVZ mi je izazovan ali nadam se i dostižan cilj. Ipak sam nešto i naučio na FER-u ( 4 ispita sam položio), i to znanje će mi svakako pomoći i u studiranju na TVZ-u.

U ovih godinu dana sam 10 mjeseci bio u vezi sa curom koja se slučajno isto zove kao i moja maćeha. Od svih cura koje sam dosad imao najviše mi se ona sviđala. Jako je pozitivna osoba, vesela i nikad snjom nije bilo dosadno. Upoznali smo se, pogađate - na kontroli. Na prvom susretu me 2 puta iznenadila. 1. put kad je rekla da ima 29 godina, naime izgleda puno mlađe nego što je. A još više me iznenenadila kad me tražila broj.Ja nju ne bih tražio, te se vjerojatno više ne bi ni vdjeli da to nije napravila. 3 tjedna smo se nalazili, šetali po parkovima u Zagrebu, nakon toga sam iskorstio zgodnu priliku da je poljubim i tako smo prohodali. Više nismo u vezi jer ona izričito nema želju imati djecu, a ja bih to želio. Ne znam kad, za 5 ili 10 godina, ali bih želio, a ona ne bi nikako.U tome smo se razišli.Ne želim biti u vezu koju kad-tad moram prekinuti. Ona je jednom kod mene prespavala, na kraju sam bio kod nje 5 dana, te smo prekinuli prije nego je otišla na more, a ja u Slavoniju.
Mami mi se stanje jako pogoršalo, jer je neredovito uzimala terapiju, te je završila u bolnici pred Uskrs ove godine. Super se oporavila, a njena dokotrica je i za nju tražila Rispolept Constu, najskuplji lijek na tržištu. Tako je mama sada u situaciji, da joj lijekovi koštaju 3000 kn mjesečno, dok joj je mirovina 1500. Naravno, sve lijekove dobiva besplatno. Ipak se mora reći da u ovoj državi kakva god da je, dosta se drži do zdravlja.
I moji odnosi s tatom i maćehom su sada puno bolji. Jednom tjedno ih posjetim .Tata me zvao da idem s njim i bratom praviti drva u šumu i to sam drage volje prihvatio. Što je bilo, bilo je, prošlost se nikako ne može promjeniti. Shvatio sam da me mržnja prema njima dovela do ludila,te zaključio da me mržnja sigurno neće i izvući iz njega. Baka s tatine strane koja me odgajala 3 godine nakon što su se roditelji razveli je ostala sama otkad joj je sestra umrla, te nju otkad sam kod kuće posjetim apsolutno svaki dan i napravim što treba.

U ovom postu bih još htio nešto reći o uspješnim i karizmatičnim ljudima koji boluju od psihičke bolesti, ili imaju određenih psihičkih problema.Neki su još živi a neki su povijesne osobe.
Svi su čuli za Isaaca Newtona, ali malobrojni zanju da je dobar dio života muku mučio sa maničnom depresijom (bipolarnim poremećajem). Po meni je on apsolutno najveći i najutjecajniji znanstvenik, a po jednoj kontroveznoj listi proglašen je 2. najutjecajnijom osobom u povijesti čovječanstva, iza muslimanskog proroka Muhameda, a ispred Isusa Krista. Njegov diferencijalni i integralni račun kojeg je otkrio za jednu noć, te postulati mehanike i zakon gravitacije su osnova fizike i svih tehničkih znanosti (prvenstveno elektrotehnike, strojarstva i građevine). Kad je bio dobre volje radio je po 18 sati dnevno, 7 dana u tjednu, a kad je bio depresivan puno manje Iako je cijelo vrijeme želio dati sve od sebe.
Newton je zakon gravitacije otkrio uz pomoć jabuke, a jabuka je imala velik utjecaj u životu radu jednog drugog velikog čovjeka Stevea Jobsa. On nije bolovao od psihičke bolesti, ali je u mladosti uzimao psihoaktivne tvari LSD i marihuanu. LSD je tvar koja umjetno inducira simptome slične shizofreniji (halucinacije, bijeg od realiteta, ponekad i paranoju). Tako se jednom mladi ludi Steve toliko natripao da si je umislio kako je dirigent, a polje kukuruza njegov orkestar i nekoliko sati je dirigirao imaginarnom orkestru koji je svirao Bacha, Mozarta i ostale velike kompozitore, bilo mu je ludo zabavno a bio je potpuno sam. Kaže da mu je LSD izoštrio osjetila i pojačao kreativnost. Bio je stvarno veliki čovjek, preko 30 godina je bio u informatičkoj industriji i iz temelja ju je izmijenio. Smrt od raka gušterače ga je zaustavila da još puno dobroga napravi.
Apsolutno najgenijalniji čovjek što boluje od psihičke bolesti je nobelovac John Forbes Nash. Živio je za matematiku, puno se trudio i otkrio je teoriju igara, koja je znatno ujtecala na ekonomiju. Za taj rad je 1994. dobio nobelovu nagradu, a samo ću reći da je nakon toga još 3 puta dodjeljivana nobelova nagrada upravo za teoriju igara, svaki put sve više unaprjeđivana. Ministarstvo obrane ga je otkrilo te povremenno iskorištavalo da za njih razbija sovjetske šifre. Međutim to je odvelo njegov um preko svoje granice, počeo je vjerovati da je ono što nije i obolio je od paranoidne shizofrenije. Ima sina koji se isto zove John Nash, također je matematičar i također boluje od shizofrenije.Mlađi Nash je i dobar šahist te se konstantno nalazi među prvih 100 šahista u SAD-u.
Od sportaša bih opisao jednog od najvećih boksača i jednog od sportaša koji su karijeri najviše zaradili- Mike Tysona. On je najbolji primjer da agresivno ponašanje ne smanjuje agresivnost nego je povećava. Na vrhuncu karijere mlatio je svakoga tko je ušao sa njim u ring, ali to mu nije bilo dovoljno te je bio potpuno lud i izvan ringa. Ima sedmero djece iz 2 braka i nekoliko izvanbračnih veza, a potrošio je oko 400 milijuna dolara na automobile, zabave, pa i egzotične životnije tako je u dvorištu kao ljubimce imao bengalske tigrove i afričke lavove. Jedna od njegovih žena je javno na televiziji izjavila da se njen brak s Mikeom pretvorio u torturu i pakao zbog njegove manično-depresivne naravi. Koga zanima cijeli životopis neka upiše u google 'Mike Tyson-depresivni prvak', jako je zanimljivo.

S obzirom da ja nikako neću biti informatičar poput Stevea Jobsa, znanstvenik popu Isaaca Newtona ili Johna Nasha, a ni boksač poput Tysona, ostaje mi da živim svoj život (kao nadam se uspješan inženjer), uživam u njemu i iskoristim ga što bolje mogu. Za 3 tjedna dolazim u Zagreb, tražim posao te planiram cijelu godinu raditi i položiti državnu maturu. Moram zaraditi za školarinu za slijedeću godinu, jer prvu godinu na TVZ-u moram platiti pa kako god riješio državnu maturu. Eventualno uvesti kanalizaciju u kuću što bi pomoglo svima nama, te možda sebi novi mobitel i bicikl. Bilo bi dobro i kad bih Novu godinu dočekao u Strassbourgu na Taize susretu mladih. To su sve planovi, a vidjet ćemo hoće li se i što od toga ostvariti. Super se osjećam, uživam u svakom trenutku s obitelji, prijateljima, a i veselim se svakom komentaru na ovom blogu. Moram reći i da sam upoznao 3 divnih ljudi izravno preko bloga, i ovim putem im se zahvaljujem što su prepoznali u meni osobu koju bi htjeli imati za prijatelja.

07.08.2013. u 17:03 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2013 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2018 (1)
Siječanj 2017 (1)
Kolovoz 2015 (1)
Studeni 2014 (1)
Kolovoz 2013 (1)
Srpanj 2012 (1)
Kolovoz 2011 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je priča o najvažnijim događajima mog života. Blog prati 20 godina mog života, od 3.-23. godine. Ovisi o tome koliko brzo čitate, za njega ćete trebati odvojiti 2-3 sata, ali ako ga odlučite pročitati, nadam se da nećete požaliti.

Linkovi