Dok je za financiranje javnih ustanova relativno jednostavno naći privatnog partnera, u trenutačnim tržišnim uvjetima što je veći udjel komercijalnih sadržaja, to je taj postupak teži. Postupak je sljedeći: javni partner ulaže određenu nekretninu koja je izvan funkcije radi njezina stavljanja u funkciju. Budući da uglavnom nedostaju sredstva za obnovu, traži se privatni parter koji će s kapitalom i znanjem staviti predmetnu nekretninu u funkciju. Ciljeva je više: od nekretnine aktivacije građevinskog sektora, povećanja razine zaposlenosti - gledamo li daje čaša uvijek napola puna - te povećanja dugoročne razine zaposlenosti (uvijek se polazi od pretpostavke kako će funkcionalna nekretnina generirati radna mjesta - zato i takav naglasak na gradnju hotela) i posljedično stvaranje temelja održivoga gospodarskog rasta. Odnos javno-privatnog partnerstva trebao bi biti, kako sama riječ kaže, partnerski ako se želi postići krajnji cilj. Dakle, nužno je da javni partner osigurava da vrijeme od ulaska u projekt do dobivanja dozvola bude minimalno. Novac ima svoju vrijednost i stoje dulje razdoblje od početka investicije do puštanja objekta u komercijalizaciju, to je i zahtijevani povrat veći - svaki investitor ima određene zahtjeve povrata na ulaganja, a s vremenom se stvara veći pritisak na izlaznu vrijednost koja se treba postići. Javno-privatno partnerstvo treba nužno sadržavati win-win elemente. |
< | svibanj, 2012 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv