i mjesec i sunce

nedjelja, 28.02.2021.

Avećidar

...na moj način.
Moj Zagreb, kak imam te rad.












































PUPAK SVIJETA











- 22:28 - Komentari (12) - Isprintaj - #

Tam neke uslikane u raw formatu

obrađene u Lightroomu
metodom čorave koke
i slučajno napipanog zrna



klikom, pa raširenjem će se fotke otvorit,
naročito su mi drage crnobijela i zadnja
























































Crnobijela i zadnja, po mom ćefu:

MJESEČINA













VJEČNO INSPIRATIVNA RADIĆEVA




- 20:52 - Komentari (12) - Isprintaj - #

petak, 26.02.2021.

.









- 07:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 22.02.2021.

vježba

ili prije, zafrkavanja i farbanje :)




Četiri početničke:
















Ono što je smiješno jest da sam većinu toga uslikala naslonjena na zid kuće (ili kod zida kuće),
dok bi sa starim objektivom morala stajati tri-četiri metra bliže,
uglavnom to mi je toliko neobično...i recimo,
pokušala sam uslikati onu neku kržljavu paučinicu,
jer još ih nema gotovo uopće,
i to da se moram odmaknuti da je uhvatim,
to mi je prezabavno čudno.
No, za prvi ili poludrugi put, ic okej. :)
- 15:31 - Komentari (12) - Isprintaj - #

nedjelja, 14.02.2021.

potrošeni snovi stare djevojke









































































































































































- 17:03 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.