< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
o ničemu

























Free Web Counter



Ožujak 2010 (1)
Ožujak 2009 (1)
Rujan 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (12)
Ožujak 2007 (14)
Veljača 2007 (14)
Siječanj 2007 (11)
Prosinac 2006 (9)
Studeni 2006 (15)
Listopad 2006 (17)
Rujan 2006 (26)
Kolovoz 2006 (11)
Srpanj 2006 (14)
Lipanj 2006 (14)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (12)
Ožujak 2006 (11)



najdosadnijiblog@net.hr




Dosada na poslu




http://ozonmortale.blog.hr/

http://monazgb.blog.hr/

http://trigona.blog.hr/

http://barcelona18.blog.hr/

http://angelinasmb.blog.hr/

http://keller.blog.hr/

http://zaborav32.blog.hr/

http://caricavrta.blog.hr/

http://igraliste.blog.hr/

http://samsara.blog.hr/

http://levant.blog.hr/

http://stankoalfa.blog.hr/

http://danzametak.blog.hr/

http://tamnooko.blog.hr/

http://lepifabio.blog.hr/





Komentari On/Off





Creative Commons License
Ovo djelo je ustupljeno pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada 2.5 Croatia.

najdosadnijiblog
31.10.2006., utorak
jedna starija pjesma


sjećanje

Kiša uspomena
u svakoj kapi nosi
Nezaborav

( Voda će ukrasti boju osjećaja )

- 12:14 - Komentari (9) - Isprintaj - #
Plagijat 2


Sobom je je zaorila glasna muzika koja je probudila stanare. Uslijedilo je tuširanje, jutarnja higijena, oblačenje, te kupovina namirnica za doručak.


oriđinalni tekst


- 11:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #
Tražili ste - dobili ste :) ... ili ponavljanje je majka znanja


Kolege su se okupili za stolom i doručkovali. Kolega1 je pitao Kolegicu3 zna li tko je pojeo jogurte, ali ona nije znala. Razvila se debata oko pitanja pojedenih jogurta. Kolega4 je rekao kako im je H.M. možda namjerno podmetnuo. Kolega2 se uključio i to povezao s idućim tjednim zadatkom. Kolege su zaključili kako možda u Sobi još netko obitava, a da oni za to ne znaju. Kolega1 je odjednom rekao da su mu sumnjivi Kolega4 i Kolega2, koji su sve nijekali i pokušali optužiti Kolegicu3. Doručak je završio, kao i rasprava, ali krivca nisu pronašli. Kolege su se počeli okupljati kako bi napravili jutarnju tjelovježbu.


Kolega4 je odlučio priznati da su Kolega2 i on pojeli jogurte. „Ste platili? Dobro. Onda možete baciti u smeće. A zašto niste priznali odma? Ja sam znao da si ti pojeo. Čim smo ušli u Dućan ti si ko… Da je ušla ona sa mnom u Dućan ne bi ni gledala u ono. Ja spavam još ujutro.“, ispričao je Kolega1. Kolega2 je razočarano komentirao kako u Sobi ne postoji humor. Počeli su vježbati.


Kolega1 je u šišao Kolegicu3. Ona je govorila Kolegi2 koji se znojio, kako je „nedorastao“, jer stalno izvodi neke „gluposti“. Kratko su se prepirali. On je njoj govorio neka prestane sve komentirati, a ona njemu da neće, jer na to ima pravo. Kada je otišao, Kolegica3 ga je počela komentirati Kolegi1, koji je za Kolegu2 rekao da je dobar, mada se ponekad ponaša kao dijete.

Kolega2 i Kolega1 ponovo su otišli u Dućan kupiti žilete, a na računu im je ostalo 450,29 kuna.


ovdje se nalazi originalni text koji sam prilagodila za potrebe h.m.a


- 11:44 - Komentari (2) - Isprintaj - #
27.10.2006., petak
Plagijat


Kolege su se okupili za stolom i doručkovali. Kolega1 je pitao Kolegicu3 zna li tko je pojeo jogurte, ali ona nije znala. Razvila se debata oko pitanja pojedenih jogurta. Kolega4 je rekao kako im je H.M. možda namjerno podmetnuo. Kolega2 se uključio i to povezao s idućim tjednim zadatkom. Kolege su zaključili kako možda u Sobi još netko obitava, a da oni za to ne znaju. Kolega1 je odjednom rekao da su mu sumnjivi Kolega4 i Kolega2, koji su sve nijekali i pokušali optužiti Kolegicu3. Doručak je završio, kao i rasprava, ali krivca nisu pronašli. Kolege su se počeli okupljati kako bi napravili jutarnju tjelovježbu.


Kolega4 je odlučio priznati da su Kolega2 i on pojeli jogurte. „Ste platili? Dobro. Onda možete baciti u smeće. A zašto niste priznali odma? Ja sam znao da si ti pojeo. Čim smo ušli u Dućan ti si ko… Da je ušla ona sa mnom u Dućan ne bi ni gledala u ono. Ja spavam još ujutro.“, ispričao je Kolega1. Kolega2 je razočarano komentirao kako u Sobi ne postoji humor. Počeli su vježbati.


Kolega1 je u šišao Kolegicu3. Ona je govorila Kolegi2 koji se znojio, kako je „nedorastao“, jer stalno izvodi neke „gluposti“. Kratko su se prepirali. On je njoj govorio neka prestane sve komentirati, a ona njemu da neće, jer na to ima pravo. Kada je otišao, Kolegica3 ga je počela komentirati Kolegi1, koji je za Kolegu2 rekao da je dobar, mada se ponekad ponaša kao dijete.

Kolega2 i Kolega1 ponovo su otišli u Dućan kupiti žilete, a na računu im je ostalo 450,29 kuna.


ovdje se nalazi originalni text koji sam prilagodila za potrebe h.m.a


- 13:52 - Komentari (9) - Isprintaj - #
26.10.2006., četvrtak
Brojalica


Skoro ulazimo u sedmi privatni sat.

- 13:59 - Komentari (8) - Isprintaj - #
...


Jutro. U toku je privatni sat pa neću ništa pisati.

- 08:37 - Komentari (14) - Isprintaj - #
25.10.2006., srijeda
Mali muški razgovori


Velika zabluda je napokon samo zabluda. Muškarci ne pričaju samo o sportu, ženama, sexu, piću... Neeee...
Vodila se vrlo živahna rasprava koji je najzgodniji, najsexy ( muški ) glumac.
Sudjelovali: Kolega1, Kolega2, P.K. 1 ( pridruženi kolega 1 ) i ja. Sve je krenulo od Richarda Gera. P.K. 1 je mislio da je Irac, a nije.
Svaki komentar je ,mislim, suvišan.


- 12:22 - Komentari (3) - Isprintaj - #
24.10.2006., utorak
Kolege ( iz nekog albuma )


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 08:43 - Komentari (8) - Isprintaj - #
11.10.2006., srijeda
Dućan 2


Bili smo i danas u dućanu.
Muzika nije svirala. Pitala sam zašto. Prodavačica je slegnula ramenima.


- 14:31 - Komentari (12) - Isprintaj - #
10.10.2006., utorak
U dućanu


Danas smo Kolega1 i ja išli u dućan.


Kolega1: Opet ta muzika. Uvijek svira.

Ja: Da. Für Elise...Za Elizu. ( Čuvši opet toliko popularnu melodiju dućana.)

Kolega1: Ma da! ( ironično)

Ja: Je, je. (gledajuć u grickalice)

Kolega1: Od kud to dolazi?

Ja: Mislim da je pećica.

( op.a. Peć u kojoj peku kruh...iako sam vjerojatno već pitala od kud zvuk dolazi i zaboravila.)

Prodavačica: ( slaže sendvič ) To je kasa. ( op.a. Kompjuterska kasa - izgleda stariji model. )

Fali joj jedan dio već mjesecima pa svira.

Kolega1: Koji dio?

Prodavačica: Onaj koji je gledao prema vama. ( pokazuje ) Fali joj neki kabel.

Kolega1: Fali joj kabel pa svira?!

Ja: Zabrijala je da je muzička kutija. ( smijeh )

Kolega1: Svašta. ( smijeh )


- 14:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #
09.10.2006., ponedjeljak
Tim bilding


Kolega1: Baš je lijep dan danas. Mogli bi na piknik.

U sobu ulazi šef šefova: Slobodni ste danas. Lijep je dan i odite na piknik. Firma vam poklanja ovu lijepu dekicu s logom firme.

Kolega2: Super! Evo, idem u dućan po sendviče.
Kolegica3: Ja ću nabaviti piće!
Kolega4: Ja ću zagrijati auto!

Otišli su pjevajući.

...

Realnost. Kolege su na terenu. Upalili su kalorifer i ostavili radio. Otvorila sam prozor. Malo mi je toplo, ali sam valjda prelijena ugasiti kalorifer.
Kolegica3 je u sobi. Nemam pojma šta radi.
Idem smanjiti kalorifer.


- 11:41 - Komentari (3) - Isprintaj - #
05.10.2006., četvrtak
A to


Tu su uglavnom, ali bojkotiraju.
Poslala sam im testić za procjenu agresivnosti u vožnji. Kolega1 je najgore prošao, a upravo su mu dali zadatak da vozi nešto negdje. Inače je dobar mladić i pravi drug.
Kolega2 nešto gunđa oko mog blogića. Ništa strašno. Računa kolika bi mu bila nadnica u Americi. Kolegica3 klikće.
Kolega4 je na terenu. Vidjela sam ga jutros i nije se vraćao.
Otvoren je prozor - ja sam ga otvorila - i malo je hladnjikavo.
Danas nije bilo nešto muzike. Razmišljam da napravim kompilaciju imena " Tulum u u H.M. sobi " . Također razmišljam o nekom devedeu tipa " Vježbajte s Kolegama " .




u prilogu je testić :

http://www.sigurno-voziti.net/agresivnost.php

- 14:19 - Komentari (5) - Isprintaj - #
04.10.2006., srijeda
A ono


Nema ih. Kolega1 i Kolega2 su jutrom otišli zajedno. Znam kamo su krenuli, ali ne znam gdje su sada. Ostavili su upaljen radio . Malo su se zadržali.
Kolega4 je došao i otišao na " teren " . Dakle, radi, ali ne u sobi. Kolegica2 je u sobi. Telefonirala je i tako. Nisam prisluškivala. Radila sam novu anketicu. Shvatila sam da je prošla jednostavno nestala. Trebalo mi je samo oko tjedan dana da to primjetim. Zapravo ... ne znam koliko je trebalo da primjetim jer ni ne znam kad je nestala sa bloga.

Počela je kiša. Kolege možda pokisnu, ali vjerojatnije je da neće.

Kiša se cijedi niz prozor s moje lijeve strane. Neutješna je.
Evo prestala je.
- 12:22 - Komentari (4) - Isprintaj - #
03.10.2006., utorak
Slatki mejl


Jesi se raspitala:

a) je li normalno dobit inekciju prije skidanja kamenca
b) sto je to pjeskarenje i koliko kosta
c) da li je laser bolji



Daklem, dragi namjernici na ovom blogu, sudjelujte!
Svako stomatološko iskustvo je dobrodošlo.

- 12:10 - Komentari (4) - Isprintaj - #
Kratko javljanje


Kolege su na " terenu ". Opravdano su odsutni. Kolegica3 je u sobi.

Tjedni zadatak je pokušati dokučiti koji je bio prošlotjedni zadatak.

Piše u uzglavlju:
Blog.hr aplikacija ce zbog nadogradnje biti ugasena za 21 min. Necemo dugo, jedno pola sata. :-)

I sad sam pod pritiskom. Uf.


apdejt:

UPOZORENJE: Blog.hr aplikacija ce zbog nadogradnje biti ugasena za 14 min. Necemo dugo, jedno pola sata. :-)

- 11:08 - Komentari (4) - Isprintaj - #
02.10.2006., ponedjeljak

Pristigao Kolega4.
Pristigao P.K.1 . Zajebava me u duetu sa Kolegom1.


- 12:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #
Gud morning


Zahebavaju me, ali onako bezazleno i bez veze. Neš (tvrdo š) to š (tvrdo š) (meko š) ka iz smjera Kolege1. Pakirao je neki paket. Kolega2 se svađucka - raspravlja - druž (tvrdo ž) i se. Otiša ( tvrdo š ) o je van.

Ostali su negdje drugdje tj. nisu u sobi.



Prijevod:

Zahebavaju me, ali onako bezazleno i bez veze. Nešto šuśka iz smjera Kolege1. Pakirao je neki paket. Kolega2 se svađucka - raspravlja - druži se. Otišao je van.

Ostali su negdje drugdje tj. nisu u sobi.



- 11:46 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>