SAMO ZA MENE

utorak, 21.12.2004.

Teleportacija...

Jebene Zvjezdane staze!!! Jebena Captain Janeway ,ili kako joj je već prokleto ime.
zašto se ona može teleportirati u bilo koje sazviježđe svemira a ja ne mogu tu 200 km do ljubljenog mi Gospića?!
Ja se moram voziti busom(mislim, ne samo ja već i svi ostali) prokleta 4 sata i za to vrijeme moram smišljati načine kako da se zabavim(jer znam biti prilično živo djetešce) i ubijem ta 4 sata.
Prokleto vrijeme ,sporo prolazi...
bilo kako bilo ,sutra navečer ću vjerojatno već bit u horizontali jer se planiram napit.
Čak sam razradio i plan:

Pit ću
Onda ću još malo piti..
Kad i to popijem onda ću još malo popiti
Nakon toga ću se izrigat nakon čega slijedi novi ''svježi'' val unošenja alkohola u moje krvne žilice vene.
Nakon toga se planiram onesvijestit

Tolko za sada od nabrijanog Kineziologa.

- 22:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

...

U mom životu ,zadnji vjetar otpuhao je svoje
More se uzburkalo u tužne boje
U mom životu sjene ne postoje
Postoje samo misli koje nisu zapravo moje…

Po moru osjećaja nema mojih otisaka
Svaki osjećaj ,patnja svaka
Zaboravljeni kroz vrijeme
Nema više mene ,nema mom životu cijene…

Katkad pomislim postoji li što
Izvan moje sobe, moga hrama
Imam li se boriti zašto
Je li mi na licu maska srama…

Riječi teško kroče kroz šumu tišine
Polako čekam da zadnja zraka sunca mine
Pa da utonem u vječnost snova
Zadnja je meni noć ova…

- 22:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 17.12.2004.

Bez naslova...

Ubijene vjetrom samoće
Mrtve suze na licu mom
Znale nisu što hoće
Pa su umrle u pogledu tvom…

Zime prolaze, ljubavi se troše
Meni suze ni jednom ne potekoše
Ali u mraku sobe stoji oltar moj
Tamo gdje sam pustio suza bezbroj…

Tamo je kalež gdje vječne suze
Proklinju Boga što mi te uze…

A kapi kiše nježno na moje lice padoše
Na suze me moje izgubljene podsjetiše…
Ali probudi me novi dan
Koji me podsjeti da nema te više
Da to je bio samo san…

Tužni oblaci tjerani samoćom neba
Umiru plačući …
Dok njihove suze tiho ljube moje snove
Ja tražim novi način
Da zaboravim patnje ove…






- 23:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 16.12.2004.

Marina iz Big Brothera

Žena…

(Ljudsko) biće koje je sposobno danima stajati pred ogledalom ,stalno se šminkati i biti uređeno te blebetati satima…

Specijalka: zapomaganje i prenemaganje do te granice da svi oko nje ogluše…

Noćna mora: Starenje pred ogledalom

Marina
Primjerak vrste ženke homo sapiensa.
Stalno je uređena, stalno je ušminkana kao da je upravo sišla sa seta snimanja neke od nabrijanih sapunica.
Moja bi joj mama rekla:
''Mala, daj skini taj kaputić dok jedeš ,zasrat ćeš ga saftom!!!''

''KAPAŠ!!!!!!!!!!!!!!!!!''

Neupitna je njezina(Marinina) volja za flertom(kao i kod mnogih bića njene vrste) ,ali i neodoljiva ljubav prema sebi…
Njene oči koje navodno uvijek gledaju u daljinu specijalizirane su samo za gledanje same sebe ispred ogledala koje joj je (sada već svi to znamo) najbolji prijatelj…
To me dovodi do pitanja:
Kakva je Marina iznutra?
Je li prazna ko Gospićka placa četvrtkom ili ima nešto u njoj ,nešto ,bilo što…?
Iskreno ,čisto sumnjam a i imam nekoliko teza o tome:

1.Glupa je

2.Glupa je

3.Glupa je

4.ko ponoć…

5. …(ovo je graf njenog razmišljanja snimljen kroz cijeli dan)


No ipak ,nije ona kriva što voli uvijek biti uređena. To je potpuno genetska i prirodna stvar.
I životinje koje se ističu ljepšim perjem ,rogovima ili ne značim već s čim imaju veće šanse za parenje od onih manje ljepših svoje vrste.
To smo, dakle ,riješili.

Kažu da ljepota dolazi iznutra.

Onda Marina ,u tebi nema ama baš ništa!!!

P.S. Ovaj tekst nije ili nema namjeru biti šovinistički nastrojen

Živili

- 19:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 15.12.2004.

Prokleta menza!!!!!!!

Čekam ja svoj red u menzi, posve mirno, bez ikakvog znaka nervoze osim što je neki lik ispred mene čudno mirisao…
Čekam red , gladan sam ko medvjed poslije zimskog sna i čekam svoje meso i krumpiriće.
Pogledam po meniju kad ono NEMA MESA I KRUMPIRIĆA!!!!!!!!!
Ima neko tijesto i umak koji liči kao rigotina iz nekog lošeg hororca.
Hvata me panika!!!
No ,ipak ja uzmem to tijesto, promrmljam nešto što ne bi razumio ni čovjek s najvećim ušima na svijetu (koji loš humor) pokupim svoje prnje do prvog slobodnog stola i počnem ubacivati tu neobičnu tvar što nazivaju hranom…
Ali dobro ,pojeo sam ja to ,izlazim van a vani jebeno hladno. Tlak mi je digla i spoznaja da nema mesa i krumpirića a sad se moram boriti i s hladnoćom koja se hvata za sve ekstremitete i čini ih utrnulim.
Lagano živčanim a onda se sjetim da moram na predavanje.
A u P.M.!!!!!!
Ne da mi se… (mama ,tata ,idem na svako predavanje)
Ipak ,odem ja na predavanje ,kvalitetno ga ''odležim'' i sretan i zadovoljan idem kući.
I onda od nikud, sjetim se profe iz Hrv(vjerojatno me ona ''ukusna'' hrana podsjetila na nju).
Sjetim je se i poživčanim jer sam mrzio nju i njezinu subjektivnost prema učenicima.
Nikad joj nisam pisao najbolje zadaćnice jer nikad nisam htio da ona ocjenjuje moj rad i moju inspiraciju tako da sam većinom puta pisao smeće za koje sam ipak uspio ponekad dobiti i peticu.
Još mi nije provarilo ono nešto smeđe iz menze i počela me hvatati nostalgija za mesom i krumpirićima.
Nekako se sve činilo hladnije nego dosad.
Na povratku kući u tramvaju 15-tak nabrijanih penzionera gleda mene i očekuju da ću se dignuti s tek ugrijane stolice koju je moja guza netom prije svega ovoga sretno dodirivala svojim plivadončićima.
Dignem se ja, sav nabrijan , i shvatim da je ovaj dan katastrofa.

A sve zbog toga što nije bilo mesa i krumpirića…

DOBRO JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Živio Gospić!!!!!!




- 19:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 12.12.2004.

Odsutno

Vrućina ljetnih dana daleko je iza nas…Ili ispred nas ,ovisi jesmo li optimisti ili pesimisti.
Jeste li shvatili(a možda i niste) da nas za svako godišnje doba veže neki jedinstveni osjećaj?!
Ne znam ,možda sam to samo ja ,ali za svako godišnje doba ja imam osjećaj koji ne mogu opisati riječima ,koji se samo doživljava.
Možda je to vezano za događaje koji su mi se događali u određenom godišnjem dobu ,a možda se jednostavno tako treba osjećati. Ne znam…
Sad se vjerojatno pitate:''Čime se on to zamara''?!
Ma nemam pojma ,tako mi dođe. Katkad se osjećam kao Valentina iz Big Brothera ,sve analiziram ,a to mrzim…
Kroz prozor gledam ove gole grane(kako pjesnički isfurano) i razmišljam gdje je sad ljeto i što ono radi…
Ova zima toliko zna dotući čovjeka. Za popizdit…
Ponekad se uhvatim da mi fale sve vrste osoba ,od onih pokvarenih do onih ''savršenih'' pa se i sam tražim u njima…
To nema veze s temom ,ali već sam rekao da ova zima zna dotući…
Po zimi se vjerojatno više razmišlja o životu nego po ljeti, Po zimi nemaš jebeno ništa raditi i onda jednostavno moraš pičiti po mozgu i sakupljati podatke ko gljivar u vrijeme branja gljiva.
Evo ,opet još jedna neuspjela rečenica koja više sliči na monotono brisanje prašine s prozora ,nego na dubokoumno razmišljanje….
Evo opet… Joj…
Eto ljudi ,što vam zima radi od mozga ,umjesto da vam ga zaledi ona ga pržiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii…

Se srce moje ….!!!!
Ajte bok…

- 16:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ponekad

Ponekad…

Ponekad vjetar zapuše tako tiho ,tako nečujno ,a ljubomorno lišće ga slijedi dok se oblaci ljube s kišom.
A ja u sobi ,tražim smisao riječi koje izlaze iz moje glave ,ali zauvijek ostaju u mojim ustima ,neizrečene.
Ponekad osjetim potrebu da napišem nešto novo ,nešto što još nitko nije pročitao ,čuo ,vidio…
Ali ne polazi mi to za rukom.
Prazni dani ,još prazniji sati ,gube volju da guraju naprijed umorne kazaljke ,a jesen pritišće svojom turobnošću.
I gdje naći smisao u ovim riječima?
Kako znati da su te riječi moje?
Korijen svih fobija je duboko u nama ,a moja fobija je očito ,nepoštovanje samog sebe.
Priznajem to jer ne vidim drugog načina da kažem da želim biti netko sa svojim JA ,a ne stereotipni ''individualac'' koji turobno traži sebe po najmračnijim ulicama svog uma.
Život je kurva ,ali i kurva mora živjeti…

Ponekad se osjećam star ,tako star…
Kao da je vrijeme bježalo od mene ,kao da mi nikad nije išlo u susret.
Ah ,valjda to tako mora ići…
Ovaj tekst nema dubokog smisla ,znači ono što znači ,samo je pitanje tko će ga kako pretočiti u spektar boja svog razmišljanja.
Iskra iskrenosti kao da nikad i nije bila u meni ,kao da se izgubila s mojim rođenjem.
Katkad mrzim…
Katkad svi mrzimo…
Ali ovakva mržnja nema bijesa ,nema ljutnje ,to je jednostavno mržnja…
Osobe koje s mojim životom nemaju (direktno ili indirektno) nikakve veze ,motaju mi se po glavi kao da traže nešto duboko u meni…
A ja ih mrzim…
Zaboravite ovo gore o tome da nema ljutnje ,da nema bijesa…
Ima ,itekako…
Glavom bi im svima zavrnuo samo kad bih imao snage…

Ali nemam…

Vidite i sami ,da nema u meni dovoljne količine inspiracije da bi napisao nešto inspirativno ,nego samo bljezgarije…

Ali ,možda je to meni dovoljno da prebrodim još jedan dan ,još jedno jutro…

Ne znam…

Ponekad se čini cijeli svijet jedna velika kugla smeća…

Ali samo ponekad…

- 16:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Crawling in my skin
    these wounds, they will not heal
    fear is how I fall
    confusing what is real...

Linkovi

  • ''IF YOU DON'T BELIVE IN YOURSELF, NOONE ELSE WILL''
    Kobe Bryant




    ''LOVE FOR THE GAME IS THE ONLY THING THAT KEEPS ME GOING ON''

    Michael Jordan

  • If I'm killed by the question like a cancer
    then I'll be burried in the silence of the answer...
    BY MYSELF!!!!!!!!