SAMO ZA MENE

utorak, 21.12.2004.

...

U mom životu ,zadnji vjetar otpuhao je svoje
More se uzburkalo u tužne boje
U mom životu sjene ne postoje
Postoje samo misli koje nisu zapravo moje…

Po moru osjećaja nema mojih otisaka
Svaki osjećaj ,patnja svaka
Zaboravljeni kroz vrijeme
Nema više mene ,nema mom životu cijene…

Katkad pomislim postoji li što
Izvan moje sobe, moga hrama
Imam li se boriti zašto
Je li mi na licu maska srama…

Riječi teško kroče kroz šumu tišine
Polako čekam da zadnja zraka sunca mine
Pa da utonem u vječnost snova
Zadnja je meni noć ova…

- 22:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Crawling in my skin
    these wounds, they will not heal
    fear is how I fall
    confusing what is real...

Linkovi

  • ''IF YOU DON'T BELIVE IN YOURSELF, NOONE ELSE WILL''
    Kobe Bryant




    ''LOVE FOR THE GAME IS THE ONLY THING THAT KEEPS ME GOING ON''

    Michael Jordan

  • If I'm killed by the question like a cancer
    then I'll be burried in the silence of the answer...
    BY MYSELF!!!!!!!!