< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes/No...

Opis bloga

My purple fairytale

Tko sam? Što sam? Onaj koji sanja.

U ovu groznu knjigu unjela sam
svo svoje srce, svu svoju nježnost
svu vjernu (prerušenu), svu svoju
mržnju..

Zato sam i pisala, da bih
tugu pretvorila u čežnju, a
samoću u uspomene.

Samo najbolji :D

X.Little Princess.x {uber kul cura}
Just another star {super cura}
Love him {super cura, sa super postevima}
°°Purple Haze°°{odličnaa cura}
Tanja {odlična cura, sa posebnim stilom pisanja.. isplati se čitat}
°°Otrovna Shelly°° {prezakoon curaa}
Beba moja {moja seksi čika =)}
Dora {zanimljiva cura xD}

Image Hosted by ImageShack.us


Podigni zid bezbroj godina dug, tako
da nemogu preko da te ne vidim, i
da ne osjetim da za tebe ima još
netko, meni nepoznat.... =)

Nobody would stay interested in me, If I was normal... =)

I will not disturb
I will not go
Just take me back
help me to carry the stone
open your heart
I¨d like to come home...

Život je zanimljiv upravo zbog mogućnosti da se ostvari san...

Nastojim živjeti u sadašnjosti, što je više moguće
bez prošlosti koja blijedi,
bez budućnosti koja prijeti..

...Voljeh je više nego što ima zvijezda na nebu...

srijeda, 17.12.2008.

*Duga bez boje*

ovaj post pokušavam napisati od ponedjeljka.. tj. napišem ga, i zaboravim objavit, ili slučajno zatvorim bez spremanja, pa mi se neda ponovo pisati..
valjd ću ovaj objaviti na kraju.. xDD.
loše sam. jako.. =((... nisam se naspavala nočas, tj. nisam ni spavala.. samo sam bzvz ležala u krevetu i čitala neke stare poruke. prisjećala se kako je sve bilo divno i krasno od 6-8 mj. kako uopće nije bilo suza (možda samo par dana, i na kraju kada sam odlazila), kako je sve nekako bilo savršeno. a ne sada.. svako malo, suze, svako malo nemam volju za ničime.. svako malo.. svako malo.. =((..
i baš smo Benko i ja jučer pričali pod satom, kako je sve nekako bzvz i kako bi htjeli leći u krevet i spavati do ljeta, a da prođemo u školi sa 5 (haha.. da zz). fali mi moja Srima. fališ mi Ti.. fali mi ono ležanje na plaži i smijanje. fali mi ona opuštenost, ono sunce.. fali mi ležanje sa tobom navečer na plaži i gledanje zvijezdi i nastojanje da ih prebrojimo.. fali mi gledanje sa tobom one bove koje se ljube. fali mi barenje sa tobom na našim kamenima. fališ mi ti.. jakoo.previšeee. =(( ne znam.. izgubila sam svaku volju da izlaskom van, jer potreban mi je onaj izlazak preko ljeta, a takvog izlaska ovdje nikada neću moći dobiti..opet se zatvaram u sebe. opet ležim u mraku u sobi.. opet mi se oči pune suzama.. =((
i ne volim ovu kišu vani. ne volim svaki dan trčati na bus ili na vlak sa Antoniom. ne volim sjediti u zadnjoj klupi u razredu i gledati njih kako se bare. ne volim sjediti i pisati po klupi i zidu da te volim.. želim tebi u lice reći da te volim.. želim te jako zagrliti, i poljubiti.. želim opet gledati tvoje oči.. želim opet da se smijemo glasno glasno i da budemo sretni. želim opet ona 2 mj.. =((. kako mi sve to jebeno puno fali. nemogu vjerovat.. i jučer dok sam gledala prekraŠni film na RTL-u, suze su mi svako malo dolazile na oči.. ne znam što mi je. samo želim opet tebe ugledati pored sebe.. samo želim opet tebe črvsto primiti za ruku, i još čvršće zagrliti. želim da oživimo sve ono sa ljeta. =((
i ova škola me ubija. zadnji tjedan škole, a ja i dalje svaki dan nešto odgovaram,a po običaju ništa ne učim.. nemogu jednostavno više.. misli su mi stalno kod tebe. stalno si mi ti pred očima, i nemogu se skoncentrirati na ono što učim.. i samo čekam taj petak i da napokon izađem iz škole, a da znam da se nemoram vračati do 2 pol.. jedva čekam subotu i kada ću moći cijeli dan spavati, a znam da nemoram ništa učiti, da je gotovo. jedva čekam da mi Ti dođeš u Zgb i da barem jedan dio sa ljeta oživimo.. jedva čekam sve to.. i ne želim da ovi praznici prođu. želim da traju vječno.. želim da ti vječno budeš kraj mene, ali znam da je to nemoguće.. jer i ti ćeš otići baš kao i svi drugi.. svi dolaze i odlaze.. =((..
i morala bi se krenut spremati za školu, jer dns u 13 odg. mat za 2.. =((. i dobivam knjig.. samo se nadam da će biti 2, i da neću pasti taj usrani predmet.. =((.
i boli me oko.. jako jako.. =((..
iđem... ostavila bih vam osmijeh, ali nema ga.. =((..
tako da.. šaljem samo poljupce.. Benku ofc u nosić.. =)..

* Duga bez boje*



~10:41~ Say anything... (10) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.