< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes/No...

Opis bloga

My purple fairytale

Tko sam? Što sam? Onaj koji sanja.

U ovu groznu knjigu unjela sam
svo svoje srce, svu svoju nježnost
svu vjernu (prerušenu), svu svoju
mržnju..

Zato sam i pisala, da bih
tugu pretvorila u čežnju, a
samoću u uspomene.

Samo najbolji :D

X.Little Princess.x {uber kul cura}
Just another star {super cura}
Love him {super cura, sa super postevima}
°°Purple Haze°°{odličnaa cura}
Tanja {odlična cura, sa posebnim stilom pisanja.. isplati se čitat}
°°Otrovna Shelly°° {prezakoon curaa}
Beba moja {moja seksi čika =)}
Dora {zanimljiva cura xD}

Image Hosted by ImageShack.us


Podigni zid bezbroj godina dug, tako
da nemogu preko da te ne vidim, i
da ne osjetim da za tebe ima još
netko, meni nepoznat.... =)

Nobody would stay interested in me, If I was normal... =)

I will not disturb
I will not go
Just take me back
help me to carry the stone
open your heart
I¨d like to come home...

Život je zanimljiv upravo zbog mogućnosti da se ostvari san...

Nastojim živjeti u sadašnjosti, što je više moguće
bez prošlosti koja blijedi,
bez budućnosti koja prijeti..

...Voljeh je više nego što ima zvijezda na nebu...

četvrtak, 06.11.2008.

nebo i zemlja.. raj i pakao.. da to smo mi.. hahahaa.. =))). jeloo obožaavaam tee. =))

evo samo za mog antonia, da napišem par rečenica.. eto ti sada atrakcije..=))
ja sam dobro.. ovaj put tu stavljam točku.. osmijeh se polako vraća, iako, nije to to.. =(. fali to nešto. mah.. bit će bolje (iakoo iznimno mrzim tu rečenicu.. xD).
što se događa kod mene? pa hm ništa.. xD.. nekim dijelom uživam sa svojim macanima i leptirima (jbtt koji nadimci.. ali ipak smo to mi.. jedini i neponovljivi =) ). i tek sada shvaćam koliko zapravo divne ljude imam oko sebe.. koliko su svi do jednog divni.. i hvaja im svima.. i puseke im šaljem. =)).. i uživam na hrvatskom.. ipak sam ja nova Šekspirica.. =)).. i volim kada sa Ivom igram grad država, a uvijek gubim.. hehe.. =)).. ali ne odustajem.. i volim kada Benko i ja ležimo na podu i samo pričamo i pričamo i tu i tamo nabacimo koji smijeh,tako da svi znaju da uživamo.. i lijepo mi je.. je da.. ali opet.. nekako. fali nešto.. fali mi užasnoo moja Ivanaa.. kmeeč.. i jedva čekam petak (hm jel to sutra? xD) da je vidim, i subotu da nabacimo velikkiii šoping.. uff., jedva čekam.. i nju jako jako jakoo voliim.. =)).. i fali moja ljubav.. kmeeč.. =((..
i jelena se odselila iz škole.. s kim ću ja sada sjediti na podu učionice i gađat papirima ostale u razredu?? s kim ću ja sada gledati slike na mobu i smijat se našim glupim slikama i pozama koje smo radile? s kim ću ja sada skakat i plesat u dvorani za tjelesni?? tko će mi sada pjevati pjesmu: moja ančica je zaljubljena. wuhuhu.. moja ančica je seksi čika. wuhuhu..moja ančica je sunčeko na nebu.. wuhuhu.. jelena jako voli svoju ančicu.. wuhuhu. s kim ću ja sada pjevati: nebo i zemljaa. raj i pakao.. da to smoo mi.. =)) ajmee jelooo faliit ćeš mi jakooo.. i čudnoo je sve bez tebe u razredu.. kmeeč... miss youuu =(( ali samo da znaš, da ćemo započeto dovršiti.. i da ću ti sredit onog.. hm hm... njamaa. =))..
i evo.. već je skoro 12 sati.. i ja bi se kakti morala ići spremati za školu.. ali kada vidim onu kišu vani.. bljaak.. neda mii se.. =((.. i nisam prevela pjesmu iz hrvatskog.. ulalla.. opet će biti veselo dns.. =))..
i Marko ima curu.. wuhuhu.. svi smo zaljubljeni.. osim Benka.. hehehe.. =)).. ma naći ću ja tebi neku slatku malu. đast for ju.. =)).
eto.. iđem.
šaljem svima big big puse.. i sve vas volim puno puno.. (osim tebe i tebe).. xD

antonio ti si kriv za iznimno glup post.. hehe.. =)) i naučila sam ono.. wii wii =))..

i za kraj.. samo jedna slika for majne love =)..
Image Hosted by ImageShack.us



~11:52~ Say anything... (7) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.