< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
kontemplacije




Arhiv




Poveznice...
alkion
annaboni
aquaria
boccaccio
brod u boci
catcher
čiovka
dinaja
ed hunter
espadrila
ely
e.p.
fanny
foto brlje
fra gavun
freestyler
greentea
gustirna
justawoman
koraljka
mela
metamorfoza
morska zvijezda
odmak
pametni zub
pegy
pjaceta
plavozeleni
plokmin
primakka
pubertetica
putopis
shadow of soul
simple minds
slavonchica
sredovječni
tražeći sebe
trill
uspomena
vacaguare
valcer
viviana
žubor vode
wall
walkingcloud
012station



Napomena: neke slike objavljene uz postove našla sam na Webu; naveden je izvor ili je sama slika link do stranice s koje je preuzeta. Prepozna li tko svoje djelo,
neka zna da ga ne prisvajam i ne podmećem kao svoje.


Copyright © Big Blue




free hit counter javascript

Jure Kaštelan

Volio bih da me voliš

Volio bih da me voliš
da budem cvijet u tvojoj kosi.
Ako si noć, ja ću biti zora
i bljesak svjetlosti u rosi.

Volio bih da me voliš
i da svi dani budu pjesma.
Ako si izvor, i ja ću biti
u živoj stijeni bistra česma.






Učim svahili

16.09.2008., utorak

Ovih dana intenzivno razmišljam o učenju svahilija. No vjerojatnost da se u hrvatskim knjižarama pronađe gramatika ili rječnik tog jezika jednaka je očekivanju da se Hrvatska pripoji Zimbabveu. Iako se ne bih kladila na ovo posljednje, božemiprosti, s našim se političarima nikad ne zna.

Sad se nameće pitanje zašto bih baš učila svahili? E, pa zato da budem spremna za selidbu u Afriku. Ipak je to jezik kojim se mogu sporazumjeti širom afričkog kontinenta. Razmišljajući malo o odredištu na koje bih mogla otputovati, uzela sam kartu, zatvorila oči i gađala naslijepo. Pogledam… nasumičan je izbor: Sveti Toma i Princip. Nije loše. Štoviše, portugalski je službeni jezik pa i ne moram učiti svahili. Ali danas je jako korisno biti poliglot pa ću radije naučiti oba. Barem na našoj televiziji ima sapunica i na portugalskom.

Ako se čini da me iznenada spopalo neko čudno raspoloženje, točno je. Reakcija na naglu promjenu vremena. Dosad sam to stoički podnosila, ali evo, ne mogu više izdržati, priznajem: zimogrozna sam. Ljeti mogu pretrpjeti i najveću vrućinu; koliko god otpuhivala i gunđala, vapila za povjetarcem, sve mi je to lakše izdržati. Hladnoća me užasava.

Zimske radosti i uživanje u idiličnim slikama snijegom prekrivena krajolika zaista me oduševljavaju, ali što se mene tiče – zima bi mogla trajati točno toliko koliko se može zadržati ta ljepota. Taman za Božić i Novu godinu. Sve ono prije i poslije ipak bi trebalo biti humanije prema nama zimogroznima. Treba mi toliko slojeva odjeće da me ni vlastiti pas ne prepoznaje kad ulazim u dvorište tako prekrivena naslagama zimske opreme.

Zato imam svoj afrički plan. Zlu ne trebalo, jer - naši su celzijevci rano podivljali a prosječna je godišnja temperatura Svetog Tome i Principa 27 stupnjeva. Ako ništa drugo, barem mogu osmisliti strategiju, učiti jezik. A to što nema u knjižarama…pih! Pa ima na internetu: Ndio! Ninazungumza Kiswahili!

Autoportret: Biglobuta Bluebu

Image and video hosting by TinyPic





- 18:45 - Komentari (38) - Isprintaj - #