< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
kontemplacije




Arhiv




Poveznice...
alkion
annaboni
aquaria
boccaccio
brod u boci
catcher
čiovka
dinaja
ed hunter
espadrila
ely
e.p.
fanny
foto brlje
fra gavun
freestyler
greentea
gustirna
justawoman
koraljka
mela
metamorfoza
morska zvijezda
odmak
pametni zub
pegy
pjaceta
plavozeleni
plokmin
primakka
pubertetica
putopis
shadow of soul
simple minds
slavonchica
sredovječni
tražeći sebe
trill
uspomena
vacaguare
valcer
viviana
žubor vode
wall
walkingcloud
012station



Napomena: neke slike objavljene uz postove našla sam na Webu; naveden je izvor ili je sama slika link do stranice s koje je preuzeta. Prepozna li tko svoje djelo,
neka zna da ga ne prisvajam i ne podmećem kao svoje.


Copyright © Big Blue




free hit counter javascript

Jure Kaštelan

Volio bih da me voliš

Volio bih da me voliš
da budem cvijet u tvojoj kosi.
Ako si noć, ja ću biti zora
i bljesak svjetlosti u rosi.

Volio bih da me voliš
i da svi dani budu pjesma.
Ako si izvor, i ja ću biti
u živoj stijeni bistra česma.






Emocionalna inteligencija

03.11.2005., četvrtak

Slušam dvije susjede kako razgovaraju:
«E, sjećaš se onog tipa koji je u subotu stajao...tamo kod..?» Druga sa zanimanjem potvrđuje da se sjeća, a prva nastavlja: «Čovječe, tip je isti Rodrigo!»

Slušam i sad mi više ništa nije jasno. Ha? Koji Rodrigo? Halo?! Jesam nešto propustila?! Uskoro dobivam i objašnjenje. Ma to ti je lik iz 'Lune, sirene s Kariba'. Tip je strašno sličan tom Rodrigu.» Valjda je moj izraz lica upućivao na retardiranost pa me sažalno pogledaše i objasniše mi još malo: «Sapunica, kužiš?!» «Ahaaa...» Iako sam još uvijek imala spuštenu vilicu i razjapljena usta, sad se ipak pojavila nada da ću i ja jednom shvatiti. «Taaaj Rodrigo... Ma ne gledam, ali dobro, ok.»

Onda sam se dosjetila nevolji. To je... ona situacija kad sam ja popodne doma i bjesomučno «šaltam» po daljinskom upravljaču kojem prijeti opasnost da se zapali od trenja. To što pokušavam izvesti u nadi da ću pronaći neku gledljivu emisiju - uspješno je otprilike kao i Sizifov posao. Ili kad prelijevate iz šupljeg u prazno, reklo bi se. Očajnički tražim neki program na kojem nema «mi amor», «io non puedo», «ay, Dios mio, senorita». Koji su to problemi, teško mi je i shvatiti. Zato volim školski program. To uspijevam razumjeti.

Nemojte me žaliti, razumijem i nešto složenije probleme. Ako u blizini imam malo papira i bojice. Onda mi nacrtaju pa i ja skužim. No ima to i svojih prednosti. Meni je baš zabavno kad netko nešto smiješno priča. Uvijek se dvaput smijem. Prvi put jer se svi smiju, a drugi put kad skužim.

Kad se udam i postanem zrela osoba i prava žena, onda ću i ja gledati sapunice. I kuhat ću sarmu. Zašto? Može se skuhati u nedjelju (tad nema novih epizoda), a onda je moj «muchacho» može jesti cijeli tjedan. Samo je podgrije. A ja ću u miru gledati sapunice. I nemojte misliti da je to jednostavno. Imat ću naporan raspored. S gdjekojom stankom za kavu kod susjede da možemo prodiskutirati o aktualnim problemima. U sapunicama, naravno.

Evo kako će izgledati moj raspored gledanja:

HTV1
6:00 Ljubav nema cijene
9:10 Svijet slavnih
12:30 Ljubav nema cijene
18:30 Ljubav u zaleđu

RTL

11:00 Dr. Stefan Frank
13:15 Zabranjena ljubav
13:40 Ljubav jednog oca
14:35 Luna, sirena s Kariba

NOVA TV

9:40 Ciganke
10:40 Nasljednica
11:30 Izlog strasti
12:00 Putovi ljubavi
16:15 Ciganke
17:20 Nasljednica
18:10 Jelena


I tako, ostaje mi noć za ispunjavanje bračnih obveza, a danju nemam previše vremena, osim spomenute stanke između dviju serija. Za nekoliko mjeseci postat ću i poliglotica. Znat ću španjolski, portugalski, njemački, srpski, slovenski (katkad zavirim i na POP TV, tamo postoji venecuelska nadaljevanka «Prerojena ljubezen» ili meksičke: «Materina pot», «Proti vetru»).

Zaključila sam da ću samo tako razviti svoju inteligenciju, uključujući i onu emocionalnu. Inače ću ostati glupa i zatucana. I dok ja ovo pišem, na nekom programu zacijelo već traje jedna od sapunica. Nemam vremena. Pozdrav, do pisanja! Idem vježbati emocionalnu inteligenciju. Hasta la vista!

- 20:21 - Komentari (14) - Isprintaj - #