MT mafija

30.06.2005., četvrtak

Zmaj

Kako je jučer nevrijeme haralo. Najgore u svemu što sam ja tada vozio, naravno 5km/h jer brže se nije ni moglo. Kad je takva situacija uvijek se sjetim mog stojadina. Tako jednom ja vozio i padala kiša, a auto pun ekipe i sad ja da se napravim važan pohvalim se: "Vidi ga ide kao zmaj..." i tada moj stojadin počne kašljucati i drm tuf pant ugasi se. Kakva sramota...
Ali htjodoh napisat nešto sasvim drugo danas.
VELIKI pozdrav onoj plavuši koja je vozila jučer popodne pored mene Vukovarskom ulicom u Toyoti i mahala mi :-))
Nek mi se obvezatno javi mailom ako ovo pročita ;-))

Kad sam već spominjao zmajeve evo jedan i o tome...


Pita unuk babu:
Baba, jesi li možda vidjela neke moje tabletice?

Baba mu odgovori:
Pusti sine sad tabletice, jesi li ti vidio one zmajeve u kuhinji ?!

- 11:22 - Ja mislim ovo... (19) - Daj mi ovo na papiru... - #

29.06.2005., srijeda

Nogometaš

Nakon dugog i zasluženog odmora stvari se polako vraćaju u svakodnevnu "kolotečinu". Čudna riječ ali ne znam bolju koju bi upotrijebio?! Između ostalog, nastavlja se i moja nogometna sezona. Ona amaterska, sat vremena trčanja i nabijanja lopte, a potom sat vremena ispijanja pive i sl. A kakav je Mujo nogometaš?

Dodatak u 22 sata:
a kakva užasna oluja, grane od stabala posvuda po cesti, naše nogometno igralište potopljeno vodom, ništa danas od nogometa ali zato je bilo pive :-)))))))))))



Mujo na samrti i posljednja želja mu je da mu Fata kaže da li ga je ikad prevarila.
Fata nešto petlja, ali konačno prizna:
- Jesam, ali samo 3 puta! – kaže.
- Pa kad to? – pita Mujo.
- Pa sjećaš se, Mujo, kad si onomad volio igrat fudbal, a nisu nikako te pustili da igraš za «Želju»?
- Sjećam se! – prizna Mujo.
- E, pa ja sam otišla do direktora kluba i tako to…i jesu te na kraju primili?
- Primili me – prizna Mujo – ajd dobro, to ti opraštam, ali kad je bilo drugi put?
- A jel´ se sjećaš kad su te primili u «Želji», al¨ niko od igrača nije htio da ti doda loptu?
- Sjećam se! – skrušeno će Mujo.
- E, pa ja otišla u svlačionicu da porazgovaram malo s ostalim igračima…i kaži, Mujo, jesu li ti je poslije dodavali?
- Jesu, dodavali mi, dobro i to ti opraštam, ali kad je bilo treći put?
- A jel´ se sjećaš onda kad si igrao u "Želji" i tvoji ti suigrači redovno dodavali loptu, al´ ti nikako nisi mogao zabit´ gol, pa ti je cijeli stadion zviždao?
- Sjećam se!
- E, pa jesu ti kasnije zviždali???

- 22:15 - Ja mislim ovo... (15) - Daj mi ovo na papiru... - #

27.06.2005., ponedjeljak

Povratak

Vratio sam se dragi moji čitatelji. I vjerovali ili ne čekalo me preko 400 e-mailova. Pa evo danas cijeli dan to pregledavam, tako da nemam baš puno vremena za blog i vaše postove. Zato samo jedna mala slika koja mi je došla mailom: jabuka. I to ne bilo kakva jabuka već ona prva. Eva je zagrizla u ovu jabuku i time pokazala kako ste vi žene radoznala bića. Sigurno bi mnoge blogerice rado probale ovu jabuku, zar ne?!
- 15:57 - Ja mislim ovo... (14) - Daj mi ovo na papiru... - #

18.06.2005., subota

Ulov

Još sam na moru, uglavnom se izležavam. Ponekad idem u ribolov, evo nekoliko komada koje sam ulovio !
- 11:17 - Ja mislim ovo... (24) - Daj mi ovo na papiru... - #

05.06.2005., nedjelja

More



Dragi i poštovani čitatelji bloga moga. Ja sam trenutno na moru. I neću pisati postove niti čitati vaše blogove. Ako mi imate baš nešto važno za napisati možete mi poslati e-pismo. Možete biti sigurni da uživam, izležavam se na plaži po cijele dane, pijuckam hladne napitke i baš me briga za sve probleme ovog svijeta. Meni je dobro, a to želim i vama svima ovo ljeto ! Bit će ovdje još puno dobrih viceva kad se vratim.
Veseli i zdravi bili, pozdravlja vas vaš MT mafijaš !
- 18:21 - Ja mislim ovo... (25) - Daj mi ovo na papiru... - #

03.06.2005., petak

Mozgovi

Naši su političari znali izjavljivati kojekakve gluposti o izvozu i vrijednosti naših mladih stručnjaka koji idu trbuhom za kruhom u bijeli svijet. Između ostalog o maloj vrijednosti kile mozgove ?! Možda su sudili prema sebi. A možda je mozak svih nas muških nepotreban. Ima i vic o tome...



Trogodišnji dječak je u kadi po prvi put otkrio svoje testise pa pita mamu:
- "Mama jesu mi ovo mozgovi?"
A mama odgovori:
- "Ne još sine."
- 09:31 - Ja mislim ovo... (30) - Daj mi ovo na papiru... - #

02.06.2005., četvrtak

plati pa se klati

Želio sam napisati nešto sasvim drugo ali me jako neugodno iznenadilo kad sam vidio da su se ovi administratori navukli na novac; sad za te svoje kul liste traže 3.66 kuna po jednom glasu. Ma nemoj?! Odmah vam pišem jednu molbu; nemojte trošiti te novce za mene molim vas! Ni slučajno da ne bude neki glas za mene. Dobro mene ionako ne zanima ta lista jer nisam ni bio na njoj i ne želim. Ali svejedno mislim da se to moglo riješiti i klikanjem u Internet pretraživaču, a ne slanjem preskupih poruka! NE GLASAJTE za mene ! ( da su nam barem političari ovako vikali )
- 15:45 - Ja mislim ovo... (11) - Daj mi ovo na papiru... - #

Bivše ljubavi

Nisam odavno sreo neku svoju bivšu djevojku. To mi je onako malo čudan osjećaj. Ma znate već, malo vam je drago vidjeti je, a malo i nije, dosta zavisi i kako ste se rastali. Moja najbolnija veza koja je završila nakon dugog niza godina završila je tako da se ona udala za samo tri mjeseca nakon prekida i to zato što je zatrudnila... Eto kakve ste vi žene. Na sreću živi dovoljno daleko pa je ne viđam. A da je i sretnem, evo što bih joj rekao :



- "Ej, bivša ljubavi, baš sam jučer mislio na tebe."

- "Zašto, nedostajem ti..?"

- "Ne, ali pomaže mi da ne svršim prebrzo!"

- 10:50 - Ja mislim ovo... (21) - Daj mi ovo na papiru... - #

01.06.2005., srijeda

Carina

Danas je moja tema još jedno zanimanje; carinici. Sad vi sigurno mislite da ću ih popljuvati, ovaki su onaki su... E pa neću. Mislim ima ih stvarno debila i zatucanih idiota li nisu svi takvi. Ja naravno na carini imam svoje ljude. Često prelazim granicu, takav mi je posao. I još nikad nisam imao problema s njima, ali znam ljude koji jesu. Ma uglavnom rade ljudi svoj posao, a mi bi uvijek nešto švercali i prenosili bez plaćanja carine. Kažem opet, ja imam svoje ljude koji mi gledaju kroz prste (jesam mafija ili nisam). Uglavnom ne prenosim drogu i oružje, ne švercam Kurde i Kineze, iako je u tome najveća lova. Dobar je i šverc automobila. Ali kakvih sve ideja ima ljudi moji pogledajte samo sliku. Šverc krave u prtljažniku? Mislim stvarno!!!
- 09:49 - Ja mislim ovo... (21) - Daj mi ovo na papiru... - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

Veljača 2010 (1)
Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (9)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (1)
Travanj 2006 (8)
Ožujak 2006 (9)
Veljača 2006 (5)
Siječanj 2006 (8)
Prosinac 2005 (5)
Studeni 2005 (7)
Listopad 2005 (9)
Rujan 2005 (11)
Kolovoz 2005 (4)
Srpanj 2005 (15)
Lipanj 2005 (9)
Svibanj 2005 (11)
Travanj 2005 (14)
Ožujak 2005 (12)
Veljača 2005 (12)
Siječanj 2005 (5)
Prosinac 2004 (15)
Studeni 2004 (15)
Listopad 2004 (20)
Rujan 2004 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga moga

Blogovi raznorazni

Tko sam?

Plan