29

četvrtak

listopad

2009

nepoznatom Torcidašu

JA mi jebe stara Baba
u ovoj pripizdini Sućidar.
Moje JA više nije moje,
čekam, čekam stan na dar...
I dok molim Svemogućeg
da uleti mi posov kvadrat
jedino se mogu nadat
da radit ću dok ne krepam...
I znaj da te volin hani,
al jedino što imam je pjesma
za zaboravit stvarnost
pjesma za smijat se Fani!

Ovo nije socijalna pjesma,
ovo je pjesma o ljubavi,
al nemam di volit ni ljubit
sve ovisi o staroj Babi.

Stara Baba zna otić na selo
al uglavnom samo smara i smeta
zato oden na hajduka
i još se čude zašto nered, zašto šteta.

O, svemogući Bože,
primi me na svoj dlan,
kupi mi manji trosobni,
ili veći dvosobni stan!
Oću živit svaki, svaki drugi,
a ne svaki dvadeseti dan,
tija bi radit i ljubit,
a ne prosit nikoga za dar!

Ovo nije socijalna pjesma,
ovo je pjesma o ljubavi,
al nemam di volit ni ljubit
...sve ovisi o staroj Babi...

<< Arhiva >>