montelupo

petak, 20.03.2009.

Alive and kickin'

Ja volim ćaskati s ljudima i zato je Amerika pravo mjesto za mene. Dobro odgojeni Amerikanac (a posebno Amerikanke) smatraju potpuno normalnim nepoznatom nekom na ulici reći da ima lijepi kaput ili naušnice, što posebno godi kada ste vi nepoznat netko i pritom nova djevojka na kontinentu. Okušala sam se i sama u tom komplimentiranju nepoznatih ljudi na ulici, čisto da vidim mogu li se uklopiti, i dobro je prošlo. Moram samo paziti da mi ne pređe u naviku, jer ukoliko stvar po povratku u Zagreb izmakne kontroli...
Mogućnost komunikacije s ljudima povećana je i time što je moguće sjesti nekome za stol u punoj kavani. Posebno volim kavane raznih muzeja, jer je tu sva prilika da ću naići na kakve zgodne ćaskatelje. Za sad mi je najdraži muzejski ulov izvjesna gospođa u srednjim osamdesetim (84 and still alive and kickin', kaže ona) iz filadelfijskog muzeja, s kojom se vodila sasvim ozbiljna rasprava o ekonomiji i religijama suvremenog svijeta. Gospođa, koja svojom živahnošću jako podsjeća na jednu od mojih pokojnih baka, bila je godinama šefica velike modne kuće u Izraelu, no na koncu se vratila svojima kući u Ameriku. Na rastanku je rekla da će svakako googlati Hrvatsku J
Jedini društveni trenutak kad ne želim nikakve priče jest onaj kad udjem u neki dućan. Lijepo pozdravim, kako me mama naučila, te se potom koncentriram na lov i nikako mi se ne slušaju prodavačice koje vas vrijedno izvještavaju o njihovim ponudama za taj dan i taj tjedan i taj horoskopski znak i bla, bla, a meni vrijeme ide...njujorške prodavačice su se zato pokazale tako prekrasno hrvatski neobazrive, da uopće nisu ničim pokazivale da sam ušla u trgovinu...ah, it felt like home.

20.03.2009. u 22:44 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2009 (1)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Americka iskustva

Linkovi


Blog.hr
Blog servis

www.net.hr