montelupo

nedjelja, 01.02.2009.

Čisti materijalizam

Osim zanimljivih ljudi, mjesta s kućama i knjiga, povremeno, kada se probudi žensko u meni, zanima me i kakva kupovina. Zanimala me ovih zadnjih tjedana, jer je hladno, a moja donesena odjeća i obuća nije baš odgovorajuća, pa sam sa zavišću gledala djevojke u onim smiješnim australskim čizmama, čiji mi je smisao tek sada potpuno jasan: tople su i ne skližu se. Moje šminkerske talijanske čizme za ovaj snijeg nisu, a kako je istina da je ovdje roba jeftinija no u domovini, uputili smo se napokon na južnu stranu rijeke Monongahela (puno toponima ima taj Pocahontas prizvuk, jer su indijanskog porijekla) gdje su veliki kompleksi dućana. To nisu oni mallovi ilitiga hrvatski shopping centri, koji se meni zapravo sviđaju, nego niz velikih dućana s parkinzima. Društvo je bilo, kako i pristoji, šaroliko: uz Anu s Balkana i mene, bile su tu dvije Bugarke i Talijan, a prvo što smo napravili kad smo se napokon skupili bilo je da odemo na pošten steak :). Lijepo je što još traju zimska sniženja, jer volim poskupe stvari, a kad im lijepo umanje cijenu, mogu ih si priuštiti. Pa sam se tako raspametila otkrivši vrtoglavo sniženje njujorške marke Abercrombie & Fitch (kad otvorite njihovu stranicu, pojave se dvojica…mjau), dućan prekrasno miriše, a stvari su im taaako fine i jednostavne. Što ću kad ne mogu odoljeti dodiru mješavine runske vune i svile...ah. Pa sam tu neku štetu napravila i završila shopping s nekoliko potrebnih stvari i trenutno nepotrebnom mornarskom jaknom koju pak sanjam još otkad sam se zaljubila u Corta. Maltezera, naravno ;).
Subotnja večer ovoga puta nije bila grozničava – Ana i ja smo otišle u lokalni pub na pivu te ona na igranje, a ja na gledanje biljara. Logan's je baš jako lokalni pub i unatoč blizine campusa, studenti su tu rijetki, ulaze samo da bi kupili six-packove pive (piva se ne kupuje u supermarketu, već se mora ići u neki posebni dućan za alkohol ili pak u kakav birc, koji pak prodaju i veća pakiranja), a prava klijentela nerijetko nema sve zube. Ipak, nije opasno, može se doći i u pidžami, a imaju i Blue Moon, moju novoomiljenu pšeničnu pivu. Glazba u Logan'su ovisi o juke-boksu, tako da je atmosfera točno onakva kako si mali Ivica zamišlja Ameriku. Pa neka malo i toga...baš razmišljam da li bih se doma približila nekoj bezuboj ekipi na više od 50 metara (to je otprilike udaljenost s koje se inače uočava stanje zubala)...

01.02.2009. u 15:43 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Srpanj 2009 (1)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Americka iskustva

Linkovi


Blog.hr
Blog servis

www.net.hr