MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

18.02.2008., ponedjeljak

Ledenica...

Iako je vani brijao vjetar i tako višestruko pojačavao osjećaj hladnoće koja je živu u termometru spustila na minus, mi smo tukli kilometre. O da da...i ne samo tukli kilometre, nego smo se i kupali u Korani...
Krenuli smo u Karlovcu kao mala slatka obitelj napravit krug po onom prekrasnom suncu koje se crtalo po beskrajno čistom plavom nebu...ma moš mislit...mama i beba odustale su u roku odmah...vjetar je šibao i pokušavao strgati sve one nadstrešnice kaj se prevlače preko bebinih kolica. Mali pas i ja smo hrabro nastavili...
Prohodali smo pola Karlovca...zapravo...prohodali smo skoro sve one prekrasne karlovačke parkove koji prožimaju staru gradsku jezgru i na kraju završili na Korani. Procunjali smo uz koranu i htjeli se malo poštrapat po vodi na gradskom šljunčanom kupalištu...ali tamo...labudovi, divlje patke i ljudi i klinci koji ih hrane i fotografiraju. Tako smo odlučili otići do vode na mjestu koje se psu baš ne sviđa jer mora uskočiti u vodu, a to malom luđosu nije fora osim ako i gazda nije u vodi (sori pas, malo mi je to ipak prehladno). Tako je nekako tu mali pas ugnjurao u vodu, malo zaplivao, ali nije htio previše daleko od mene (slatki mali pas). Tako da...odluka je pala...idemo na gradsko...idemo vidjeti može li mali pas poslušati gazdu i oteti se ambiciji da naganja patke i labudove. I šta šta...naravno da može...hodajući bez povodnika mali pas je uz nogu dohodao do dijela šljunčane plaže na kojem nije bilo pataka, labudova i ljudi. Ih veselja kad sam ga otpustio...počeo je mali pas juriti po vodi kao paradni konj. Pa se sjuri u dublje pa zapliva pa se dođe otresti kraj mene...pa sav sretan juri po drvo koje mu bacam u vodu pa gore pa dolje...uglavnom ludilo totalno. A ljudi sve u čudu gledaju kako to mali pas neće prema pticama koje su od nas bile udaljene možda desetak metara. Ma mali pas je poslušna dobrica kojoj je dovoljna ova igra s gazdom koji je, iako se nije kupao, bio mokar skoro kao i mali ludi pas. Još smo kasnije nastavili uz rijeku pa smo sreli neke pseće frendove pa smo se malo s njima igrali i onda su nas naše cure zvale da dođemo po njih u topli stan dragih naših i da idemo doma...beba je gladna...a i mali pas je gladan.
Nedjelja nam je prošla u smrzavanju po nasipu...rano jutro...nigdje nikoga...minus milijardu i pas i ja...tučemo kilometražu...a jedno osam kilometara smo ishodali.
No nemojte misliti da je to bilo dovoljno...popodne smo morali još malo van na druženje s kvartovskim psećim frendovima...a i po povratku iz tog pohoda mali ludi pas je pred mene donio sve igračke...sori pas...umoran sam...bumo se neki drugi dan po doma nabacivali s igračkama...i tako se mali pas sklupčao kraj mene i zaspao ko top.

- 07:26 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići