MojPasSigmund...filozofsko psihološki pristup problemu pasa i njihovih vlasnika
Potaknut nagonom da pokušam iznjeti svoja razmišljanja i osjećaje koji mi se javljaju u svakodnevnom životu i druženju sa dlakavim stvorenjem vlažnih očiju koje smatram svojim psom i tamagočijem, otvorih ovaj blog...nadam se da ću ovdje susresti ljude koji isto kao i ja uživaju u svojim psećim ljubimcima odnosno nadam se da ću se susresti s njihovim raznolikošarenim razmišljanjima i poimanjima imanja psa za druga...

Javljajte se na...
mojpassigmund@gmail.com





Autor tekstova polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne i vizualne materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela sadržaja bez dozvole vlasnika autorskih prava ili bez navođenja izvora i priznavanja autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i bezobraznom krađom.
Prebrojavanje
Ma...ti brojači niš ne valjaju...
Sad me stvarno više neće nitko nagovoriti da vas brojim...

Photobucket

07.12.2007., petak

Radimo radimo...bolji odnos gradimo...

Jučer je pas na treningu bio...a zbilja neznam kako bih to rekao. Ima jedna super starokineska...jebeš kravu koja daje dvajst litri mlijeka i onda ritne nogom i sve prolije...možda je to najbolji opis mog psa na jučerašnjem treningu.
Sve vježbe i zadatke radili smo precizno i dobro...i što se onda dogodi...pas se digne iz odležavanja, fakat ne pamtim kada je to napravio...ali jučer...eeee...igrali se tamo neki psi i moje se pubertetetom opaljeno pseto odlučilo samonagraditi i pojuriti u igru sa psima...slatko...ali proteklih dana je bilo puno druženja sa psima i ako sam ja zatražio da se leži i čeka onda bi bilo pošteno to i odraditi. Naravno da smo neposlušnost kaznili...hvatanje za šiju i odvođenje na ponovno odležavanje...bilo je dovoljno da se shvati poanta...ali pitam ja svoga ludog psa...zašto...zar je to trebalo napraviti...naravno da nije, a i znao je ludi pas da na kraju treninga slijedi igra...zašto onda kršiti moju naredbu i tjerati me na kazne...bezveze.
Kasnije sam doživio još jedno testiranje moga autoriteta...psi se igraju, moje ludo pseto blatnjavo skroz juri okolo za svim i svakim i na udaljenosti od 40ak metara spazi nekog nepoznatog psa sa svojim vodičem...pas je na povodniku i vodič ignorira pse u igri i prolazi...dakle nema tamo niti jedan pas šta tražiti...pas je na povodniku i prolazi. Ali neeeee...ima moje pubertetsko pseto...trk prema psu u prolazu. Ja viknem neeeee, kuda...i pas odreagira i zaustavi se te krene prema meni i ostalim psima s kojima se do malo prije igrao. No kada sam ja sklonio pogled moje pseto se trzne, okrene i jurne prema prolazećem psu. Odmah sam pokušao zaustaviti i pozvati svoje pseto...ali ništa tu nije upalilo...morao sam dotrčati do njega i uvaljati ga na leđa u blato i uhvatiti ga snažno za gušu. Tek kada neko vrijeme nisam popuštao stisak pas je potpisao predau i priznao pogrešku.
Uglavnom...nadam se da je prihvaćanje današnjeg jutarnjeg obroka i dobro druženje tijekom dosadašnjeg dijela dana put prema vraćanju na stari dobri odnos...ili možda???

- 15:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (19)
Rujan 2008 (17)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (23)
Lipanj 2008 (20)
Svibanj 2008 (21)
Travanj 2008 (22)
Ožujak 2008 (21)
Veljača 2008 (21)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Reklame...moraš malo!
Moje ludo pseto voli papati...
Photobucket





Fora DVDići