Hrskavi kroketi sa šunkom i sirom

četvrtak, 05.05.2016.





OSNOVNI SASTOJCI:

krušne mrvice

tvrdi masni sir

šunka

mladi luk





POTREBNE NAMIRNICE:

2 češnja češnjaka

5 dkg luka (50 gr)

5 dkg mladog luka (50 gr)

10 dkg tvrdog sira (100 gr)

15 dkg šunke (150 gr)

20 dkg krušnih mrvica (200 gr)

4 jaja

biber

putar veličine oraha



za pohanje.

1 jaje

1 dcl vode (100 ml)

krušne mrvice


Sitno sam narezala luk,mladi luk sam izrezala zajedno sa zelenim dijelom (ne jako sitno) ,češnjak sam naribala na sitni dio ribeža,a može se protisnuti i kroz prešicu za češnjak.



.



U tavu sam stavila putar (veličine oraha) kad se počeo topiti dodala sam luk,mladi luk i češnjak.Pirjala sam dok sve nije
omekšalo (oko deset minuta),povremeno sam promiješala.





Prije nego počnete praviti krokete probajte šunku,ako niste ljubitelj slanog stavite ju u hladnu vodu,voda će odkloniti dio slanoće
Zatim šunku osušite na kuhinjskom ručniku.

Dok su se sve tri vrste luka pirjale naribala sam tvrdi sir i izrezala šunku,mesoreznicom na ploške,zatim na kockice.






U zdjelu sam stavila pirjani luk,kockice šunke,ribani sir i krušne mrvice.Nakon dodavanja svakog sastojka smjesu sam promiješala.






Jaja sam pobiberila,izmiješala ih pjenjačom i dodala pripremljenoj masi i umijesila.






Masa koju sam dobila,nije povezana kao tijesto,nego je krupno zrnasta.U ruku sam stavila masu (možete si pomoći žlicom da kroketi budu približno iste veličine),"zatvaranjem i otvaranjem" ruke napravila sam nepravilnu kuglicu,onda sam između dlanova oblikovala pravilnu kuglicu.





Od takvih kuglica pravila sam krokete.Kroketi se ne mogu praviti kao valjušci da stavite kuglicu između dlanova i napravite valjak jer će se raspasti.Krokete sam pravila tako što sam jednostavno otvarala i zatvarala ruku,a drugom rukom sam valjčić okretala i "popravljala" mu krajeve.





Kad sam bila zadovoljna s izgledom kroketa,još sam ga malo popravila i poravnala mu krajeve da su ravni.Ponavljala sam postupak dok nisam potrošila svu smjesu.





U jaje sam dodala vodu (da kroketi izvana budu hrskavi) izmiješala sam u pjenastu tekućinu.Krokete sam stavljala u mješavinu jajeta i vode i uvaljala ih u krušne mrvice.





Kad sam završila s pohanjem,stavila sam u tavu ulje da se grije.Ulje je dovoljno vruće kad se u njega ubaci malo krušnih mrvica i ulje se odmah zapjeni.Krokete sam pekla do rumeno-smeđe boje i pečene ih stavila na papir da se ocijedi masnoća.





U međuvremenu sam pripremila SALATU OD MATOVILCA:


POTREBNE NAMIRNICE:

125 gr matovilca

1 žlica majoneze

1/2 žlice vrhnja s malo masnoće

2 žlice maslinovog ulja

žlica soka od limuna

sol

bijeli biber



Očistila sam i oprala matovilac,ostavila sam ga da se ocijedi,dok se cijedio napravila sam dresing.
U zdjelu sam stavila majonezu,vrhnje,sol,biber i maslinovo ulje i izmiješala,Zatim sam dodala limunov sok i probala.Dresing sam stavila kratko u hladnjak






U ohlađeni dresing stavila sam matovilac,promiješala ga pomoću dvije vilice i dobila osviježavajuću salatu koju ću poslužiti uz tople krokete.





Vrijeme je za degustaciju yes






Druga kombinacija meni jednako dobra su kroketi i TARTAR UMAK





Ako imate vremena prije pravljenja kroketa masu ostavite da odmori ili napravite krokete prekrijte ih prijanjajućom folijom,stavite u hladnjak i pohajte ih i ispržite sljedeći dan.


Kroketi su jednako dobri topli i hladni.fino Probajte njami

Oznake: šunka, sir, mrvice za pohanje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.