Svi vlakovi idu u krivom smjeru

nedjelja , 04.10.2020.

Postoji priča iza ovog da svi vlakovi idu u krivom smjeru. Naime, nedavno sam morala do grada i ništa nije vozilo pa sam odlučila ići vlakom jer u vlak se kakti možeš pouzdati, samo što sam zaboravila gdje živim i da se tu bolje pouzdati u teleportaciju i kodove za prolaz kroz zidove nego u HŽ ili ZET. I bila sam na telefonu s tom jednom very special person i veli mi da moram napisati nešto na temu "Svi vlakovi idu u krivom smjeru" jer nisam dugo ništa napisala ovdje.

Pa evo, došao je i taj tren, dišem u drugim tonovima i na drugim vibracijama, pa kažem...


Svi vlakovi idu u krivom smjeru
Osim moga – jer putuje k tebi
Ni trenutka on zastao ne bi
Jer zna da milina ga čeka

Moj vlak je bez putnika, praznih vagona,
Bez stanica i prijelaznih zona,
Samo osmijeh ga nosi, i osjećaj sreće
Ljubav njega, samo ljubav pokreće

I nije vjerovao da putova ima,
Između graba i trnja, da ima čistina
Gdje čeka ga netko za njega

I nije se nad'o da sunce će doći
I radost mu opet utisnut' na oči
I dat' osjećaj da netko mu treba

Svi vlakovi idu u krivom smjeru
Osim mog jer po tebe je stao
kad razglas je ime ti zvao
Da se ukrcaš













Oznake: vlak, ljubav

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.