< | travanj, 2010 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
cvijetak Nedavno je jedna talijanska znanstvenica promatrajući slavnu Da Vincijevu Posljednju večeru došla do izračuna da će smak svijeta doći 21.ožujka, 4006te godine. Koješta! Da je jadni Leonardo znao kakve će sve nebuloze naše moderno doba izbajati nad njegovim slikarijama - ne bi nikada uzeo kist u ruke. Gospođa je naime u Posljednjoj večeri uočila mehanizam dekodiranja, znakove koji navodno predstavljaju 24 sata u danu, a svaki od njih korespondira s jednim slovom latinske abecede, te matematičkim, geometrijskim, zodijačkim i astrološkim simbolima koji predstavljaju univerzum kao “kozmički sat” kronometar koji se dijeli na epohe, pa svaki dio slavne Leonardove freske krije svoju simboliku - no najvažnije je proročanstvo gospođe znanstvenice koja je otkrila da se na sve tri polukružne lunete krije isti datum, 21. ožujka, datum proljetnog ekvinocija. Drugim riječima - teške pizdarije Svo to pomodno zazivanje najvećih povijesnih faca već mi odavno ide na jetra. Isto kao sve oblajhane holivudske kokoške s viškom para a manjkom pameti, koje sve redom vide sebe kao reinkarnaciju – Kleopatre. Ni manje ni više nego sve su one Kleopatra! Pod milim bogom, šta im je ta egipatska jadnica skrivila. Ali eto, svi oni koji se danas osjećaju reinkarniranima svi su oni neizbježno u prošlim životima bili Kleopatra ili Napoleon ili Cezar ili Picasso ili Leonardo a nitko na primjer nije bio kineska ili ruska seljanka umrla u 41oj godini života pri porođaju svojeg devetog djeteta između dvije brazde zaoranog polja. Što je ruku na srce statistički vjerojatnije s obzirom da je kineskih izmrcvarenih seljanki bilo na desetke milijuna, a slavnih Kleopatri samo jedna (ona Cezarova). Stoga da su svi slavni slikari znali kakve će raznorazne budalaste teorije njihova remek-djela danas nadahnjivati - svako bi platno polili kantom boje i terpentina, upalili šibicu i nad lomačom potpuno goli dozivali kišu. Da je Kleopatra znala koliko će njeno ime danas biti zloupotrebljavano - poslala bi Cezara, položaj, krunu i Egipat kvragu i držala se stroge anonimnosti u kakvoj pustinjskoj oazi spravljajući sir od devinog mlijeka. Jer svi ti tumači slika, čitači dlanova, graha, listića čaja, taloga kave, tarota i ukiseljenih papričica, sve te vidjelice i vidoviti milutini, svi oni pričaju - koještarije. A mlate više love nego su ovi umjetnici ikada za života vidjeli. Stoga draga gospođo talijanska znanstvenice - vi ste prevarant i hohštapler, lažna proročica i mutikaša, jer da niste lažnjača konačni datum smaka svijeta ne bi tražili na jednoj tako sto puta pročitanoj i dosadnoj slikariji kao što je Posljednja večera, Mona Liza, Picassova Guernica i koje li su već proročke slike trenutačno u modi. Svi ti tajanstveni osmijesi, simbolika, takozvani pogledi koji prate kroz prostoriju blesaste su igrice za najobičnije amatere. Pravi profići traže nešto jače izazove. Protumačiti sliku koja je neprotumačiva. Dokučiti odgovor tamo gdje ga nema. Tražiti ključ u slici na kojoj recimo Sin Božji ne sjedi u sredini i ne pokazuje prstom kamo gledati. Jer lako vam je tako prorokovati kada svemogući Gospod sjedi i daje vam upute, pa još i ekvinociji, kronometri, broj apostola podijeljeno sa dva pomnoženo na kvadrat plus-minus Marija Magdalena, ma vidi molim te, lako ti je tako biti faca. Nego – ajte vi gospođo izvucite pretkazanje iz ovoga! Oho, da vas sad vidim! Ovo je izazov prijatelji dragi, pogledajte gore ako se usuđujete ovaj nesumnjivo pretkazujuće-proročanski crtež nedužnog cvjetića na livadi! Oho! Ajte vi sad izvucite pretkazanje iz ovakvoga djela! Ne možete, pa normalno da ne možete kad amateri tu nemaju što raditi. Ti hohštapleri u pravilu ne priznaju ništa ispod Michelangela, sve im je drugo ispod časti, ma da, moš´mislit… oni bi odmahnuli rukom s mišlju da ova slika nije ništa nego predivna idila jednog proljetnog dana gdje nedužni i ljupki cvjetić ogrijan milim sunašcem na zelenoj livadi gleda u travu i veselo raste okupan njegovim toplim zrakama. A je, šipak! Samo pravi prorok, samo prava vidjelica u trenutku uočava nelogičnost koja bode oko! Sad se vi pitate koja je to nelogičnost?!? Pogledajte molim vas pozorno - cvjetić na ovom crtežu kao visibaba gleda u tlo i visi, ali ako cvjetić predstavlja visibabu koja obično visi, zašto bi onda visibaba bila crvena kad je visibaba bijela?! No ako cvjetić na ovom crtežu predstavlja neki drugi cvijet kao što je na primjer – mak, a mak je obično crven kao što je crven cvjetić na slici, zašto bi onda crveni mak visio kad mak ne visi?! Eureka!!! Iz ove naizgled zbunjujuće kontradikcije dolazimo do zaključka da je jasno kao ponoć da nam crtež ovog crvenog cvjetića koji tužno visi dok ga sunašce sa podsmijehom i zlobno promatra – šalje podsvjesno sublimiranu poruku o skorašnjem sumraku čovječanstva! Crvena visibaba koja je u stvari bijeli mak ili viseći mak koji je u stvari uspravljena visibaba, slomljeno upire pogled u tlo oplakujući svoju tešku sudbinu cvijeta genetički izmanipuliranog u cvijetu mladosti zbog nadolazećeg smaka svijeta koji će se po cvijetnom računanju vremena desiti za 14 solarnih godina to jest ekvivalentu broja radioaktivnih sunčevih gama zraka minus-plus dva listića od ljubičice. Dakle dragi prijatelji, bez panike-bez panike, smak svijeta NEĆE biti 21.ožujka 4006te godine, što god gospođa znanstvenica prorokovala u talijanskom selu! Vi budite mirni, lipo pođite spat´ jer tumačeći suptilne znakove koje nam ovaj crtež šalje zaključujem da će gospodin Smak doći nešto - ranije Točnije, vjerojatno krajem ovog dana točno u ponoć. Vidjet ćete, znam što govorim. Tko preživi – pričat će. Eto talijanska znanstvenice, vaša Posljednja večera je stvarno bila posljednja! Eto vam sad na! |