Šarlatanski zapisi

nedjelja, 10.07.2005.

Nitko ne zna da sam lezbijka...

...pa ni ja.
Bil sam danas na paradi, ali sam jasno zaspal, pa sam ju fulal i došel tek na naknadni miting na Zrinjevcu. Bil je sjajan dan, lepo vreme, a ja umoran, pa sam krmil do 5 do 11, i onda strka do Zrinjevca. I onda vidim vani ekipicu: klinci od 15, 16 godina, furaju crne majice s natpisom "Thompson - za Dom spremni, e moj narode". Mislim si, koja krelad. Onda, malo dalje stoje nekakvi s transparentima, nekaj poput "Dajte novce Mungosima, a ne organizirajte parade". OK, pustili su me unutra, unutar ograde, valda im nisam bil sumnjiv (a ja obučen potpuno u crno :D) ili sam im zgledal ko peder. Uglavnom, kratko je trajalo, razišli smo se nakon pol vure. A u prvi mah, kad sam ušel, idem prema paviljonu, i prvo vidim hrpu ćelavih izbrijanih glava u crnim majicama. I još si mislim "jel ovo Prajd ili protest protiv Prajda?". Onda sam skužil da su to Sokolovci, koji po službenoj dužnosti moraju čuvati povorku, iako bi i sami najrađe bili među onima vani.
Naravno, meni uopće nije jasan mentalitet ljudi koji dolaziju na mesta gdi se održavaju te povorke i onda se dereju, pljuju i slično. Bil sam na Prajdovima prethodne dve godine - prve sam nosil transparent "Muka mi je od objašnjavanja" (a svako ko me zna zna da to nemre biti dalje od istine - ja naime uvijek sve racionaliziram, teoretiziram, objašnjavam do besvijesti), a druge sam mahal s ogromnom zastavom duginih boja. I obje te godine nas je slijedila ista ekipa kretena: prvo bi nas dočekali na Trgu kod zgrade Singera, onda bi nahrupili iz Bogovićeve dok smo išli preko Cvjetnog trga, da bi se onda sjurili do Gajeve da nas tam dočekaju dok prolazimo. I ono klasično "Ubij pedera!" (a u povorci najmanje homoseksualcih), "Odite u Srbiju" (u Srbiji su navodno vikali "Odite u Hrvatsku"), dizanje srednjih prstiju, dizanje ruku u maniri Đapićevih pokazivanja visine kukuruza, i slično. Uglavnom, kako rekoh, ti ljudi nemaju pametnijeg posla nego ciljano dolaziti tamo i onda se izderavati na pedere. Mislim, ni ja ne podržavam dosta stvari, npr. protiv sam legalizacije lakih droga, ali da se u Zagrebu održava Marijuana March ne bi mi palo na pamet da se odem na Trg derati "Drogeraši!", "Odite u Nizozemsku!" ili tak nekaj. Imam svoj život i nije mi događaj dana da svoje frustracije liječim derući se na građane koji se boriju za nekakve svoje ideale.
I onda kad vidim reakcije građana na povorku, onih koje su snimili izvan ograde, posramim se da živim u istom gradu s takvim ljudima. Makar, mislim da je drugdje u Hrvatskoj (osim možda u Puli ili Rijeki) još i gorje. I onda dojdem doma pa se zakvačim sa starom, da kaj oni protestiraju, pa imaju sva prava, i onda na kraju završimo na tomu da ja njoj objašnjavam da analni seks prakticiraju i heteroseksualni parovi i da se pritom može i klistirati anus, tako da nema nikakve prljavštine. Onda se ona zgraža, jer da kako nekomu može biti gušt gurati kurac u dupe. Da je to odvratno. Hm, a gurati nekomu kurac u usta nije odvratno? Pa opereš ga. E, vidiš, pa i ovo se može oprati...
Osobno ne prakticiram analni seks, da se razmemo. Pa neću valda gurati...znate, ne. :D
Uglavnom, tak vam je to. Ljubav je ljubav, nemojte se zgražati nad pederima, pa oni su sasvim OK ljudi. Evo, jedan frend mi je peder, znam i Dorina Manzina, znam i Zvonka Dobrovića (šefa Queer festa), svi su OK (dobro, Zvonko ima malo premilitantne stavove). Mene kod njih smeta jedinoga kad se prenemažeju. Ali ima i hrpa heteroseksualcih kaj se prenemažeju, tak da to nema veze sa seksualnom orijentacijom.
Baš mi svira Take a walk on a wild side...

- 23:32 - I, kaj velite? (2) - Ak vam se baš tolko sviđa... - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • šarlatan - onaj koji se pravi da mnogo zna, koji se izdaje za ono što nije; hvalisavac, obmanjivač, varalica

    Savršen opis autora. Soli pamet svima, svakom je loncu poklopac, kad ga ulove u pogreški, ne da se ni u kaj uvjeriti. Beznadan slučaj. Ali, voli eristiku. :-)

Linkovi

"Kutak za životne devize" i slične gluposti

  • Tutta la droga del mondo non vale un grammo della mia adrenalina...

    If you can't change your world, change yourself. But if you can't change yourself, then change your world.

    Do you think you're better every day? No, I just think I'm two steps nearer to my grave...

    Life's a journey, not a destination.