Šarlatanski zapisi

petak, 08.07.2005.

Radni narod Crne Gore

Ponekad pomislim da imam crnogorskih gena. Naime, furt svakam kasnim. Eto, i ovaj post, koji je naslovljen kada već jest, pišem zapravo dva sata kasnije. A u čemu je zapravo stvar? Sećam se da su nas na psihologiji učili da u mozgu postoji i centar za vreme. Moj je očito pošteno atrofiran. Da mi velite da vam nasumično odredim kad je prošla minuta, moral bih si brojati u glavi sekunde da vam mogu reći otprilike. Inače bi mogel fulati čak do 5 minuta. A tu su i moji proračuni. Meni treba 10 minuta do Trga. Naravno, ako me tramvaj čeka na stanici, a i ako nema gužve na cesti. Ako ima, onda jebiga. Možda bih trebal krenuti ranije? Svaki put to i odlučim, ali, evo, još samo da ovo obavim, pa stignem još i ovo...pa kaj je već frtalj 9? A dogovorili smo se u 8... Pa onda uobičajena poruka "E, dajte se vi odite nekam sesti, pa mi javite gdi bute, ja kasnim." U međuvremenu psujem ZET i Bandića i sve one kratkovidne gradske vlasti koje još nisu uvele privatnu helikoptersku službu za građane.
Protekle tri noći spal sam valda sveukupno 12 sati. Naime, imal sam ispit iz Metoda istraživanja u antropologiji, a profesorica ima neugodnu tendenciju da je aktivna u ranim jutarnjim satima (dakle, prije 13 h). Tako sam se ja prvo dokotural u sredu na ispit s 15 minuta zakašnjenja. Ispit je bil u pola 9 ujutro. "Joj, oprostite, znate, kopaju Branimirovu, pa tramvaji ideju okolo..." (lažem, išel sam peške kroz Pothodnik, tak mi je brže). E, ali, moja se prijavnica zagubila, a ona nema više primjeraka testa. Dojdite u rujnu. Nemrem. Dobro, dojdite sutra na Institut za antropologiju, u pola 10. Sljedeće jutro, ja navinem budilicu (tj. radio) za 8.15. U neko doba me glazba trgne iz sna. Pogledam na vuru, a ono 9.35. Radio je komotno sviral već skoro vuru i pol, a mene je glazba samo dalje uljuljkivala u san. I sad, dojdem na Institut, da mi ona test, bez obzira na kašnjenje, napišem to, i zakaže mi usmeni za danas, u, pogađate, 9 ujutro. (Hm, jesam li napomenul da su joj i predavanja celu godinu bila u pola 9, te da sam ja došel na prva dva, na kojima sam spaval, a onda više nisam ni dolazil.) A ja noćas išel spat u 4. Već dišem na škrge, ulazim u trifrtalja 10 u razred. "O, pa to ste vi! Došli ste..." Čak sam i sredil dobro taj usmeni, četvorka.
A zakaj sam tak kasno išel spat? Zato kaj sam kreten ovisan o kompjutorskim igricama, i onda se napenalim baš na nekakvu gdi nemrem preći neki nivo, i sve sam nervozniji, jer, jebiga, pa nemre me ta glupa igrica svaki put preveslati, dokazal bum da sam sposoban završiti taj nivo. I tako do 3 ujutro. Onda još malo slušanja glazbe u kuhinji, uz jogurt, i konačno krevet. S prvim jutarnjim ptičicama.
Ali, na kraju sam ipak danas popodne uspjel preći taj nivo koji mi je oduzel pola noći... Neće mene ta igrica zajebavati... :)

- 23:47 - I, kaj velite? (4) - Ak vam se baš tolko sviđa... - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • šarlatan - onaj koji se pravi da mnogo zna, koji se izdaje za ono što nije; hvalisavac, obmanjivač, varalica

    Savršen opis autora. Soli pamet svima, svakom je loncu poklopac, kad ga ulove u pogreški, ne da se ni u kaj uvjeriti. Beznadan slučaj. Ali, voli eristiku. :-)

Linkovi

"Kutak za životne devize" i slične gluposti

  • Tutta la droga del mondo non vale un grammo della mia adrenalina...

    If you can't change your world, change yourself. But if you can't change yourself, then change your world.

    Do you think you're better every day? No, I just think I'm two steps nearer to my grave...

    Life's a journey, not a destination.