minus40kg - kalorijski restoran

* Juha od krastavca s koprom ... 230 kcal

20240610-143928

20 dag svježeg krastavaca ... 20
1 dl vrhnja za kuhanje ... 210
sol, kopar, ...

- očisti i usitni krastavac
- skuhaj, začini

Kuhao sam u juhomatu (blender koji radi i juhe) i opet se pokazao kao izvrstan pomoćnik. Ubacio sam krastavac, prelio vodom i posolio. Kuha oko 15 minuta na 70 - 80 stupnjeva. Zatim sve dobro izmiksa. Sve to ide automatikom. Tek tada sam dodao vrhnje i dodatno izmiješao. Kopar sam dodao kod serviranja. Suhi kopar mi se malo lijepio za grlo, pa sam sve dodatno malo prokuhao. Bitno dobro balansirati količinu vode. Sve u svemu izvrsno je ispalo.

P.S.
Kada sam po netu tražio recepte bilo ih je, ali uglavnom s puno sastojaka, čak i s nečim nalik na zafrig, ali svakako sa složenijom pripremom, a ja već neko vrijeme nisam za to, dapače. Možda su te bolje i ukusnije, ali ovako se baš lijepo osjeti okus glavne namirnice i začina, a nema gnjavaže i prljavog suđa.


11.06.2024.
komentiraj (3)


<< Arhiva >>