minus40kg - kalorijski restoran

* Panirane kozice i povrće ... 440 kcal

20240606-174224

10 dag kozica u hrskavoj panadi ... 250
20 dag miješanog povrća za juhu ... 100
- mrkva kocka, cvjetača, brokula
- poriluk, pastrnjak, grašak
0,1 dl maslinovog ulja ... 90
vlasac, ...

- skuhaj povrće
- ispeci ribu

Eto, očito volim prečace. I jedno i drugo je već pripremljeno i kupljeno zaleđeno. Povrće se priprema pet minuta u mikrovalnoj, a riba u tavici ili klasičnoj pećnici uz koju minutu više. Na slici je i silikonska posuda u kojoj su se radile kozice, a kasnije je dodano i kuhano povrće. Naravno, ništa nije bila nužno, ali eto, baš mi se htjelo isprobati i takvo uslikati. Nisam jeo iz silikona, nego sam prebacio u crni tanjur, jer ne bi bilo pristojno grubim željezom na nježan silikon. Jedan stari pleh za pizzu koristim kao podlogu, pa je time u potpunosti riješena i podatna savitljivost silikona.

P.S.
Jučer sam radio pecivo u novim silikonskim kalupima. Primanje, nula bodova. Vađenje, super jednostavno. Striktno sam se držao uputa. Za sada sam izuzetno zadovoljan s dva isprobana od četiri kupljena kalupa.


06.06.2024.
komentiraj (6)


<< Arhiva >>