minus40kg - kalorijski restoran

* Kruh naš svagdanji ... 260 kcal / 10 dag


Kruh mi u pekaču ispada sve bolje.

S ovim na fotki sam baš jako zadovoljan.

Napravljen je od sastojaka u ovim omjerima:

- 2,5 dl vode
- 0,3 dl ulja
- 0,5 dag soli
- 0,5 dag šećera ... 20
- 2 dag mlijeka u prahu ... 100
- 20 dag bijelog brašna ... 720
- 15 dag raženog brašna ... 560
- 5 dag suhog kvasca

Koristio sam program 8 (Tefal PF-240E) s odgodom, da mi ispadne gotov taman pred doručak.

U početnim pokušajima sam lagano nauljio cijelu posudu, čime sam dobio tvrđu i deblju koru. To sam vidio u nekom videu na netu, ali ispalo je nepotrebno, tj. bolje je bez toga. Nije potrebno posebno uljiti ni krilce za miješanje. Bez toga mi kod vađenja kruha ostane u posudi, a kad sam uljio krilce bi redovno ostao u kruhu, pa ga je trebalo čeprkati kukicom van.


20.05.2023.
komentiraj (13)


<< Arhiva >>