minus40kg - kalorijski restoran

* Jaja, gljive i tjestenina ... 480 kcal


10 dag jaja (2 manja kom.) ... 150
20 dag gljiva ... 40
5 dag tjestenine ... 180
0,1 dl maslinovog ulja ... 90
sol, papar, češnjak, peršin

- dinstaj gljive na ulju i češnjaku,
- umiješaj i ispeci jaja, začini
- dodaj kuhanu tjesteninu

E sad, da li sam ovo objavio, pojma nemam,
ali eto našao sam u jednom zakutku računala,
a kako mi se baš sviđa, što da ne bude i ovdje ;)




Eh da, kalorijski restoran minus40kg ostaje do daljnjega, ali pridruženi caffe je zatvoren, a i inače, ovdje se držim samo gastronomije, dijete i sličnog, i nemam namjeru uzvraćati komentare, a za neozbiljno čavrljanje, s tendencijom ugodi i komunikaciji, otvorio sam romski zen blog dav gindo, ma što to značilo, a naravno, kao i sve ima već neko svoje značenje, ali eto, koga briga, očito, mene najmanje ;)



18.04.2022.
komentiraj (7)


<< Arhiva >>