minus40kg - kalorijski restoran

* Splitska torta

Kad već griješim, a griješim,
onda volim da je to s vrhunskim ;)


U ovoj slatkoj čaroliji uz neke standardne sastojke ima i
oraha, smokvi, datulja, badema, grožđica i korice naranče.
Moja preporuka.
Inače, može se naručiti čak i u Splitu.

10 dag ove torte ima 298 kcal
torta je od 1700 g
podijeljena je na 14 kriški
jedna kriška ima 362 kcal
... link




Dućan koji mi je prije dvije godine aparat za šišanje dostavljao dva tjedna i solidno naplatio samu dostavu u vlastitom aranžmanu, ovih dana, telefon mi isporučuje u dva dana, besplatno, iako angažira vanjsku firmu. Nakon inicijalno lošeg iskustva ništa više nisam htio uzeti od njih, ali eto, valjda im se negdje osjetilo. Jasno da ne ovise o jednom kupcu, ali očito nisam bio samo ja nezadovoljan. Hoću reći, kada je lovica u pitanju, ljudi se na kraju ipak probude i potrude, ili propadnu, bar u poslu. Odnos kvalitete robe i usluge prema cijeni, odvaja loše od dobrih, neuspješne od uspješnih, a tako i djeluje pravedno, pod uvjetom da mi kao konzumenti izbjegavanjem kažnjavamo one koji nisu dorasli tome što rade. Eh i ah, kada bi to bar radili na svim područjnima ;)


14.02.2022.
komentiraj (20)


* Losos i tjestenina

Krajnje jednostavan obrok, rado ponavljan.


Tjestenina s vrhnjem i začinima uz dimljeni losos.

Ovaj puta nisu korišteni zeleni rezanci,
a dodano je i malo paškog sira.




Morat ću prestati kritizirati sam sebe, jer sve ispada kao da kao tražim priznanje, podršku i slično. Nije da ne godi, i hvala vam, ali uvjeren sam da sam u procjeni vlastitih manjkavosti vrlo realan. Uostalom, ne radi se o lažnoj skromnosti, no uglavnom o težnji da budem bolji, ali dobro, to fakat mnogu zadržati za sebe, jer će i to ispasti da se pravim boljim no što jesam.


13.02.2022.
komentiraj (11)


* Lignje, riža i paprika

Zašto ovo nije rižoto?
Lignje i riža se nisu radili zajedno.

Možda je ženica u pravu kada kaže da tupim bez veze.


Jesam za jednostavnost, dapače, ali dvije posude,
skuhana riža bez i trunke okusa lignji, ...
meni je to gastronomska katastrofa.
Nutritivno, sasvim korektno.

Iako,
nije da nije bilo fino.

Nisam ovo jeo danas, nego prije nekoliko dana.

I dalje me sram baš očajnih fotografija,
ali čudim se da nema prigovara.




Eh i ah, kada se sjetim kako je nekada petak bio dan za metak, a pod petak se mislilo na svaki dan, dok je metak bio čista esencija smisla života. Mislim, naravno, i onda se to zvala ljubav. Za klopu je možda i bilo nešto riblje, ali koga je za to bilo briga ;)


11.02.2022.
komentiraj (10)


* Vratina

... jeftinija je od brokule,
a da o ovom povrću sa slike i ne pričam.


Dodatno, ako ti je još k tome dovoljno i malo,
tako ju je lako jesti kada god poželiš.
E sad, da je kalorična, to je ;)




Internet je vreća svega,
i može se naći svašta,
pa i ništa pod nešto.
Vele oni koji znaju,
znanje se plaća ;)


10.02.2022.
komentiraj (10)


* Rama


Čovjek bi rekao da su ovdje glavne zvijezde kiselo miješano povrće
ili možda prvoklasna pureća šunka,
ali ne, ovdje je to namaz od margarina i maslaca.
Znate li razliku između zasićenih i nezasićenih masnih kiselina?
Znate li koliko kojih ima u različitim proizvodima?
U redu, možda vas i nije baš briga ...
Jedete li maslac ili margarin,
ili ih baš izbjegavate?
Jedete sireve?
Neki proizvođači neće vam olakšati, zašto?
Primjećujete li vi koliko su ovdje fotografije loše u zadnje vrijeme?




Ako nešto izgleda glupo, a i zvuči glupo, glupo je,
ali pitanje je kome, pa sad, možda
i nije baš tako glupo ;)
... osnovna misao je iz Mrkomira,
meni je serija baš humoristično osvježenje.


09.02.2022.
komentiraj (11)


* Jaja s porilukom


Jednostavno i ukusno. Prolazi i šnita kruha. To je ugljikohidratna komponenta.




Vani puše, onako zlokobno, kao da sam nešto zgriješio, pa se priroda ljuti. Znam, svaka ideja da bilo što na svijetu ima veza sa mnom, umišljena je, ali nisam ja pisao program. Osjećam što osjećam i utvaram što već utvaram, tako je to.


07.02.2022.
komentiraj (10)


* Orada


Orada iz uzgoja je dosta masna riba ;)
Uz krumpir i zelenu salatu,
vrlo ukusan obrok.



Trebamo li svi mi biti kao jedan?
Slijediti i težiti u biti istom, ničem?
Da li je vjerovanje da sve ima smisao
identično onome da ništa nema smisao?
Ne bih se prenaglio s odgovorima.
Individualci koji se izdvajaju,
oni im kvare tu istost,
ali i plaćaju dug ...


06.02.2022.
komentiraj (7)


* Sarma


... bila je tu i cijela šnita krumpirovog kruha




Tko zna što će biti, rat u Ukrajini,
poskupljenja. korona,
fakat, tko zna ...


04.02.2022.
komentiraj (45)


* Tjestenina i ...

Slika govori više od tisuću riječi,
pa da se onda ne trudim bez veze, sve je vidljivo :)))



Eto, idemo odmah na kavu ;)




Ponekada , ili još češće,
pitam se koji je smisao biti ovdje.
Bilo bi odlično da se mogu opustiti i uživati,
ignorirati provokacije i pustu glupost,
ali eto, ne ide mi baš nešto ;)
Izgleda da sam loš đak,
ili sam upao u loše društvo.
Mislim ne tu, tu je sve baš super,
ali kada odem van, to sve neki štemeri,
pa niti možeš pričati, niti disati, namah dave,
a što je najgore, vrlo brzo i sam postanem takav.
Sada će netko reći: pa ne idi van, tko te tjera,
ali eto, ni to nije tako lako kako izgleda ;)

Pitanje za 0 lipa:

Tko nikada ne povlači veze ni vezice?

Uglavnom oni koji ih niti nemaju ;)

Ništa nije dobro raditi bez veze!

* U ovo doba sljedeće godine bit ću ...
nadam se živ, zdrav i daleko od svake ankete :)))


02.02.2022.
komentiraj (14)


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>