minus40kg - kalorijski restoran

* Tuna moje mladosti

Eh, ah i oh,
sve je prošlo u trenu ...

Konzerva jeftine tune, a može i sardina,
najobičniji bijeli špageti i žlica koncentrata rajčice,
i bila je to gozba mozgu u kojem nije bilo mjesta za hranu ;)



Danas,
to su heljdini rezanci, zdravi, ali očajnog okusa i teksture,
otprilike su deset puta skuplji od obične tjestenine,
i tuna je ona najskuplja, s maslinovim uljem,
a i koncentrat rajčice je od onih boljih.

Valjda je jedino baš pozitivno to
što mi se sada dalo nasjeckati češnjak ;)
Mada, to nije miris moje kuhinje,
no one u kojoj kuha majka,
pa sjeta kovitla još jače.




@Meco oprosti, jaja i ova tuna,
nije to povodom tvog rođendana,
zapravo tučem po jastozima,
a ovo je tek za poreznu ;)

I fotka je hotice loša,
jer čim nešto ispadne bolje
optuže me da sam ego striper :)))


21.01.2022.
komentiraj (10)


<< Arhiva >>