minus40kg - kalorijski restoran

* Improvizacije: Njoki, sir, rajčica, salata, ... 460 kcal


10 dag krumpirovih njoka ... 160
3 dag paškog trapista ...120
2 dag umaka od rajčice, ... 80
10 dag zelene salate ... 10
0,1 dl bučinog ulja ... 90
sol, papar, jabučni ocat

- skuhaj njoke
- umiješaj sir i umak
- serviraj uz zelenu salatu

Povremeno je nužnost spajati ostatke nekih jela ili namirnica.
Ovdje je to sve, i ispalo je odlično.

P.S.
Salatu sam jeo skroz sa strane,
ali sam je malo ubacio na tanjur da doda boje.
Moji mi se odavno smiju kako petljam s klopom i naslikavam,
umjesto da jedem dok je toplo, ali eto, takav je život nas umjetnika :)))
Ima inače neka priča da to što klopaju na netu objavljuju
depresivni, nevoljeni, ili tako neki čudaci, ...

Kažu:
Ljudima objava toga što jedemo na društvenim mrežama ide na jetra!
Jednostavno ih nije briga kako se hranimo, baš kao ni za neku našu dijetu, ...

Psiholozi vele da je opsesivno objavljivanje hrane naznaka nekih poremećaja :)))

E sad, tj. što sad?

Ako su u pravu, ja sam i lud i dosadan!

S druge strane, ovo su tematske stranice, ali ... vrludam.

Ono što bi imalo smisla je dobra organizacija prehrane koju trebam,
a ovo sve ostalo, s cijelim nizom mojih bespotrebnih primjedbi,
toga mi je fakat dosta, pa eto, sam sebi podvlačim 2 crte,
i molim se da prestanem tratiti vrijeme na išta drugo,
osim na ono što doprinosi organizaciji prehrane ;)




Ovo se odnosi na ovdje, okolo mudrujem,
što isto kažu da mnoge baš jako iritira,
pogotovo kad to dolazi od pustih
zadojeno podojenih doajena,
tj. nas glupih i gluhih :)))


07.08.2021.
komentiraj (3)


<< Arhiva >>