od grija do kajanja

28.08.2006., ponedjeljak

fukse i plitki ljudi

Nadam se da ovim postom neću izazvati neke burne reakcije pripadnica ženskog roda smijeh
E pa ovako.. Ja sam izgleda živeo manastirskim načinom života sve do nedavno.. ne izlazim po lokalima.. ne idem po žurkama.. ne pijem.. ne pušim.. imao jednu devojku i duga veza.. I onda sam preokrenuo ploču i promenio neke stvari.. Upoznao sam dosta devojaka i sa nekima se skontao, a sa nekima sam i sad u takvom odnosu da bi se mogli kresnuti kad se vidimo. E vidite, ja nisam znao da su devojke takve.. uvek sam mislio da su one opreznije, malo drugačije vaspitane i da vode računa o sebi više od muškaraca, ali sam sad prilično ubeđen da su još gore od njih.. mada je istina i da za sve ovo vreme nisam upoznao isto toliko muškaraca pa ne mogu da upoređujem. *ebu se s kim stignu. Nije im problem leći u krevet još prvo veče, a da ne govorim što tipa ne znaju itd... Prilično sam se iznenadio svim tim i skontao da sam ja naleteo na anđelčića kojem sam samo ja bio bitan sve ove godine i sa kojim sam živeo totalno odvojeno od cele te zajeb priče. Ljudi su toliko plitki..
Eto.. to bi bio kao početak neke teme..
Inače danas sam se vratio na posao.. masirao moju divnu koleginicu thumbup i smarao sa stokom korisničkom smijeh kako ih zove moj kolega. Leđa me još uvek pomalo bole, uglavnom sa leve strane, ali se nadam da je sve ok.
Odoh da se tuširam pa sa devojčicom uživam u mirnoj večeri. mah

24.08.2006., četvrtak

magdalena

Miran dan.. Uzivam ovih par dana koliko sam još na bolovanju.
Malecka i dalje nije dobro.. ima temperaturu.. ne znam jesmo li se već navikli..
Upoznao sam jednu devojku.. jedne plave oči.. pune mira i ljubavi... gledao sam je celu noć i nije mi bilo dosta..
I dalje me nije prošla želja da odem negde na neko ostrvo i živim daleko od svega ovoga..
I ti bi se tako osećao da slušaš Olivera cerek
Malo je falilo da odem na more juče i preključe... Unervozio se... sad punim baterije pa idem dalje.
Obavio sam i neke nezgodne razgovore... sa ljudima meni bliskim...
Jel neko bio u Tunisu? Ja nisam.. a planiram pocetkom naredne godine.. nadam se da je toplo i lepo.. pa ako neko ima neki utisak ili sliku neka ostavi link.. Pozdrav dragi ljudi..

19.08.2006., subota

petak vece

Sad sam se vratio iz grada. Išao sam malo da prošetam sa devojkom. Ima temperaturu i nešto se ne oseća dobro. Puls joj je oko 100 i više, a pritisak šeta.. čas je visok čas nizak. I steže je u grudima.. Ide sutra ujutro da vadi krv. Ali ja kontam da je na nervnoj bazi.
Inače, proveli smo pre dva dana zajedno noć na podu u drugom stanu.. voleli se.. totalno je odlepila.. Želi me više.. da sam svaku noć pored nje, da je pazim, grlim, čuvam..
Druga devojka.. ili prva.. ako je to definisanje nekome bitno.. isto nije dobro.. ima temperaturu.. opet krvari.. Nastavlja se agonija zadnjih par meseci. Sve su joj pregledali i navodno je sve ok a ona nikako nije dobro. Dobila je temperaturu pre nekoliko meseci i nije je proslo do danas. Nagutala se tableta, snimala pluća, proveravala štitnu žlezdu, radila 100 nalaza i opet je kao sve ok. Vraga je ok!
A ja sam danas bio kod lekara i produžio bolovanje na još nedelju dana i palo mi na pamet da idem na more. Povrh svega u ponedeljak mi je rođendan...
Idem da večeram... taman je 2 sata noću.. Jel neko od Vas gladan?
E da.. drugarica se vratila sa mora.. ni njoj nije lako.. Bio sam kod nje neposredno pre nego što je otišla na more.. i bilo je relativno lepo to prvo veče, ali se završilo rano ujutro narednog dana kad ju je nazvao bivši i rekao da će doći odmah da se vide.. što ona nije umela da spreči.. tj. nije umela reći ono što je trebalo. Ja sam se burninmad na to i otišao sam kući prvim vozom. Naravno zivkala me ceo dan da vidi jesam li ok.. i ta priča se nastavila narednih dana.. Rekao sam joj i da nisam siguran želim je više ikad videti. Inače sve to nije bio neki hir s moje strane jer je ona s tim tipom odavno zaglibila (bili su u vezi, živeli zajedno i razišli se pre godinu dana.. on se potajno oženio nekom drugom ribom itd.).. i na kraju te priče ona je otišla na more sad u avgustu od 1. do 15. i cimala me svaki dan, slala poruke.. i svaki put pune želje za mnom.. Pitao sam je što mi sve to piše kad ranije to nije radila na šta mi je odgovorila da joj je lepo kad pomisli na mene, kad primi neku poruku.. ma da me voli.. to je suština. Ja sam i dalje povučen, a ona odlepila.. Danas dok je bila na poslu nisam bio preterano zainteresovan za razgovor pa mi je rekla da sam hladan.. Eto još problema... headbang
Dosta mi je za danas smijeh ne mogu više jer ću poludeti smijeh

14.08.2006., ponedjeljak

dosadan dan

Juče je opet ceo dan padala kiša, a danas kad je Sunce sinulo ja ne mogu napolje headbang Ko mi je kriv kad sam se slupao. Kao super mi je što ne moram na posao, ali mi se ni kući ništa ne radi. Zato ću Vas da smaram naughty smijeh
Sinoć sam imao gošću.. jedna cica... došla da prespava ovde.. I mogu Vam reći čudniju noć nisam imao odavno.. Celu noć mislim da nije oka sklopila.. Ja sam naravno zaspao.. par puta se probudio.. ona je buljila u prazno i češkila me po glavi ili tako nešto.. Jel vam poznat taj osećaj kad ste kao proživeli nešto, a nemate osećaj da ste baš Vi u pitanju?
Možda sam samo odlutao zbog ove muzike.. Sting-Shape Of My Heart (live)

13.08.2006., nedjelja

poseta

Eto bila mi i rodbina smijeh. Došla mama da vidi jesam li živ. Nismo se videli 4 meseca, ko da živimo preko sveta a ne dva sata vožnje. Eto šta je nemarnost! No, eto otišla je već i sad opet sve po starom.
Inače sam bolje.. hvala na pitanju.. Leđa me još bole ali ne pijem lekiće već dva dana.. Noću se valjda ohladi organizam pa me boli kad se okrećem.. No dosta kukanja party
Ovo leto je totalno opičeno.. Samo pada kiša..
Idem da se kupam.. uživam rofl budite dobri!

10.08.2006., četvrtak

jedan potpuno (ne)obican dan

Sa mnom uvek neki problem.. Već sam navikao da ih sam rešavam.. Ne vredi..
Juče sam posle posla došao kući, ubacio par gutljaja supe u stomak i otišao na taj toliko voljeni basket. Bilo mi je lepo biti na terenu posle duže vremena.. nikako ne stižem da odem na rekreaciju.. Igrao sam sa dečkom sestre jedne devojke koja mi se jako sviđa ovih dana.. I ona je bila tu.. I u jednom trenutku hteo sam da sutnem loptu nogom.. i izgubio oslonac na onoj drugoj nozi i pljusnuo.. Manje više što sa zgulio dlanove i lakat ali pluća.... mislio sam da ću se ugušiti.. niti mogu izdahnuti niti udahnuti vazduh.. Prvih 15 min je bilo pakleno.. reč nisam mogao da zucnem.. pluća bole a udahnuti ne mogu.. I sve kao mislim smiriće se.. ali vraga.. I odem nekako kući, uzmem knjižicu i pravac u dežurnu bolnicu.. oni vide odneo vrag šalu pa pozovu hitnu i prebace u KBC van grada na plućnu hirurgiju.. snimali su me.. pregledali.. srećom ništa nije slomljeno.. Dobio sma nešto protiv bolova i pustili me kući.. ali dve nedelje mirovanja.. Sabio sam dijafragmu u pluća šta li.. Boli kao đavo i sad.. Eto.. sad sam na bolovanju.. i opet jedan sasvim običan dan u mom životu..

03.08.2006., četvrtak

rezime

Počeo sam da pišem komentar pa se prešaltao ovde... jer će potrajati
Pa svaka veza je opterećenje .. u pojedinim prilikama barem.. Ljudi su teški sami po sebi, zar ne? I da bi bio u vezi treba dosta ustupaka.. Ja prvi sam jako komplikovan i prost u isto vreme headbang ko me trpio priča o tome smijeh
Trenutno stanje je takvo da imam svu slobodu koja mi treba pa mi valjda ipak ovo ne predstavlja toliki pritisak.. Iako je tako zvučalo u prošlom postu.. Sinoć sam po obećanju otišao u grad.. ali se nisam ljuljao već žuljao smijeh.. bilo je lepo na dunavu.. na metar od vode.. osetiti nešto novo zujo ..Znam da nije najpametnije ali jbg.. posle u ulazu od zgrade scena br. 2..
Da iskoristim priliku za jedno pitanje.. sex na javnom mestu? tekudata je pominjala temu ali eto nije na odmet ako ste se još čega setili...
Dakle, kratak rezime bi bio da živim trenutno po svojoj volji.. S kim ću biti pokazaće vreme..
Sad onaj dosadniji deo.. Sa devojkom sam.. pa bilo je pre koji dan 62 meseca ako se ne varam.. a živimo zajedno već tri godine.. barem mi tako deluje smijeh .. inače pre nje jesam odlepio na neku tu i tamo ali nisam bio ni sa kim.. Ja njoj - isto prvi.. muško joj nije učlo u kuću.. Ja raspušten bez kontrole roditelja ali fin smijeh a ona povučena i stidljiva.. Recimo da se dosta toga sad promenilo rofl
Bio sam veran.. do 61-og meseca smijeh.. rekoh ja da sam zlato rofl
Eto još jedno pitanje - prevare.. uvek aktuelno.. (sviđa mi se kako je to kod starih grka bilo organizovano smijeh)
Dalju priču kontate..
Inače film mi je pukao pre par meseci.. i tad sam ustvari odlučio da promenim ploču i pustim neki ibiza sound zujo smijeh burninmad dakle da se zabavljam.. i živim svojim životom.. nisam odustao od te ideje..
Svaka promena je dobra, ne?

01.08.2006., utorak

naheren dan

Danas sam naheren.. noćas sam plandovao do 5-6, a u 10 sam trebao biti na poslu... pa su me tamo smarali.. Pošto radim tek dva meseca ne mogu da dođem do godišnjeg, a jako mi se išlo na more.. Sad više ni ne znam da li mi se ide.. najviše zbog toga što ne znam ni s kim bi.. Jer devojka bi htela da odemo samo nas dvoje i da nam bude lepo.. a ja bi tu da uključim još neke ljude.. Ili da imam malo vremena za sebe a onda ona nema kud.. I onda mi je to samo dodatno opterećenje. Ali ipak gledam kako da me puste barem dva tri dana pa da spojim sa vikendom i odem par dana. Dakle prva tema.. opterećenja u smislu da moraš vući ljude sa sobom i prilagođavati se stvarima koje ti ne pašu.. Jel poznato kome ovo?
Druga tema... Na poslu je kolega skontao da mi se ide na odmor i odmah dao komentar šta mi je pametnije. Svako pokušava da ti se meša u život. Ne kontam što ljudi to rade?!?
A kući.. došao i odmah mi krenula ići na živce... Hoće da smo malo više zajedno nego što jesmo, a ja to neću. U poslednje vreme prija mi da radim stvari onako kako mi se rade, a ne kako drugi hoće. Problem je što smo ranije bili po ceo dan manje-više zajeno, a ja sad imam i posao i svoje "društvo".. Dođem sa posla, jedem, odremam možda, malo budem sa njom ili izađemo u setnju i piće ili tako negde a onda odem svojim putem.. Nisam više za nju tip koji se da vezati.. Mislim, i ona je to skontala ali ti povremeni pritisci me izbace iz takta.
Inače da ne pomislite nešto pogrešno, ja sam jako smirena osoba smijeh i jako me teško izbaciti iz takta.
Ovo bi bila treća tema a nazvao bi je "kvalitetno vreme".
Eto, danas sam malo oštriji na jeziku.. ali zar nisam uveksmijeh
Sad cu malo da slušam muziku i odmaram (zaslužio sam smijeh) pa za sat dva u šetnju sa "drugaricom".. idem malo da se ljuljam u parku rofl

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>