MeGa KIT

četvrtak, 10.06.2010.

Istra - zeleni Mediteran

Ozren Grbavčić, marketing menadžer Turističke zajednice Istarske županije održao je predavanje u novoj zgradi Odjela za ekonomiju dr. Mijo Mirković.

Grbavčić je na samom početku predavanja predstavio aktivnosti Turističke zajednice Istarske županije, s posebnim osvrtom na slogan Istra – zeleni Mediteran. Njime je definirana pozicija i zelene površine Istre koje čine 45% ukupne površine poluotoka.

Zelena Istra dijelom je zaslužna za produljenje sezone u županiji, koja svojim položajem i prednostima stvara uvjete za razne selektivne oblike turizma.

Master plan razvoja turizma 2004–2012. daje smjernice razvoja, otvara suradnju između privatnog i javnog sektora, stavlja naglasak na kvalitetu, održivi razvoj, valorizaciju proizvoda, ističe Grbavčić. Scenarij je to sporijeg, kvalitativnog rasta, temeljenog na autentičnim prozivodima poput vina, maslinovog ulja i gastronomskih užitaka.

„Turistički identitet gradimo na turizmu doživljaja – obiteljskim vrijednostima, izobrazbi, romantici, autentučnim gradovima, sigurnosti, zdravom životu i održivosti“ – rekao je Grbavčić.

U središnji plan postavljena je Istra kao destinacija, a ne hotelske kompanije ili neki drugi smještajni kapaciteti.

Dugoročni ciljevi Turističke zajednice jesu Istra kao fokus, jačanje tržišne pozicije u predsezoni i posezoni, kao i tendencija stvaranja mjera za cjelogodišnji turizam.

Kratkoročni ciljevi su: zadržavanje broja gostiju i potrošnje na prošlogodišnjoj razini, nastavak afirmacije branda Istra, unapređenje e-marketinga, nastavak sustavnog organiziranja privatnog smještaja kao i unapređenje i komercijalizacija proizvoda.

Promotivne aktivnosti Turističke zajednice mahom se provode na sajmovima, prezentacijama, poslovnim radionicama. U njih spada, međutim, i ugošćenje stranih novinara koji slikom i rječju dočaravaju izgled i dojam destinacije.

Nabrojavši proizvode Istarske županije poput Gourmeta, ronjenja, turizma u središnjoj Istri, projekta Domus Bonus – organizacije privatnog smještaja, Ozren Grbavčić istaknuo je kulturni turizam kao važan i nezaobilazan „sastojak“ turističke ponude Istre.

Martina Rojnić


Ostalo možete pogledati na službenim stranicama Turističke zajednice Istarske županije: Turistička zajednica Istarske županije


- 09:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

KIToteka

Ispunite anketu koja će nam pomoći da kreiramo blog prema vašim željama.
Anketa

Redovito čitajte: Josipove priče iz Austrije (ponedjeljkom), Turističke zajednice u Istri (svake druge srijede) i Turističke destinacije (svake prve srijede).

ČLANSTVO U MEDIJSKOJ GRUPI
Želiš li postati član/ica Medijske grupe! Ništa lakše! Javi se mailom: kitovci@gmail.com i već sljedeći tjedan možeš početi pisati! Požuri...

Javi se ako imaš novost, prijedlog ili komentar - čekamo te na našoj Google grupi!

Postanite dio naše društvene mreže MeGa KIT! Sudjelujte u razmjeni informacija putem naše Facebook grupe!

Opis bloga
Blog studenata, članova Medijske grupe Sveučilišnog preddiplomskog studija Kultura i turizamSveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Čitajte o: novostima na Studiju, studijskiim posjetima, gostujućim predavanjima,
studentskim radovima, projektima i izložbama,događanjima i manifestacijama u kulturi i turizmu u Istri i Hrvatskoj...


Centar

Reagiranja

Sve reakcije, demantije, nadopune i netočne navode možete poslati na kitovci(at)gmail.com.

Pula-Kultura




Linkovi

Unipu.hr
Kulturistra.hr
Culturenet.hr
Monitor.hr
Kulturni centar mladih.hr
Kulturno-informativni centar.hr
Međunarodni centar za usluge u kulturi.hr

Brojač posjeta