Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/megakit

Marketing

Istra - zeleni Mediteran

Ozren Grbavčić, marketing menadžer Turističke zajednice Istarske županije održao je predavanje u novoj zgradi Odjela za ekonomiju dr. Mijo Mirković.

Grbavčić je na samom početku predavanja predstavio aktivnosti Turističke zajednice Istarske županije, s posebnim osvrtom na slogan Istra – zeleni Mediteran. Njime je definirana pozicija i zelene površine Istre koje čine 45% ukupne površine poluotoka.

Zelena Istra dijelom je zaslužna za produljenje sezone u županiji, koja svojim položajem i prednostima stvara uvjete za razne selektivne oblike turizma.

Master plan razvoja turizma 2004–2012. daje smjernice razvoja, otvara suradnju između privatnog i javnog sektora, stavlja naglasak na kvalitetu, održivi razvoj, valorizaciju proizvoda, ističe Grbavčić. Scenarij je to sporijeg, kvalitativnog rasta, temeljenog na autentičnim prozivodima poput vina, maslinovog ulja i gastronomskih užitaka.

„Turistički identitet gradimo na turizmu doživljaja – obiteljskim vrijednostima, izobrazbi, romantici, autentučnim gradovima, sigurnosti, zdravom životu i održivosti“ – rekao je Grbavčić.

U središnji plan postavljena je Istra kao destinacija, a ne hotelske kompanije ili neki drugi smještajni kapaciteti.

Dugoročni ciljevi Turističke zajednice jesu Istra kao fokus, jačanje tržišne pozicije u predsezoni i posezoni, kao i tendencija stvaranja mjera za cjelogodišnji turizam.

Kratkoročni ciljevi su: zadržavanje broja gostiju i potrošnje na prošlogodišnjoj razini, nastavak afirmacije branda Istra, unapređenje e-marketinga, nastavak sustavnog organiziranja privatnog smještaja kao i unapređenje i komercijalizacija proizvoda.

Promotivne aktivnosti Turističke zajednice mahom se provode na sajmovima, prezentacijama, poslovnim radionicama. U njih spada, međutim, i ugošćenje stranih novinara koji slikom i rječju dočaravaju izgled i dojam destinacije.

Nabrojavši proizvode Istarske županije poput Gourmeta, ronjenja, turizma u središnjoj Istri, projekta Domus Bonus – organizacije privatnog smještaja, Ozren Grbavčić istaknuo je kulturni turizam kao važan i nezaobilazan „sastojak“ turističke ponude Istre.

Martina Rojnić


Ostalo možete pogledati na službenim stranicama Turističke zajednice Istarske županije: Turistička zajednica Istarske županije




Post je objavljen 10.06.2010. u 09:27 sati.