Bog je dan i noć, zima i ljeto, rat i mir...

subota, 26.04.2008.

Pismo brata

Dragi moj brate koji to nisi

Nadam se da će te ove riječi proganjati tminama besmisla i da ćeš se makar jednom zbog njih probuditi uplakan.
Našeg oca više nema. Otišao je bijel i bolestan . Zadah staračkog nespokoja visi mi nad glavom poput mača dok ti opisujem kako je umirao jedan bogalj što je tek nekoć imao dvojicu sinova: braća mlada i vedra - jednom davno, na brdovitom Balkanu...
Da smo kojim slučajem tih dana bili nesretni, riječ ne bih prigovorio niti bih se ijednom gestom pobunio na tresak vrata i dva kofera što se njišu dok ih prate znatiželjni pogledi strvinara koje nazivamo susjedima. Baš u tome je svrha moje kletve : odlaskom si smrvio idilu našeg doma, poremetio ravnotežu ruža i karanfila, stakla i porculana, mene i oca...
Svirepe i neobične daleke postale su iznenada davne ljubavi. Pošla je ona toga dana za tobom; odbjegla za sjenkom onog što se mojim nazivalo drugom; nema je više, iako nekakva ljuštura još sjedi na ljuljački i maštovito leluja nemirima svemira.

Od onda naš otac moj je otac, ali moj otac više nije moj otac; postao je neka vrst` mehaničkog duha vječnog iščekivanja. Znam da je vjerovao da ćeš se jednom vratiti, protutnjati kućom i upitati oronulog trgovca skrivene kupoprodajne tajne. Kao i bezbroj puta ranije, optimizam blijedi kroz milijune otkucaja ure te naposlijetku postaje fleka poput otočića Kupang na karti
Indonezije. To vrijeme je čudna stvarca; najvarijabilnija konstanta, ali ipak - konstanta. Čini se da ga imaš napretek, kad ono - umireš. Mozak starog ekonomiste polako se gasio, a ja sam ga gledao dok je na neodređeno prestajao zbrajati i pamtiti dosadne cifre. A tebe niotkuda.

Tada si sigurno negdje zarađivao hepatitis ili kakvu sličnu boleštinu što stoji na repertoaru malograđanskih prijateljica noći.

Ne posustaj na svom putu k vječnom ognju.

Sin tvoje majke

26.04.2008. u 22:11 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (12)
Veljača 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Životna snaga čovjeka mjeri se, među ostalim, i snagom zaboravljanja.

Svatko želi dug život.
Nitko ne želi bit star.

Smisao života je život sa smislom.

Moj način zbijanja šale jest da kažem istinu. To je najsmiješnija šala na svijetu.