po putu i azimutu

01.04.2019., ponedjeljak


Orljak nad Opatijom

Vrh Orljak mi se učinio dobar za protegnuti noge nakon kratkog poslića i odvezao sam se do mjesta Bregi nedaleko Matulja odakle se za oko uru i po laganog hoda dođe do vrha Orljak (707 m) kojeg zovu i Orjak. Put je većim dijelom dosta strm ali sa dva štapa se lakše savlada.

U šumi uz stazu vidio sam puno raznog cvijeća, ovo je pasji zub.


Bliže vrhu bilo je najviše procjepka sa malim plavim cvjetovima.


Oko proljetnica jaglaca, šafrana i visibaba, kojih je još uvijek dosta u višim predjelima, vidio sam nekoliko pčela, bumbara i muha cvjetarica, a jednu pčelu sam vidio baš na vrhu Orljaka.


Vrh Orljaka je stjenovit. (Crveno je moja naprtnjača i kutija sa upisnom bilježnicom.)


Pogled sa vrha na grad Rijeku. (desno dolje se vidi brodogradilište 3. Maj).


Maslačka je također bilo puno i malo sam nabrao za salatu.


Volite li trešnje? kažu da su ove iznad Lovrana najslađe i navratit ću kad sazriju plodovi.


Nakon povratka lagano pečeni tofu i paprika sa dodanim maslinama i kaparima, i maslinovo ulje na kraju. Uz ovo bila je i salata sa paprikom, rikulom i maslačkom.


Na fotkama za povećati pogled sa vrha na skoro cijelu Rijeku i na Grobničke "Alpe" sa vrhovima Obruč i Fratar na kojima se snijeg koji je pao prije tjedan dana izgleda brzo rastopio.


Pronašao sam uz stazu i desetak šparoga koje ću sutra dodati u neko jelo.

Sa Orljaka se može nastaviti prema Majkovcu i doći u zanimljivo mjesto Veprinac odakle ima autobusna linija za nazad.

Dodatak

Pozdrav i iz Opatije koja se nalazi ispod Orljaka.



- 10:55 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.