Maybe baby...

13.02.2019., srijeda

DAN LJUBAVI....VALENTINOVO KAŽU...

Još nas samo jedan dan dijeli od onog dana u godini..Valentinova.
Imam prijateljice i rodbinu koja uvijek kao urica svake godine postavlja isto pitanje "I što ti je M. kupio za Valentinovo?"
Otprilike isto kao što ko papagaji svake godine ponavljaju "I šta ti je M.kupio za rođendan? Šta ti je M.kupio za Božić?" i sve druge značajne blagdane, svetkovine i ine dane.
E pa dragi moji prijatelji, prijateljice i rodbino po milijunti put kao br.1 što se to vas tiče, a kao drugo zar je bitno?!
Nažalost danas većina mjeri ljubav materijalnim, što je kome kupio i poklonio, koliko je novaca na to potrošio.
Meni i mojem M. je Valentinovo svaki dan.
I ja svaki dan dobijem poklon.
Svaki dan, pa i one kada smo posvađani i ne pričamo zato jer nas pere inat, dobijem poljubac.
Svaki dan dobijem zagrljaj.
Svaki dan meni moj M.pokaže da me voli.
Kao on sam kaže "Ja te svaki dan volim, nekada malo više, nekada malo manje."

Od poklanjanja cvijeća na Valentinovo je odustao nakon prve godine jer sam taj prvi put cvijeće "ubila".
Moj M. se sjeti kupiti mi sitnicu eto tek toliko jer se sjetio il ga je nešto podsjetilo na mene.
Nama je Valentinovo svaki dan koji provedeno skupa.
Svaki trenutak koji provedemo zagrljeni gledajući film.
Svaki smiješak koji uputimo jedan drugome.

Da, obilježit ćemo i to Valentinovo kao i svake godine do sada.
Maznuti ćemo par stotina kunica iz zajedničke kasice i otići na ručak ili večeru da se počastimo nečim finim.
A i da ja ne moram kuhati. :)
- 14:31 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2019 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      

Ožujak 2020 (1)
Studeni 2019 (1)
Listopad 2019 (1)
Travanj 2019 (2)
Ožujak 2019 (5)
Veljača 2019 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi