marchelina

13.09.2010., ponedjeljak

Marsovac

Prolazio jedan stariji gospodin ulicom. Odnekud začuje nekakvu buku, dreku, vrisku. Na par metara od sebe ugleda dva gospodina kako se svađaju, stojeći svaki u svom dvorištu. Bilo je tu dobacivanja svakakvih pogrdnih riječi, prijetnji batinama, policijiom, sudom, bogom i vragom. Stariji gospodin mirno sjedne na jedan zidić. Slušao je i čekao. Nakon jedno sat vremena jedan od ona dva što su se svađali uđe u kuću zalupivši bijesno vratima.

Stariji gospodin onda ustane i priđe onome koji je ostao u svom dvorištu ispred kuće.

- Dobar dan - reče stariji gospodin.
- Vama je možda dobar, meni nije!! - uzvikne bijesno onaj čovjek.
- Oprostite, zašto ste se svađali sa vašim susjedom?
- Zato što me optužio da sam mu ukrao lopatu iz dvorišta! I rekao mi je da sam lopov! Lo-pov! Ja?? Razumijete??
- Hm. Ružno, da. A kad bih vam sad na primjer ja rekao da ste Marsovac? Što biste na to rekli?
- Marsovac? Ha-ha-ha-ha-ha....Pa smijao bih se, eto što bih!
- A zašto biste se smijali?
- Pa zato što nisam Marsovac!
- Sigurni ste?
- Dobro što je Vama? Ha-ha-ha-ha-ha, da, naravno da sam siguran.
- A, jeste li sigurni da niste lopov?
- Da! Ja nisam lopov! Nikada u životu nisam ništa ukrao!!
- Odlično. Slijedeći put kada vas netko nazove lopovom, ili budalom, ili idiotom, ako mislite da taj netko nije u pravu, smijite se kao da vam je rekao da ste Marsovac. Ako, pak, mislite da je dotični u pravu, i da zaista jeste lopov, budala ili idiot, pokušajte to poreći najgrubljim riječima kojih se sjetite i u svoju obranu posvađajte se s tom osobom. Doviđenja, ugodan vam dan. Pardon, život...


Kad smo već kod lopova - Preporuka - ne propustiti

<< Arhiva >>