< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

So the story is told around but never actually told ...

Image Hosted by ImageShack.us



yesyesyes

--- everything I'll ever learn about friends is that they hurt you and heal you --- everything I'll ever learn about myself is that I heal them then hurt them ---


ATB -> Koji vrag je to ... Naime, to je jedna glaz. grupa. Meni draga. Tekstovi - melodija - ma sve odlicno.

BIRDS FLY SOUTH, WINTER’S BLUE
I’LL PUT MY FAITH IN YOU
CUZ SOMETIMES LIFE HURTS LIKE HELL
I KNOW THIS TOO WELL



That familiar sound,
explains what I'm feeling
I'm both lost & found,
never been there before

-> ATB - Marrakech ...

So, I think of you all as my friends.
But that is not what matters ...
What really matters -
Do you see me as a friend?

I have to learn how to look right in the eyes

Netko tko piše blog, a slučajno mi je kul i super i imba i uber->


TenA -> Tena iz mog razreda. Ona je jako kul i fura svoj SVoj SVOj SVOJ stil ali fakat svoj! Jako sam ponosan na nju.

Antun -> Moj Best frend... Od osnovne škole

Kristina -> Best frendica -> susjeda -> uvijek za muško društvo

Iva -> Cura iz mog razreda. Zanimljiva veoma =)

Ana d'Banana -> Ana je jako vodenast pokemon i ona je jako zanimljiva jedinka. Evo tu je link, uvijek zanimljive pričice i demostrirano je parenje sa Joškom pokemonom dakako.

MartinA -> Dubokoumna cura iz mog razreda, svoja i spešl. KuL blog, ja ga cijelog pročitao ( bar mislim :o )

Matko-> Lik iz razreda - ima napadaje smjeha- nemre si pomoć .. neka bolest ili nešto ma tko zna. Kravlje ludilo možd

DomYca-> DomYca iz razreda .. uber kul i smiješna. lomim se na komentare xD


Ivana -> Ivana iz Broda. Pametna i piše neobične postove .. Hm.. netipične.. Hm.. Ima dvije glave inache :/

Lea-> oVo je lejapeja. Ona je iz mog kvarta i ona je ljepota xD Ima kul blog. Sluša čudnu glazbu. LoL

Vjekoslav -> ovo je vjekoslav. LIk iz bivšeg razreda. best frend. Kul je. Svoj stil. Ne valja ga preskočiti dok mi se čitaju frendovi iz boxa =)

HanS -> ovo je Hans. I on je iz bivšeg razreda. Dobar frend. Agresivan doduše. Ali dobar. I dobru glazbu sluša :)

MliNaricH Na ovom blogu se ne nalazi ništa niže od inspiracije. Stil je vlastiti, i veoma čudno predobar... Ja očaran *plak* xD

Karachich Moj frend iz osnovne škole. Zaista dobar. Nevjerojatno mnogo sluša:O

ValentinA Frendica iz osnovne. U svojoj dimenziji. Ali se brzo i sa voljom čita :D

Priba Ovo je Kristinin dečko i ja neam pojma tko je to. Ja ga ne poznam al ga stavljam u linkiche. Ali znam da, kad prekinu, da će i dalje tu pisati da su oni zajedno, i boli me neda mi se mjenjati. Priba oće nekaj sitnog a ja nikad nemam kad je on tu -.-''

Metljeta Ovo je Melita iz novog mog razreda i ima dost problema al se rješavaju polako.

MajaČfolka Ovo je MajaČ iz susjednog ti poznatog E razreda. Ona je kul i preveČ se smie i nebu nikad crkla. Blago njoj

DunjA Ovo je Dunja. iz mog je razreda. Kreativna dusha. Vrijedna posjeta. Njih 100.
yesyesyes


Click here to get images like this!
My Pictures





I like to think I'm never wrong ...

Dakle ... Ako ikoga ikada zanima ...

Ja sam ...

- okoćen u 10. mjesecu.
- tele koje se odaziva na "Davor".
- često tužan iz vrlo sebičnih razloga.
- kakti dobar prijatelj.
- trenutno doma.
- čovjek koji se zaista trudi ... Biti prijatelj -.-''.
- odnosno nisam idealan prijatelj uživo i to bih rado promjenio.
- oduvijek bio povučen u društvu u kojem se ne osjećam sjajno.
- fake emo x).
- kriv za većinu prekida ljubavnih veza u mojoj okolini..
- velika trač-baba.
- svježe slobodan. ( zauzet za neke ).
- čovjek koji ima vrlo nisko osobno mišljenje ...
- često zauzet igranjem WoWa.
- jeftin i neobičan i jednom jedinom smislu.
- izbirljiv kad su prijatelji u pitanju.
- pravi partybreaker.
- razmaženi tinejdžer.
- redovito okružen pogrešnim ljudima. ( čast nekim drugim situacijama.
- veliki mrzitelj tjelesnog :P.
- velik, nažalost ...
- izgubljen - i samo me jedna osoba može naći, ali nikad me zapravo nije tražila ...




I don't know what side you're on
I don't know what makes you happy
Except watching me cry
Like a ghost in an old hotel
Hanging onto bits of nothing
I'm leaving you now

ATB - Break my heart.

---- Why did Little Red Riding Hood have to ask so many questions before realising that Grandma was Big Bad Wolf? Was she mentally challenged or blind?

subota, 03.05.2008.

To feel and live, why is it wrong? ( HardCorE ConfessionS vol. 38 )

Pankeri koji su rekli ne pop kulturi.
Mwahahahaha.




Vikend je bio sjajan. Neću se žaliti na neke generalne stvari, nego na sitnice. Danas ću iskomentirati ljude koji su provodili vikend sa mnom, i boli me k al ja cu im spomenuti ime.
Nisam u stanju im zadat jedan uppercut uvreda, i kritika, onak u lice, ali blog je blagoslovljen. Ahh.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Tinka se bila malo opustila ovih dana. Možda je negdje pogriješila. Tj. je. ČIm smo je vidjeli, htjela je smaknuti jednog čovjeka koji je bio s nama. To nije u redu. Isto tako taj čovjek je meni prenio neku šugu. (( molim vas, prepoznajte se u stihovima ovog posta, bit ću presretan ). Isti taj čovjek, prevario je svoju čednost ( u neku ruku ) u krevetu od 5-godišnjaka.



Žrtva prvA
NIJE OK. Maria će razapeti. Nitko nije razmišljao kako je to biti Mario i imati ( doslovno ) životinje doma, koje divljaju, bacaju se po podu, trgaju kompove i rječkaju sa susjedima. Mario nikad neće biti isti. Upropastili smo mu odnos sa starcima. Život. On je htio samo obnoviti neka prijateljstva, zabaviti nas, da nam bude weee. MI iskoristili to. Jadan mario.

Žrtva drugA
Danas. Kod Kristine. Čuo sam da se nešto dogodilo. Iako sam svim ljudima koji su me budili da me upozore na to šta se dešava izričito rekao da me iskreno ne zanima. Ali sam saznao. Nakon... Jedne nečedne situacije, Maja je potonula niže od tla. Dakle, meni je plakala. Meni se jadala. Ja je malo i razumijem. Ne zna kontrolirati svoje strasti pred nekim zakonom koji si sama postavlja, zaboga, pa nemojte je uproštavati.

Žrtva trećA
Znam ja kako je to biti opsjednut nečim. Kada te netko cijelo vrijeme gura, natrpa ti nadu na leđa, da će nešto biti, između tebe i osobe kojom si opsjednut, osobe kojoj želiš dat ama baš sve što imaš, i pomolit se vragu, sve križeve okrenuti, prodati sve apstraktno, i figurativno što posjeduješ, pa jebo me pas ak ne znam. Na kraju - pun si dokaza da si bio/la u krivu. NIŠTA, ALI BAŠ NIŠTA NEĆE PROMJENITI ČINJENICU DA JE NEMOGUĆE DA SE ZAGRLITE I VOLITE.
Da. To se dogodilo. Bretić, iliti Antonio bijo je toliko očajan, da mu je trebao neki boost nakon svega. Budući da nisam ni ja diler niti itko s nama tko je bio tamo, nije bilo droge da zaboravi na svoju voljenu. Podao se nekom drugom. Jadan. Ja sam mu htio pomoći. Slomio je moju dobru volju preko mojih leđa. Upropašten je.

Žrtva četvrtA
Dečko koji nikad nebi mrava zgazio. Dečko koji je užasno smješan, ima smisla za humor, ali onog pitomog smisla, zabavan, jako dobar. Glumio je prijatelja. Nešto bezopasno. nate kak je završio?? U dreku, ne? Matej je, ne samo pridonio atmosferi, nego i pobio činjenicu da bi tamo bilo ikakvo zlo ( nije baš uspio jel ), a odjednom okrivljen i pada u kaznu zbog apsolutno ničega, iliti zato jer je prenočio i eventualno se zadržao, plus toga što ga je Antonio premlatio dok je spavao. Nije kriv.


Žrtva petA
Koliko god umišljeno zvučalo, koliko god svoj ego trpao u centar pažnje, pravda se slomila preko mojih leđa. Dakle, mene su 2 puta ulovili susjedi, napali, ja jadan ni kriv ni dužan, situaciju ( uzburkanu ) želim smiriti, desna Voukova strana, ali ništa. Možda sam se i ja jedan period opustio, ali se nisam ni u jednom trenutku ponašao životinjski prema Voukovoj imovini. Svi su spavali. Ja ne. (( nisam mogao spavati, situacija je figurativno bila očajna oko mene, i previše seksualna )), da bih na kraju pokupio neku šugu od mladog čovjeka, koji je došao eto bolestan. Na kraju krajeva, mene ekstremno peče savjest. Zbog patnji malog Vouka, činio se najviše emancipiran od svih nas, i mi, al ne iz ljubomore, nego iz manjka savjesti, uništili tu prednost. Spavao sam dvije noći kod njega, i bilo je super. Treća je bila previše. Nije se smjela dogoditi. Zlo. VIše se ne usudim kod nikog otići.



Žrtva šestA
Curi je došao dečko. Uživali su u ljubavi. Bili su - golupčići, po prvi put je vjerna, sretna čak, nadasve čedna i promjenila se. Došao je, izmrcvario je i otišao. Sutra će biti plača. A ja, dobar, želim im da se vole. Mateo nju zaista voli. Kristina njega zaista voli. Danas odlazi. Kristina neće njega vidjeti dugo dugo. Neću ulaziti u njihov odnos sa autoritetima, ali oni im zabranjuju, tj. Kristina ne smije na ljeto nigdje. Žao mi je. Kristina, želim svu sreću tebi i tvom dobrom dečku.



Za kraj, želio bih samo reći s kim najviše pričam na msnu. Samo da znate, gledam to po veličini foldera povjesti razgovora. Tena nije prva. Zamislite.

1. Vjeko
2. Kristina
3. Tena
4. Dunja
5. Selma

(( kud selma ))
Vikend je bio buran. Je. Viiird. Ne želim ga, iskreno, ponoviti. A bio bi savršen da nisam i treću noć proveo s njima.

Svima poznata "himna prijateljstva"...

When the sun shines, we’ll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be a friend
Took an oath I'ma stick it out till the end
Now that it's raining more than ever
Know that we'll still have each other
You can stand under my umbrella
You can stand under my umbrella


Neću ulaziti u žanr ove pjesme, jer mi se onda ne sviđa, ali da su riječi ljepe, jesu bogami.
Pozdravljam sve koji daju sve od sebe da budu dobri prijatelji.
Ja ću se osjećati počašćeno ako ste se pronašli u nekom dijelu ovog posta.
Pozdrav



| komentari (11) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.