listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

So the story is told around but never actually told ...

Image Hosted by ImageShack.us



yesyesyes

--- everything I'll ever learn about friends is that they hurt you and heal you --- everything I'll ever learn about myself is that I heal them then hurt them ---


ATB -> Koji vrag je to ... Naime, to je jedna glaz. grupa. Meni draga. Tekstovi - melodija - ma sve odlicno.

BIRDS FLY SOUTH, WINTER’S BLUE
I’LL PUT MY FAITH IN YOU
CUZ SOMETIMES LIFE HURTS LIKE HELL
I KNOW THIS TOO WELL



That familiar sound,
explains what I'm feeling
I'm both lost & found,
never been there before

-> ATB - Marrakech ...

So, I think of you all as my friends.
But that is not what matters ...
What really matters -
Do you see me as a friend?

I have to learn how to look right in the eyes

Netko tko piše blog, a slučajno mi je kul i super i imba i uber->


TenA -> Tena iz mog razreda. Ona je jako kul i fura svoj SVoj SVOj SVOJ stil ali fakat svoj! Jako sam ponosan na nju.

Antun -> Moj Best frend... Od osnovne škole

Kristina -> Best frendica -> susjeda -> uvijek za muško društvo

Iva -> Cura iz mog razreda. Zanimljiva veoma =)

Ana d'Banana -> Ana je jako vodenast pokemon i ona je jako zanimljiva jedinka. Evo tu je link, uvijek zanimljive pričice i demostrirano je parenje sa Joškom pokemonom dakako.

MartinA -> Dubokoumna cura iz mog razreda, svoja i spešl. KuL blog, ja ga cijelog pročitao ( bar mislim :o )

Matko-> Lik iz razreda - ima napadaje smjeha- nemre si pomoć .. neka bolest ili nešto ma tko zna. Kravlje ludilo možd

DomYca-> DomYca iz razreda .. uber kul i smiješna. lomim se na komentare xD


Ivana -> Ivana iz Broda. Pametna i piše neobične postove .. Hm.. netipične.. Hm.. Ima dvije glave inache :/

Lea-> oVo je lejapeja. Ona je iz mog kvarta i ona je ljepota xD Ima kul blog. Sluša čudnu glazbu. LoL

Vjekoslav -> ovo je vjekoslav. LIk iz bivšeg razreda. best frend. Kul je. Svoj stil. Ne valja ga preskočiti dok mi se čitaju frendovi iz boxa =)

HanS -> ovo je Hans. I on je iz bivšeg razreda. Dobar frend. Agresivan doduše. Ali dobar. I dobru glazbu sluša :)

MliNaricH Na ovom blogu se ne nalazi ništa niže od inspiracije. Stil je vlastiti, i veoma čudno predobar... Ja očaran *plak* xD

Karachich Moj frend iz osnovne škole. Zaista dobar. Nevjerojatno mnogo sluša:O

ValentinA Frendica iz osnovne. U svojoj dimenziji. Ali se brzo i sa voljom čita :D

Priba Ovo je Kristinin dečko i ja neam pojma tko je to. Ja ga ne poznam al ga stavljam u linkiche. Ali znam da, kad prekinu, da će i dalje tu pisati da su oni zajedno, i boli me neda mi se mjenjati. Priba oće nekaj sitnog a ja nikad nemam kad je on tu -.-''

Metljeta Ovo je Melita iz novog mog razreda i ima dost problema al se rješavaju polako.

MajaČfolka Ovo je MajaČ iz susjednog ti poznatog E razreda. Ona je kul i preveČ se smie i nebu nikad crkla. Blago njoj

DunjA Ovo je Dunja. iz mog je razreda. Kreativna dusha. Vrijedna posjeta. Njih 100.
yesyesyes


Click here to get images like this!
My Pictures





I like to think I'm never wrong ...

Dakle ... Ako ikoga ikada zanima ...

Ja sam ...

- okoćen u 10. mjesecu.
- tele koje se odaziva na "Davor".
- često tužan iz vrlo sebičnih razloga.
- kakti dobar prijatelj.
- trenutno doma.
- čovjek koji se zaista trudi ... Biti prijatelj -.-''.
- odnosno nisam idealan prijatelj uživo i to bih rado promjenio.
- oduvijek bio povučen u društvu u kojem se ne osjećam sjajno.
- fake emo x).
- kriv za većinu prekida ljubavnih veza u mojoj okolini..
- velika trač-baba.
- svježe slobodan. ( zauzet za neke ).
- čovjek koji ima vrlo nisko osobno mišljenje ...
- često zauzet igranjem WoWa.
- jeftin i neobičan i jednom jedinom smislu.
- izbirljiv kad su prijatelji u pitanju.
- pravi partybreaker.
- razmaženi tinejdžer.
- redovito okružen pogrešnim ljudima. ( čast nekim drugim situacijama.
- veliki mrzitelj tjelesnog :P.
- velik, nažalost ...
- izgubljen - i samo me jedna osoba može naći, ali nikad me zapravo nije tražila ...




I don't know what side you're on
I don't know what makes you happy
Except watching me cry
Like a ghost in an old hotel
Hanging onto bits of nothing
I'm leaving you now

ATB - Break my heart.

---- Why did Little Red Riding Hood have to ask so many questions before realising that Grandma was Big Bad Wolf? Was she mentally challenged or blind?

srijeda, 17.10.2007.

Molim pritisnite tipkalo ...

Naslov veoma popularan. Post ne znam zapocheti. Nechu duljiti. Ko inache.


Ja sam heroj i borim se protiv sila zla. Sile zla su ubojice, razbijaci, kamatari, pedofili, TENIC, robijaši, lopovi i slicno.
Svaki dan mi dolaze i aktaju iz raznih pripizdniskih kuteva na Trešnjevci, ali ja, kako to inache radim, detektiram i bježim iliti skrivam svoje zamamne obline od njih. Mogu se boriti protiv sila zla na najmanje 28 nacina. Nažalost, vi koji me citate, vi sile dobra ( osim TENIC ) ne smijete znati nacine na koje se ja borim u slucaju da zastranite ( ukradete nešto, pojedete više od 2000 kalorija, ubijete nekoga, poželite tudeg ženidbenog druga... )


Dakako, odlucio sam se boriti. Ovaj put na mnoge nacine. Odlucio sam podjeliti pravdu.

Ana ima sitnih problema. Mislio sam da cu biti od pomoci. LoL sori ana.
TENIC je jedna od 7 sila zla i vrijeme je da eliminiramo zlo iz nje, iliti na "digimonski" nacin, da uništimo crni disk koji ima na ledima.
Kostenjak jako voli Astrid, to se vidi po energiji koja zraci iz njega dok je bari.

Toše Proeski je umro. Isprva mi je to bila bezvezna vijest, zapravo shvatio sam je kao šalu kad mi je stigao SMS tipa "kaj radis tose je umro donesi mi knjigu iz kemije danas u sk" nešto tog tipa.
Kad sam shvatio da je to laž, tj. nije laž, tj. nije šala, uzeo sam si k srcu da srcenijekamenastog makedonca više nema, nije mi baš bilo žao. Zapravo bio sam ljut jer su svi žalili, svugdje se to objavljivalo, a što bi bilo da sam ja npr umro. Za mnom bi žalili mama i cucak. Ja bih išao u statistike, on u udžbenike iz povijesti. To FKT nije fer.... Samo zato što lijepo pjeva. Onda me nešto ulovi. Zapravo, žao mi je malo.. Ipak.. Čim se usudi pjevat onakve pjesme, mora da je hrabar da se pojavi u nekom hetero gradu poput Zagreba. Činio se dobar dečko. Žao mi je. Al umro je na jako glup način, zločesti auto ga je ubio. Nadam se da današnja mladež može nešto naučiti iz ovoga. A Toše.. Nije fer da je umro, a tako mlad. A ni kriv ni dužan. A kesio se na kampanji "Za ljepši osmjeh" sa onom malom Šolom koja glumi glupaču Tinu u Zabranjenoj ljubavi.
Ovaj vikend, koji nadolazi, posvećujem svom najdražem osmom be. Dakako, pozvan sam van =D... Ali to ne znači da mene u subotu neche biti na trešnjevci, ne brini TENIČ, doći ću zasmrditi i tvoj kvart.

Kak bi lulicka rekla "POLUHLADNI ZAGREBACKI ODREZAK". ( kontekst je fkt nebitan LOL )

I da nebi bilo krivo protumačeno, Domyca nije loša osoba. Niti je Martina. Ni Melita. To su jedne meni jako dobre osobe. MeNi ne znači općenito, da nebi bilo .......... HmmMMMmmMm.

Ovo je krachi post, da se nebi oni kojima se neda čitati, a ja sam ih prisilio, uvrijedili.
Jesu li zebre crne s bijelim prugama ili bijele s crnim prugama?


Free Image Hosting at www.ImageShack.us





| komentari (32) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.