listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

So the story is told around but never actually told ...

Image Hosted by ImageShack.us



yesyesyes

--- everything I'll ever learn about friends is that they hurt you and heal you --- everything I'll ever learn about myself is that I heal them then hurt them ---


ATB -> Koji vrag je to ... Naime, to je jedna glaz. grupa. Meni draga. Tekstovi - melodija - ma sve odlicno.

BIRDS FLY SOUTH, WINTER’S BLUE
I’LL PUT MY FAITH IN YOU
CUZ SOMETIMES LIFE HURTS LIKE HELL
I KNOW THIS TOO WELL



That familiar sound,
explains what I'm feeling
I'm both lost & found,
never been there before

-> ATB - Marrakech ...

So, I think of you all as my friends.
But that is not what matters ...
What really matters -
Do you see me as a friend?

I have to learn how to look right in the eyes

Netko tko piše blog, a slučajno mi je kul i super i imba i uber->


TenA -> Tena iz mog razreda. Ona je jako kul i fura svoj SVoj SVOj SVOJ stil ali fakat svoj! Jako sam ponosan na nju.

Antun -> Moj Best frend... Od osnovne škole

Kristina -> Best frendica -> susjeda -> uvijek za muško društvo

Iva -> Cura iz mog razreda. Zanimljiva veoma =)

Ana d'Banana -> Ana je jako vodenast pokemon i ona je jako zanimljiva jedinka. Evo tu je link, uvijek zanimljive pričice i demostrirano je parenje sa Joškom pokemonom dakako.

MartinA -> Dubokoumna cura iz mog razreda, svoja i spešl. KuL blog, ja ga cijelog pročitao ( bar mislim :o )

Matko-> Lik iz razreda - ima napadaje smjeha- nemre si pomoć .. neka bolest ili nešto ma tko zna. Kravlje ludilo možd

DomYca-> DomYca iz razreda .. uber kul i smiješna. lomim se na komentare xD


Ivana -> Ivana iz Broda. Pametna i piše neobične postove .. Hm.. netipične.. Hm.. Ima dvije glave inache :/

Lea-> oVo je lejapeja. Ona je iz mog kvarta i ona je ljepota xD Ima kul blog. Sluša čudnu glazbu. LoL

Vjekoslav -> ovo je vjekoslav. LIk iz bivšeg razreda. best frend. Kul je. Svoj stil. Ne valja ga preskočiti dok mi se čitaju frendovi iz boxa =)

HanS -> ovo je Hans. I on je iz bivšeg razreda. Dobar frend. Agresivan doduše. Ali dobar. I dobru glazbu sluša :)

MliNaricH Na ovom blogu se ne nalazi ništa niže od inspiracije. Stil je vlastiti, i veoma čudno predobar... Ja očaran *plak* xD

Karachich Moj frend iz osnovne škole. Zaista dobar. Nevjerojatno mnogo sluša:O

ValentinA Frendica iz osnovne. U svojoj dimenziji. Ali se brzo i sa voljom čita :D

Priba Ovo je Kristinin dečko i ja neam pojma tko je to. Ja ga ne poznam al ga stavljam u linkiche. Ali znam da, kad prekinu, da će i dalje tu pisati da su oni zajedno, i boli me neda mi se mjenjati. Priba oće nekaj sitnog a ja nikad nemam kad je on tu -.-''

Metljeta Ovo je Melita iz novog mog razreda i ima dost problema al se rješavaju polako.

MajaČfolka Ovo je MajaČ iz susjednog ti poznatog E razreda. Ona je kul i preveČ se smie i nebu nikad crkla. Blago njoj

DunjA Ovo je Dunja. iz mog je razreda. Kreativna dusha. Vrijedna posjeta. Njih 100.
yesyesyes


Click here to get images like this!
My Pictures





I like to think I'm never wrong ...

Dakle ... Ako ikoga ikada zanima ...

Ja sam ...

- okoćen u 10. mjesecu.
- tele koje se odaziva na "Davor".
- često tužan iz vrlo sebičnih razloga.
- kakti dobar prijatelj.
- trenutno doma.
- čovjek koji se zaista trudi ... Biti prijatelj -.-''.
- odnosno nisam idealan prijatelj uživo i to bih rado promjenio.
- oduvijek bio povučen u društvu u kojem se ne osjećam sjajno.
- fake emo x).
- kriv za većinu prekida ljubavnih veza u mojoj okolini..
- velika trač-baba.
- svježe slobodan. ( zauzet za neke ).
- čovjek koji ima vrlo nisko osobno mišljenje ...
- često zauzet igranjem WoWa.
- jeftin i neobičan i jednom jedinom smislu.
- izbirljiv kad su prijatelji u pitanju.
- pravi partybreaker.
- razmaženi tinejdžer.
- redovito okružen pogrešnim ljudima. ( čast nekim drugim situacijama.
- veliki mrzitelj tjelesnog :P.
- velik, nažalost ...
- izgubljen - i samo me jedna osoba može naći, ali nikad me zapravo nije tražila ...




I don't know what side you're on
I don't know what makes you happy
Except watching me cry
Like a ghost in an old hotel
Hanging onto bits of nothing
I'm leaving you now

ATB - Break my heart.

---- Why did Little Red Riding Hood have to ask so many questions before realising that Grandma was Big Bad Wolf? Was she mentally challenged or blind?

subota, 13.10.2007.

Nobody can satisfy the dead...

Subota bi trebala biti hepi dej. Tek je počela doduše. Kosta je napokon započeo prafu vezu s malom Astrid. Oni su mali ali su čudni. Veoma. Veoma. Po novom ide Martina s nama doma. Ništa se baš nije događalo u proteklih tjedan dana. Škola je upropastila cijelokupni dojam, dakako, i neki ljudi koje moram gledati u školi. Prošlo je nekih mjesec dana i nešto sitno od početka škole. Dovoljno da dobim dojam o svakome. Naravno, i imam ga. Ima onih koje ne mogu smisliti. Također imam i određenu reakciju na društvo s njima. Nisam otvoren. Šutim. Ne želim ništa govoriti, trošiti snagu, glas i koncentraciju na nešto za što smatram da nema cilja. Želim ih zaobići i biti u društvu onih koje prihvaćam. Dok sam još bio u osnovnoj školi, bilo mi je postavljeno jedno blesavo pitanje,.. Bilo je "kakve ljude ja mrzim?" LoL ( bio je to pisani test - anketa ), i bilo je ponuđeno -ružne
-glupe
-nemoralne.
Zaokružio sam sve 3. To je bio psihotest preko mejla, kojeg bi drage volje ponovio. Naime, zaokružio sam sve 3, čisto instinktivno. Sada vidim da sam bio jedno veliko malo govno u to vrijeme. Dakako, danas jedini ljudi koje ja ne prihvaćam u normalnom društvu jesu nemoralni ljudi. Oni koji će uvrijediti čovjeka bez obzira na stanje, vezu između njih ili je li zaista to istina što je rekao. Poznajem ih mnogo. Ja sam često na udaru takvih ljudi. Zato i pišem o ovome. Jer će me uvrijedit ovak. LoL Pa nisam ja životinja. Također znam još par takvih žrtvi. Ono što ja uvađam u svoj život jest da se zatvorim u krug ljudi koje želim gledat.

Ako nisi hepi kad me vidiš, nemoj se ni družit sa mnom. Imam ljudi koji me poštuju i žele me vidjeti. Također imam curu. Nisam sam. A sad, kad mi dođe neki prgavi kišobran i počne me vrijeđat, neću mu uzvraćat jer neću nikad past na taj nivo, evo možda nekad, a možda se i potučem ( nije da ni to ne radim LoL ), ali izbjegavam bilokakve konflikte.

Neću reći da je način koji ja provodim najbolji način.

Ne želim biti mržen od nikog. Ne želim da me netko izbjegava zbog ničeg. Ne želim da itko bude nemoralan. Ali uvijek nekom treba lekcija. Jedna kratka iz etike. Uvijek kad me netko pogleda svisoka sjetim se nekih ljudi koji to nebi radili... Vjeko, Antun, Kristina, Maya...

Život zaista jest okrutan. Ako tako ne mislite, vi ste okrutniji od života.
Smijeh je nekad blokiran.
Sjećam se 22.6... Dan završetka osnovne škole. Bio sam jako sretan. Svi smo se slikali. Zaebavali se vječno. Onda je prošla škola. Otišli smo na Jarun. Bio je to zadnji put ( ili ne? ) da smo išli onim zajebanim putem doma... Cijeli razred je išao na tramvajsku stanicu, i sišli smo na savskom mostu i popeli se na nasip i krenuli pješke prema. Po nasipu smo ostavili naše stavove LoL. Potrgane čitanke iz hrvatskog. Stranice posvuda.
Zaebavali smo se cijelim putem. Svi bi pričali sa svima. Nije bilo mržnje ni prijezira. Lijepo ne?
Zatim sam ja strgao ruku i nekolicina je otišla sa mnom na Klaićevu. Vratio sam se sa zagipsanom rukom. Ostali smo nas par na igralištu i opijali se. Bila je ponoć. Bilo nas je malo. Ja, antun, orlovich, kristina, hans i marko. Ja sam bio do 4, i onda je bilo vrijeme da krenem doma jel.

Ostavio sam sjajan dojam.
Zatim je još došla dojdela svjedodžbi. Našli smo se na Kajzerici i krenuli u školu. Po zadnji put vidjeli sve profesore, i školu, i pozdravili se od sveg tog. Ja sam si inače zacrtao da me neće više biti taj period. Pritisak bla bla. Previše je bilo pritiska. Ne samo na mene. Nisam samo ja to teško prihvatio. Mnogo ih je bilo shrvano. Ma šta mnogo, 90%. To se zaista nije smjelo dogoditi.
Boljeg sutra nije bilo. Nemoguće je da svi ostanemo na okupu. Normalno je da ne prihvatim takve drastične promjene. Od tada nije bilo boljeg sutra, niti ga ne očekujem. Sve je drugačije. Srednja škola nije utjeha.
Ali već sam upoznao ljude u njoj koji mogu biti.
To su svi oni kojima se obraćam. Pa fala vama kojima se obraćam. To ste valjda primjetili lol =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mada ja pisao ovako duge postove, meni i dalje u statistikama pise da u prosjeku pišem kratke postove.

Veliki pozz samo polovici razreda... LoL znate koji ste... =) Zatim pozdrav nekolicini iz prvog E...
Zatim pozdrav Kikici, antunu, vjeki, karacicu =) ... I jos pozdrav KOSTENJAKU i ASTRID koji su se jučer baaaRiLI!!!

Evo, velik je post dosta vam je za danas LoL



MARTINA KUUUL SI!!!!
DOMYCA ISTOOOOOOO ( lol )
ANa je PokEmOn.. MaTkO je CaR... Vjeko Je EmO.. Kosta Je SoToNjARAAAA!!!
OCHU PUNO KOMENTARA OCHU PUNO KOMENTARA PUNO!! ( dvije kafe )



| komentari (38) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.