Marijan M. (43)

četvrtak, 30.06.2005.

ZG 374 ST

Provozikao sam se jučer dole-gore autocestom Zagreb - Split.
Kao prvo, nije mi jasno zakaj se političari i marketing HAC-a preseravaju brojkom 380, jer je meni u oba mjerenja ispalo da od Lučkog do Dugopolja ima 374 kilometra. Hm, možda sam izmjerio manju kilometražu jer sam povremeno letio. (vidi sliku ispod)

vežite se polijećemo

Radio sam nešto, pa sam puno stajao. Sa stajanjima mi je put prema dolje trajao 5 sati i 37 minuta. Kad oduzmem stajanja, ispada 2 sata i 58 minuta.
U povratku sam manje stajao i brže vozio, pa sam sve skupa prešao za 3 sata i 10 minuta. Čiste vožnje 2 sata i 37 minuta.
Daklem, s dobrim autom zbilja se može od centra Zagreba do centra Splita doći za oko tri sata. Naravno, pod uvjetom da ne putujete petkom, subotom ili nedjeljom s hrpom drugih turista. Srijedom npr. je autocesta prazna.

Ima dosta benzinskih i dosta odmorišta. Odmorište Krka definitivno ima najljepši pogled - na most, kanjon i Skradin.

Skradin

Nijesam išo u Split, produžio sam prema Omišu. Otišo sam u Brzet u Babilo na picu. Djeca i majke brčkali su se u moru nedaleko mene.

Brzet

Nijesam podlegao čarima mora, već sam se provozao uz Cetinu i odlučio se na namakanje u bistroj vodi ove prekrasne rijeke.

Cetina

broj 45

- 11:33 - Komentari (12) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 27.06.2005.

(Ne)normalna ponuda - timesharing: Turopolje za more

Joj, već sam lud od vrućeg zagrebačkog asfalta. Spašava me samo to kaj živim u zelenilu turopoljske ravnice, a u Zagreb povremeno svratim na posao.
Još tri tjedna do godišnjeg. E u svezi glede toga imam (ne)normalnu (ne)moralnu ponudu, baš da vidim oće li se tko javit.
Evo nudim timesharing: netko meni i familiji džaba tjedan dana apartmana negdje na moretu, ja njemu kad god hoće deset dana kod mene na friškom turopoljskom zraku.
Zagreb na dvajst minuta, blizu šuma s nevinim životinjama koje jedva čekaju lovce, blizu ribičija, nema čega nema blizu, ma turistički raj...
Hm, kaj velite? Vidio sam i luđih stvari u životu, pa zakaj ne se bi ne netko javio i na ovu ponudu...

- 11:55 - Komentari (8) - Isprintaj - #

nedjelja, 26.06.2005.

Kamenje i pijesak, a nije plaža

Sad kad je sve prošlo malo se lakše mogu osvrnut na četvrtak, bloody četvrtak.
Naime, tog sam dana dvaput bijo gore na Rebru.
Najprije sam popodne otišo u posjetu baki, koja tam leži već para dana jer joj nekaj ne štima s bubrezima.
Nekoliko sati poslije evo mene opet, ovaj puta ja sam pacijent...
Booooooooooli doktore, vadite to iz meneeeeeeeeeeee!!!
Napao me unutrašnji neprijatelj. Kamenac. Pijesak. Something. Neznam točno, nije ni bitno, ali čovječe, boli k'o da te kolju s tupim nožem.
Od deset navečer do dva ujutro mislio sam da ću puknut od bolova. Jebate, imam skoro metardeveteset, skoro sto kila, a sjebe me nešto nevidljivo.
Najprije sve moguće pretrage i snimanja, a tek onda spazmex u guzicu. Spasonosni spazmex. Spasonosna droga. Spasonosna iluzija. Više ništ' ne boli, pa misliš da si zdrav, a nisi...
Još sam ujutro pišo krv, a onda malo po malo sve otišlo...
Nadam se nepovratno...

- 18:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 23.06.2005.

Barcelona - Sitges

Bilo je to još jedno putovanje s polovičnim uspjehom. Kaj se posla tiče, sve je za pet - mrak hotel, dobri auti, dobre rute za vožnju, ali kaj se tiče turizma, bilo je slabije od očekivanja.

hotel dolce

Jebeš ga, to tako ide kad imaš posao isplaniran u minutu.
Barcelona, , drugi po veličini grad u Španjolskoj, 4 milje stanovnika, ogromna luka, zbilja je grad u kojem se ima kaj pogledat.
Barri Gotico, Katedrala Svete Eulalije, El Eixample, Placa de Catalunya, Sagrada Familia, La Ramblas, Camp Nou - sve su to mjesta koja bih volio vidjet, ali morat ću drugi put doć.

erektivni toranj

Od Barce sam vidio samo nekoliko glavnih raskopanih ulica zakrčenih s milijun auta, napravio sam krug s autom i vratio se u bazu - Sitges.

joj kak sam se htel okupat, a zaboravil sam kupaće...

evo ima i tobogan za moju Petru

koja plažetina....nigdje hlada...

teška industrija uz more

Cesta uz obalu podsjeća na našu Jadransku magistralu, a velik dio katalonske obale sličan je našoj, ali... Nemaju nijednog jedinog otoka, pogled puca u pizdu materinu.
Sitges je navodno pederska metropola ne samo Španjolske, nego i šire. Na stranu pederluk, ali mjestašce je baš zgodno, ima neki mediteranski štih.

nekad ću si kupit jednu ovakvu vikendicu...zbilja hoću, ne zajebajem se

Fascinirale su me vikendice, zapravo vile i viletine, sve onak u mediteranskom stilu gradnje, nema žuto-plavih nebodera s apartmanima kakve grade naši poludivlji graditelji.

- 13:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 18.06.2005.

Minken

Preko nekoliko puta bijah na minkenskom aerodromu i aerodromskom hotelu Kempinski, a prekjučer sam napokon ušo i u sam grad.
Nažalost, imao sam samo pol sata za šetnjicu, pa nisam stigo puknut baš nešto puno fotki.
Lep grad, pogotovo na potezu Bayerstrasse - Karlsplatz - Marienplatz, ali ipak nisam baš nešto impresioniran...

Karlova vrata

Karlov trg

Cvjetni tramvaj

Malo izvan centra je kraljevska ljetna rezidencija Nymphenburg. Dvorac dugačak kilometar. Omiljeno mjesto domaćih i turista. Gradska djeca mogu vidjet race i labudove. Zbog toga kaj im se rapidno smanjio broj jer su im ljudi svašta bacali za jest', posjetiteljima je zabranjeno hraniti ove ptice. Zapamtite ak' bute išli tam.

Schloss Nymphenburg

Nymphenburg

Alfa 159

Race. Ne hraniti!

Labudovi

Ovđe je 8 slika, na fotoalbumu ih ima 17. Nije puno, al' bolje išta nego ništa.

- 17:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 14.06.2005.

1.4 d-4d - mali, ali potentan

U iščekivanju sljedećeg putovanja (četvrtak, Minken) red je da opet neki auto predstavim. Znam da se to nekima ne da čitat, al' šta ćeš, takva mi je koncepcija bloga i bit će takva dokle god radim ovo kaj radim, a nadam se da ću to radit bar do pemzije.

Daklem, auto kojim se ovih dana vozikam je Toyota Corolla s malim, ali potentnim dizelskim motorom zvanim 1.4 D-4D. Dobili smo ga na maraton test. S obzirom na dosadašnja vlastita i tuđa iskustva s Toyotama, velika je vjerojatnost da se u tih 50.000 km nikakav veći kvar ne bu zgodil.

Image Hosted by ImageShack.us

Osim po čuvenoj nenadjebivosti u kvaliteti, Corolla je inače po svemu u sredini klase. Nije najljepša, ali nije ni najružnija. Nija najbrža, ali nije ni najsporija. Vozne osobine su osrednje, nije baš za jurnjavu, pa mi nije baš svejedno kad uđem sa 70 u zavoj, Nutra ima dost mjesta, gepek je tak-tak.

Evo malo brojova:
Motor: dizel, četiri cilindra 1.4 D-4D, obujam 1364 ccm, snaga 66 kW (90 KS), okretni moment 190 Nm.
Mjenjač: ručni, 5 brzina, nije baš najprecizniji.
Brzina: ubrzanje do stotke 13,3 sek., maksimum 180 km/h.
Prtljažnik: 289 litara.
Mjere: duž. 418 cm, šir. 171 cm, vis. 147,5 cm, međuos. razmak 260 cm.
Gorivo: deklarirana potrošnja 5,8/4,8/4,3 litara, testni prosjek 6,5 litara, spremnik 55 litara.
Financije: 16.935 eura

Meine kleine frischka Top-lista:
1. Toyota Prius
2. Hyundai Terracan 2.9 CRDi
3. Hyundai Sonata 2.4
4. Peugeot 407 SW 2.0 HDi
5. Nissan Primera 2.2 dCi
6. Opel Astra karavan 1.7 CDTi
7. Renault Scenic 1.5 dCi 100
8. Volkswagen Golf 1.9 TDI 105
9. Toyota Corolla 1.4 D-4D
10. Renault Modus 1.6 16V
11. Nissan Almera 1.5 dCi
12. Renault Thalia 1.4 16V

- 07:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 12.06.2005.

Opet Jura

Image Hosted by ImageShack.us

Jura opet osvojio Deltu.
Bravo za majstora. Reli je bio odličan, pravi auti, pravi vozači, triler završnica...

Ako ikoga slučajno zanima, imam i bogatu fotogaleriju s Delte.

- 17:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 10.06.2005.

Delta reli, ajmo svi!

Nakon nekoliko stranjskih relija, evo napokon počela i domaća sezona. Predsjednik Dobroćudni Dikobraz svečano je sinoć otvorio 32. INA Croatia Delta rally, a jutros jurnjava počinje prek Plešivice i nastavlja se po Žumberku.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Kaj nije to super, odeš malo u prirodicu na izlet, može i s familijom, nađeš si komad grunta uz cestu, mo'š roštiljat, lokat, igrat badminton - i gledaš aute kak jure. Malo je sjebano kaj se vozi u petak, pa radni ljudi baš i nemreju bježat s posla, ali bit će relija i sutra. Od križanja pri vrhu Medvednice prema dole sutra se prolazi četiri puta, tak da se zbilja isplati otić na Zagrebačku goru.

- 08:39 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 08.06.2005.

Ljubljana

O glavnom gradu Slovenije nikad nisam razmišljao kao turistički zanimljivoj destinaciji. Sve do jučer.
Baš sam se ugodno iznenadio kad sam u pauzi između poslovnih obveza išetao iz Hotel Lev i za manje od 10 minuta došao do samog središta - Prešernovog trga.

Presernov trg

Odmah do njega je rijeka Ljubljanica i poznata tri mosta preko nje - Tromostovje. U krugu pol kilometra ima svega kaj turistima treba - šopinga, suvenira, cuge, klope... Pa da, ima i lijepih starih zgrada, ako nekog interesira... Za one s jakim nogama izazov će biti šetnjica na Ljubljanski grad.

Tromostovje


Ljubljanica

Ljubljanski grad

Slikice iz Ljubljane

- 08:50 - Komentari (6) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 06.06.2005.

Toyota Prius. Hibrid, a nije kukuruz

Nastavljamo s uobičajenom koncepcijom - red auta, red putovanja, pa opet red auta, pa red putovanja, pa red sira, pa red salame...

Toyota Prius

Druga generacija Toyote Prius apsolutni je hit u svijetu, a posljednjih mjeseci i kod nas. Auto nije najljepši, ne vozi se najbolje, ali ipak je pomogao Toyoti da si znatno poboljša imidž na svim krajevima kugle zemaljske. Prvi globalni hibridni auto dobio je ove godine titulu Car of the Year. Sasvim zasluženo.
Prije sjedanja u ovaj auto bio sam skeptičan. Međutim, kako sam iz dana u dan bio sve veći frajer, ne samo u svom selu, nego i po Zagrebu, rasla je moja želja da si zadržim ovaj autić. Jebeno je dobar osjećaj kad se na struju, bez paljenja benzinskog motora, prevezeš do selskog dućana ili po zelenom valu, a ekipa objesila vilice i gleda...

Evo malo brojova:
Motori: benzinski četiri cilindra 1.5 VVT-i 77 KS, elektromotor 68 KS, zajednička snaga 111,5 KS, zajednički okretni moment 478 Nm.
Mjenjač: E-CVT (automatski, s kontinuiranim prijenosom).
Brzina: ubrzanje do stotke 10,9 sek., maksimum 170 km/h.
Kočnice: diskovi sprijeda i straga, ABS, EBV
Prtljažnik: 410 litara.
Mjere: duž. 445 cm, šir. 173 cm, vis. 149 cm, međuos. razmak 270 cm, masa 1290 kg, nosivost 430 kg.
Gorivo: deklarirana potrošnja 5/4,2/4,3 litara, testni prosjek oko 6 litara, spremnik 45 litara.
Financije: 28.900 eura

Meine kleine Top-lista:
1. Toyota Prius
2. Hyundai Terracan 2.9 CRDi
3. Hyundai Sonata 2.4
4. Peugeot 407 SW 2.0 HDi
5. Nissan Primera 2.2 dCi
6. Opel Astra karavan 1.7 CDTi
7. Renault Scenic 1.5 dCi 100
8. Volkswagen Golf 1.9 TDI 105
9. Renault Modus 1.6 16V
10. Nissan Almera 1.5 dCi
11. Renault Thalia 1.4 16V

- 09:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 01.06.2005.

Prag

Letajući Europom skupio sam dosta milja na karticama od Lufthanse, Croatie Airlinesa i Air Francea, pa sam već počeo planirati kako da potrošim nagradne milje i kamo da povedem ženu na jedno business-free putovanje.
Uz Amsterdam, Prag mi je bio jedna od najželjenijih destinacija. Nakon 24 sata provedena tamo (ponedjeljak na utorak) na poslovnom zadatku, sad sam definitivno siguran da ću kad-tad doći opet, samo ja i ženica, na par dana uživancije.

Radi bolje orijentacije, obilazak Praga započeo sam gdje i većina turista - na Vaclavskim namestima, pa slijedi đir do Staromestnih namesti i onda do Karlovog mosta na Vltavi. Više nisam stigao.
Mnogo lep grad, zapravo prekrasan.
Čitava slikovnica je na uobičajenom mjestu, evo ovdje samo par slika.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Osim pješice, u razgledavanje se može brodom, autobusom ili sa starim autom. Cijena za autić: 950 kruna. Tečaj: 1 euro vrijedi oko 30 kruna.

Image Hosted by ImageShack.us

Kad vidiš njihove tramvaje, osjećaš se kao u Zagrebu. A da sve bude još sličnije, dogodio im se i nekakav totalni tramvajski zastoj.

Image Hosted by ImageShack.us

Večerali smo u Francuskoj restauraciji na Trgu Republike. Jebem ti, dođeš u Prag željan kobasica, mesine, krumpira, piva, a onda moraš jesti preserancije iz francuske visoke kuhinje. Sam to nikad ne bi odabrao, ali kad si na službenoj večeri, jebi ga moraš to istrpit... Nakon svega otišli smo u neki fast-food na čošku i pojeli prave domaće kobase sa senfom.

Image Hosted by ImageShack.us

Noćni život u Pragu? Mucho dobar. Zmiješali smo hektolitre šampanjca (bezimeni, ali dobar), vina (Moravski chardonnay - bezveze), piva (prvoklasno) i žestice, pa smo se spustili u neki podrum. Ajoj, koliko pederske muzike na jednom mjestu. Neki ženskasti dečkići su se razvaljivali, a uživale su i životinje...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

- 11:30 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)