Marijan M. (43)

četvrtak, 30.06.2005.

ZG 374 ST

Provozikao sam se jučer dole-gore autocestom Zagreb - Split.
Kao prvo, nije mi jasno zakaj se političari i marketing HAC-a preseravaju brojkom 380, jer je meni u oba mjerenja ispalo da od Lučkog do Dugopolja ima 374 kilometra. Hm, možda sam izmjerio manju kilometražu jer sam povremeno letio. (vidi sliku ispod)

vežite se polijećemo

Radio sam nešto, pa sam puno stajao. Sa stajanjima mi je put prema dolje trajao 5 sati i 37 minuta. Kad oduzmem stajanja, ispada 2 sata i 58 minuta.
U povratku sam manje stajao i brže vozio, pa sam sve skupa prešao za 3 sata i 10 minuta. Čiste vožnje 2 sata i 37 minuta.
Daklem, s dobrim autom zbilja se može od centra Zagreba do centra Splita doći za oko tri sata. Naravno, pod uvjetom da ne putujete petkom, subotom ili nedjeljom s hrpom drugih turista. Srijedom npr. je autocesta prazna.

Ima dosta benzinskih i dosta odmorišta. Odmorište Krka definitivno ima najljepši pogled - na most, kanjon i Skradin.

Skradin

Nijesam išo u Split, produžio sam prema Omišu. Otišo sam u Brzet u Babilo na picu. Djeca i majke brčkali su se u moru nedaleko mene.

Brzet

Nijesam podlegao čarima mora, već sam se provozao uz Cetinu i odlučio se na namakanje u bistroj vodi ove prekrasne rijeke.

Cetina

broj 45

- 11:33 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kaj je ovo?

Brzi pregled ili arhiva

Blogeri i blogerice (osobni izbor)