Nepoznavanje Pisma je
nepoznavanje Krista.

(sv. Jeronim)

Ne može imati Boga za Oca
onaj tko nema Crkvu za majku.

(sv. Ciprijan)

Cijelo Sveto pismo tvori jednu jedinstvenu knjigu, a ta knjiga jest - Krist. Jer cijelo Pismo govori o Kristu i svoje dovršenje nalazi u Njemu.
(Hugo od sv. Viktora)

I dok promatramo taj uski vez između svetih knjiga i Božjeg naroda - između Biblije i Crkve - ne zaboravimo istaknuti: Biblija nije nastala kao neka ideološka knjiga, kao obična zbirka istina, misli, pouka - sama zbog sebe. Ona se od svojih početaka srasla s narodom u kojemu i za koji je napisana. I zato se ni u jednu drugu knjigu svijeta nije slilo toliko srca, ljubavi, voljenja kao u njoj. Ona je sudbinski povezana s narodom, a narod je sudbinski povezan s Biblijom.
I oni koji su je pisali i oni koji su je prvi čitali; i oni koji su je prvi preveli i oni koji su je kroz stoljeća i tisućljeća prevodili - do danas već u tisuću i više jezika i oni koji su je prenosili od koljena do koljena - svaki je u nju unio nešto svog srca, svoje ljubavi, svog voljenja. Kadili su je i ljubili, čitajući je na svetim sastancima. Zlatom su je pisali a u srebro ukoričili. Po njoj su živjeli i za nju umirali, na nju su - puni vječnih nada - smireni mrtvu glavu naslanjali.
To je ono pravo odličje Biblije: ona je knjiga srca. I to baš, ako stvar do kraja domislimo, knjiga Srca Božjega srcu čovjekovu. Biblija je knjiga voljena. I ne može se pravo razumjeti nego tek kad je zavolimo.

(fra Bonaventura Duda)

Biblija je najčitanija i najviše prevođena knjiga koju je dao stvaralački genij čovječanstva. Za kršćane - katolike, pravoslavne i protestante - ona je sveta, ispirativna i kanonska knjiga. Za svakog čovjeka Biblija je istovremeno zbirka povijesnih isprava i književno djelo izvorne i neprolazne vrijednosti. Ona pripada zajedničkoj kulturi čovječanstva.
(Jure Kaštelan)

Samo je Biblija vječno mlada, kao planinski potok koji teče tisuće godina... Čovjek koji će pisati za tisuću godina već je u zakašnjenju prema njoj. To nije knjiga prošlosti, to je ogledalo koje nam odrazuje sliku budućih vremena... ona je osobno pismo koje je Bog upravio svakome od nas.
(Julien Green)



Marana tha

subota, 29.04.2006.

SUSRET HRVATSKE KATOLIČKE MLADEŽI

Susret hrvatske katolicke mladeži - Pula 2006.

UČITELJ JE OVDJE I ZOVE TE! (Iv 11,28)

Danas je u Puli započeo Susret hrvatske katoličke mladeži! Javljaju mi se moji vjeroučenici i kažu: "Profesorice, ovdje je zakon!" Nažalost, nisam mogla s njima, al se nadam da ću dobiti gomilicu dobrih fotografija za blog thumbup Eto, kažu na HKRu da ih je 18000!!! Javljanja uživo iz Pule. Bog ih bagoslovio!

Evo par linkova:
GLAS KONCILA
još iz GLASA KONCILA
KATOLICI NA INERNETU

Susret hrvatske katolicke mladeži - Pula 2006.

- 15:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #









Naša se duša Jahvi nada, on je pomoć i zaštita naša.
Srce nam se u njemu raduje,
u njegovo sveto ime mi se uzdamo.
Neka dobrota tvoja, o Jahve, bude nad nama,
kao što se mi u tebe uzdamo!
(Ps 33,20-22)

- 15:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 28.04.2006.

BOG JE MOJ SPASITELJ!





Gospodin mi je svjetlost i spasenje:
koga da se bojim?
Jahve je štit života moga:
pred kime da strepim?
(Ps 27,1)

- 08:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 24.04.2006.

BLAGO SVIMA KOJI SE NJEMU UTJEČU! (Ps 2,12b)

I evo sada, Gospodine, promotri prijetnje njihove
i daj slugama svojim sa svom smjelošću navješćivati riječ tvoju!

Pruži ruku svoju da bude ozdravljenja, znamenja i čudesa
po imenu svetoga Sluge tvoga Isusa
(Dj 4,29-30).


- 08:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 23.04.2006.

MILOSTIV JE I MILOSRDAN GOSPODIN!


- 17:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 22.04.2006.

Sutra slavimo BLAGDAN BOŽANSKOG MILOSRĐA

Uskrsli Gospodin nudi na dar svoju praštajuću i pomirujuću ljubav i otvara duh nadi. Kolika li je potreba svijeta razumjeti i prigrliti Božansko Milosrđe.
papa Ivan Pavao II.

"Ja želim da Blagdan Božanskoga milosrđa bude utočište svih duša, poglavito svih grešnika. Ja ću izliti čitavo more milosti na duše koje se budu približile tomu izvoru. Tko god se toga dana ispovjedi i pričesti, dobit će potpun oprost od grijeha i kazna za grijehe. Neka se nitko ne boji pristupiti k meni, makar njegovi grijesi bili najopakiji. Želim da se blagdan mojega milosrđa svečano proslavi na prvu nedjelju nakon Uskrsa", ove riječi rekao je Isus poljskoj redovnici Faustini Kowalskoj, koju je Papa 30. travnja 2000. proglasio svetom. Slika milosrdnog Isusa s molitvom "Isuse ja se uzdam u te", koja je na poticaj Faustine naslikana, čudesno se proširila na cijelu Crkvu. "Iz Poljske će proizići jedna iskra koja će pripraviti svijet na moj konačni dolazak", piše Faustina 1938. u svome Dnevniku. Nije li ta iskra Ivan Pavao II.?

Krunica Božanskog Milosrđa

Krunicu je izdiktirao Gospodin Isus SV. FAUSTINI u Vilniusu (glavni grad Litve, tada dio Poljske) 13-14. rujna 1935, kao molitvu za smirenje i ublaživanje gnjeva Božjega, za naše i tuđe grijehe i grijehe cijeloga svijeta. “Ovom molitvom sve možeš izmoliti, kad se to što moliš slaže s Mojom voljom." Tko god je bude molio, doživjet će u svom smrtnom času Moje veliko milosrđe. Svećenici će ga pružati grešnicima kao posljednje sidro spasa. Ukoliko bi bio najokorjeliji grešnik - ako samo jednom izmoli tu krunicu, dobit će milost Mog beskrajnog milosrđa."

Moli se na običnoj krunici ovako:

Na prva tri zrnca moli se:
Oče naš, Zdravo Marijo, Vjerovanje.

Na svih pet desetica moli se:
a) na velika zrnca:
Vječni Oče, prikazujemo ti tijelo i krv, dušu i božanstvo tvojega preljubljenoga Sina, Gospodina našega Isusa Krista, kao zadovoljštvinu za svoje grijehe i grijehe cijeloga svijeta
b) na mala zrnca (10 puta):
"Po pregorkoj muci Njegovoj smiluj se nama i cijelomu svijetu."

Na kraju krunice doda se (tri puta):
"Sveti Bože, sveti jaki Bože, sveti besmrtni Bože, smiluj se nama i cijelomu svijetu."

Može se moliti u svako vrijeme, ali se preporučuje da se moli od Velikog petka do Bijele nedjelje. Prije krunice Božanskog Milosrđja pročita se tekst za taj dan:

1.dan: Danas mi prinesi sve ljude ljude, naročito grešnike i uroni ih u more mojega milosrđa. Time mi smanjuješ gorčinu zbog izgubljenih duša.
Oče naš, Zdravo Marijo, Slava Ocu ... pa krunica Božanskog Milosrđa.
2.dan: Danas mi prinesi duše redovnika i svećenika,uroni ih u moje beskrajno milosrđe. One su mi davale snage da izdržim svoju pregorku muku. Po njima će se izliti rijeke milosrđa na cijelo čovječanstvo.
Oče naš, Zdravo Marijo, Slava Ocu ... pa krunica Božanskog Milosrđa
3. dan: Danas mi prinesi sve vjerne i pobožne duše, uroni ih u more mojega milosrdja. Ove su me duše krijepile na mojem putu muke, one su bile kapljice utjehe u moru gorčine.
Oče naš, Zdravo Marijo, Slava Ocu ... pa krunica Božanskog Milosrđa
4. dan: Danas mi prinesi pogane i nevjernike, koji još nisu upoznali Božansko milosrđe. U svojoj pregorkoj muci ja sam na njih mislio, a njihov budući žar tješio moje srce. Uroni ih u more mojega milosrđa .
Oče naš, Zdravo Marijo, Slava Ocu ... pa krunica Božanskog Milosrdja
5. dan: Danas mi prinesi duše krivovjeraca i otpadnika, uroni ih u more mojega milosrđa. Za moje pregorke muke one su rastrgale moje tijelo i moje srce - moju Crkvu. Ako se one vrate u krilo Crkve, izliječit će moje rane i ja ću osjetiti utjehu u svojim bolima.
Oče naš, Zdravo Marijo, Slava Ocu... pa krunica Božanskog Milosrđa
6. dan: Danas mi prinesi nježne i ponizne duše, kao i duše male djece, uroni ih u moje milosrđe. One su najsličnije mom srcu, i davale su mi snagu u mojoj pregorkoj smrtnoj muci. Bile su kao zemaljski anđeli koji bdiju na mojim oltarima. Na njih ću izliti slapove milosti, jer su samo ponizne duše u koje stavim sve svoje povjerenje u stanju primiti moje darove.
Oče naš, Zdravo Marijo, Slava Ocu ... pa krunica Božanskog Milosrđa
7. dan: Danas mi prinesi one duše koje na poseban način štuju i časte moje milosrđe. Te duše najviše sudjeluju u mojim patnjama i najviše su prodrle u moj duh. One su živa slika mojega milosrdnoga srca. Ove će se duše u budućem životu pojaviti u posebnom sjaju i ni jedna od njih neće doći u pakao. U njihovom smrtnom času bit ću uz njih.
Oče naš, Zdravo Marijo, Slava Ocu... pa krunica Božanskog Milosrđa
8 dan: Danas mi prinesi duše iz čistilišta,uroni ih u bezdan mojega milosrđa da bi rijeke moje Krvi ublažile i skratile njihove muke. Ove su mi mi siromašne duše drage dok zadovoljavaju Božanskoj pravednosti. Možete pomoći tim dušama da im ublažite patnje crpeći iz blaga Crkve oproste i prinoseći žrtve zadovoljštine. O, kad biste vidjeli njihove patnje ne biste im prestali prinositi darove svojih molitava kako bi otplatile dug mojoj pravednosti.
Oče naš, Zdravo Marijo, Slava Ocu... pa krunica Božanskog Milosrđa
9. dan: Danas mi prinesi mlake duše i uroni ih u more mojega milosrđa. Ove mi duše najbolnije ranjavaju srce. One su me najviše rastužile u Maslinskom vrtu i istrgnule iz moga srca vapaj: ”Oče,neka me mimoidje ovaj kalež! Ali neka ne bude moja, nego Tvoja volja." Za njih je moje milosrđe jedini spas.

Oče naš, Zdravo Marijo, Slava Ocu... pa krunica Božanskog Milosrđa

- 16:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ZAZIV BOŽANSKOG MILOSRĐA

Božansko milosrđe, ti neshvatljivo tajno Presvetoga Trojstva, Uzdamo se u Te!
Božansko milosrđe, ti izrazu njegove najveće moći,
Božansko milosrđe, koje si se objavilo u stvaranju nebeskih duhova,
Božansko milosrđe, koje si nas iz ništavila pozvalo u život,
Božansko milosrđe, koji obuhvaćaš svijet,
Božansko milosrđe, koji nam daruješ besmrtan život,
Božansko milosrđe, koje nas zaštićuješ od zasluženih kazna,
Božansko milosrđe, koje nas oslobađaš od bijede grijeha,
Božansko milosrđe, koje nam u Riječi što je Tijelo postala daruješ opravdanje,
Božansko milosrđe, koje se na nas izlijeva iz Rana Kristovih,
Božansko milosrđe, koje nam izvireš iz Presvetog Srca,
Božansko milosrđe, koje si nam dalo presvetu Djevicu za Majku Milosrđa,
Božansko milosrđe, vidljivo u ustanovljenju Crkve koja obuhvaća cijeli svijet,
Božansko milosrđe, vidljivo u ustanovljenju i dijeljenju svetih sakramenata,
Božansko milosrđe, neograničeno u sakramentu Krštenja i Pokore,
Božansko milosrđe, neizmjerno u sakramentu Oltara i Svećeništva,
Božansko milosrđe, koje si nas pozvalo k svetoj vjeri,
Božansko milosrđe, u obraćenju griješnika,
Božansko milosrđe, koje usavršuješ svete,
Božansko milosrđe, vrelo bolesnicima i patnicima,
Božansko milosrđe, utjeho i blago svih onih koji su skršena srca,
Božansko milosrđe, ufanje onih koji očajavaju,
Božansko milosrđe, koje uvijek i svagdje pratiš sve ljude,
Božansko milosrđe, koje nas ispunjaš milostima,
Božansko milosrđe, mire umirućih,
Božansko milosrđe, koje nas čuvaš od paklenoga ognja,
Božansko milosrđe, koje olakšavaš patnje dušama u čistilištu,
Božansko milosrđe, ti slasti i neizmjerna radosti sviju svetih,
Božansko milosrđe, beskrajno u svim tajnama vjere,
Božansko milosrđe, neiscrpivi izvor čudesa,

Bog je milosrdan i pun samilosti, spor na srdžbu i pun dobrote.

Zato ću dovijeka klicati milosrđu Božanskom.

Pomolimo se. O Bože, čijemu milosrđu nema kraja, čija je samilost neiscrpiva, pogledaj milostivo na nas, umnoži u nama djelo svojega milosrđa da ne očajavamo ni u najvećim iskušenjima, nego da se uvijek u najvećim iskušenjima, nego da se uvijek u sve većem pouzdanju predajemo Tvojoj svetoj volji, ljubavi i milosrđu! Po Gospodinu našem Isusu Kristu Kralju milosrđa, koji nam s Tobom i s Duhom Svetim iskazuje milosrđe u sve vijeke vijekova! Amen!

- 16:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sestra Maria Faustina Kowalska (1905. - 1938.)

Spomendan: 5. listopada

Siromaštvo, molitva i služenje Gospodinu

Sestra Maria Faustina Kowalska danas pripada grupi najpopularnijih i najpoznatijih svetaca Katoličke Crkve. Preko nje Gospodin Isus prenosi svijetu veliku poruku Božje milosti i pokazuje uzor kršćanske savršenosti, koja se zasniva na povjerenju u Boga i stavu milosrđa prema bližnjima. Pravim imenom Helena, rođena je 25. kolovoza, 1905. godine u mjestu Glogowiec, u Poljskoj. Odrasla je u siromašnoj obitelji kao treće od desetoro djece. Od rane mladosti isticala se ljubavlju prema molitvi, radu i osjetljivosti za siromahe. Već sa sedam godina počinje osjećati poziv za dublje služenje Gospodinu. Nakon završetka školovanja, imala je želju ući u samostan, ali su roditelji bili protiv toga.

Pobožnost u čast Božjeg milosrđa

Čini se da je taj redovnički poziv bio iznimno jak, jer je 1. kolovoza 1925. godine nakon vizije Krista koji pati, ušla u zajednicu sestara Majke Božje od Milosrđa te uzela ime sestra Maria Faustina. Svrha te zajednice bila je briga za nezbrinute djevojke u moralnom i materijalnom pogledu. Sestra Maria Faustina bavila se svojim apostolatom u predgrađu Krakowa Lagiewniki. U tom mjestu je položila svoje prve zavjete 30. travnja 1928., a nakon pet godina i vječne. Živjela je u zajednici trinaest godina. Provodila je vrijeme u Krakowu i Vilniusu, gdje je radila kao kuharica i vrtlarica. Revno je obavljala svoje svjetovne obveze i vjerno vršila svoje zadaće u vjerskom životu zajednice. Iako se njezin život izvana činio neznačajan, monoton i sumoran ona je u sebi gajila neuobičajeno zajedništvo sa Bogom. Bio je to misterij Božjega milosrđa kojeg je ona kontemplirala u Riječi Božjoj, kao i u svakodnevnim aktivnostima što zapravo i čini osnovu njezine duhovnosti. Upravo je taj proces kontempliranja i upoznavanja Božjeg misterija pomogao sestri Marii Faustini da stekne stav dječjeg povjerenja u Boga i ljubav prema bližnjem. Sestra Faustina je bila vjerna kćerka Crkve, koju je voljela kao majku. Vrijeme koje je provela u samostanu bilo je ispunjeno neobičnim darovima, kao što su: objave, viđenja, dar bilokacije, čitanje ljudskih duša, dar proroštva i rijetki dar mističnih zaruka i braka. Živući odnos sa Bogom, Blaženom Djevicom Marijom, anđelima i svecima, dušama u čistilištu – sa cjelokupnim nadnaravnim svijetom – bio je jednako tako stvaran kao i onaj kojega je percipirala svojim osjetilima. Unatoč svim tim darovima i neuobičajenoj milosti koju je primila, znala je da to ne konstituira njezinu svetost. Zapisala je u svoj dnevnik: «Ni milosti, ni objave, ni zanosi, ni darovi ne jamče savršenu dušu, već intimna veza duše i Boga. Ti darovi su ukras duši, ali ne konstituiraju niti njezinu bit, niti savršenost. Moja svetost i savršenost bazira se na bliskom zajedništvu moje volje sa Božjom voljom.»

Sestri Marii Faustini Krist je namijenio posebnu misiju koja se očituje u tri bitna zadatka:

§ Podsjećanje svijeta na istinu, objavljenu u Svetome Pismu, koja govori o Božjoj ljubavi prema svakom čovjeku.

§ Naviještanje Božjeg milosrđa svima, a osobito grešnicima.

§ Osnivanje pokreta Božjeg milosrđa koji teži za kršćanskom savršenošću (što se i realiziralo kroz Udrugu Apostola Božjeg milosrđa pod nazivom Faustinium, koja i danas djeluje.)

Sestra Maria Faustina je shvatila da je nužno sredstvo za ostvarenje tih zadataka pobožnost u čast Božjeg milosrđa, kroz blagdan Božjeg milosrđa (Prva nedjelja nakon Uskrsa), te krunicu i devetnicu na čast Božjeg milosrđa. Kako ističe sestra Faustina, za svetkovanje blagdana Božjeg milosrđa Isus obećava velike milosti i povlastice, a krunica i devetnica su sredstva koja pomažu da kršćanin dublje uđe u tajnu toga milosrđa. Sestra Faustina je doživjela brojna ukazanja i viđenja, ali je bila svjesna, kako smo već istaknuli, da se svetost ne postiže ukazanjima i viđenjima, nego u provođenju kreposna života u sjedinjenju sa Božjim milosrđem. Da postigne pravu poniznost, vježbala se je trajno u toj kreposti. To ju je stajalo velikih muka i napora. No hrabro je podnosila sve, te je u svom dnevniku zapisala: «Moj Isuse, za dušu nema ništa bolje nego što su poniženja, preziri: tajna radosti! Kad Bog vidi dušu u takvom stanju, nagrađuje ju svojim milostima.» Dok je bivala u teškim iskušenjima govorila je: «Isuse, Ti vidiš kako je Tvoja ljubav sve za me. Volja moga Boga. Ti si moja hrana, sreća moje duše. Milosrdni Isuse, uzdam se u te!»

Dana 5. listopada 1938. godine u Krakowu, sestra Marija Faustina umire od tuberkuloze.

Tajni dnevnik

Što još reći o ovoj iznimnoj svetici? Svoje je svjedočanstvo iznijela u glasovitom dnevniku, koji je pisala posljednje 4 godine prije svoje smrti. To je i jedna od najprodavanijih knjiga u Poljskoj, i najviše prevođeno duhovno štivo - u posljednje vrijeme i na arapski, japanski i švedski. Štovanje Faustine Kowalske započelo je odmah nakon njezine smrti, te su još u Drugome svjetskom ratu poljski vojnici širili poruku Božjeg milosrđa po cijelom svijetu.

«Bog bogat milosrđem»

Središnji događaj 98. apostolskog putovanja pape Ivana Pavla II., devetog u rodnu Poljsku pod geslom «Bog bogat milosrđem», bila je posveta svetišta u predgrađu Krakowa Lagiewniki, gdje počivaju i svetičini posmrtni ostaci. To svetište godišnje posjećuje milijun hodočasnika, iz Poljske ali i svih kontinenata. Samo na Bijelu nedjelju (Prva nedjelja nakon Uskrsa), koja je za katolike i Nedjelja Božjeg milosrđa, bude oko 120 – 130 000 hodočasnika.

Posvećujući novo svetište Ivan Pavao II. osvrnuo se na zlo u svijetu, ističući kako je svuda gdje vladaju mržnja i želja za osvetom potrebno Božje milosrđe, kako bi donijelo mir. Zanimljivo je da je i Ivan Pavao II. kao mladić često molio u samostanu u Krakowu gdje je djelovala Faustina Kowalska. «Poruka milosrđa Faustine Kowalske obraća se prije svega onima pogođenim teškoćama ili potisnutima počinjenim grijesima, koji su izgubili svaku vjeru u život», rekao je, uz ostalo, Ivan Pavao II. tijekom svečanosti. On ju je proglasio blaženom 1993., a svetom 2000. godine.

ŠIMO ŠOKČEVIĆ, Veritas, 26. rujna 2003.


- 16:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

SMJELOST I PONOS NADE :)))))

Eto malo neobičnih fotki, ali meni odišu vedrinom i svježinom :)













Inače, razmišljala sam.... ne stavljam baš svojih razmišljanja na blog... ne znam, možda će doć' vrijeme i za to. Trenutno me opet zaokuplja ljepota Božje ljubavi prema nama. Zbog Uskrsa. Na Veliki petak nisam uspjela gledati cijeli križni put, stigoh tek na 11. postaju. Taman da čujem pitanje: "Zašto nisi sišao s križa?" A On odgovori: "Zbog LJUBAVI". A i župnik je na obredima govorio o Raspetoj Ljubavi.... Tako me to potreslo.

Divan je taj naš Bog! Silan i velik, milosrdan i milostiv. Riječ je njegova vječna i nepromjenjiva, čvrst oslonac, razlog nade.... Kad nas zlo sisne u životu valja nam tu Riječ proklamirati, izgovarati glasno i time potvrđivati da ta riječ vrijedi za mene i moj živo, valja ju "primijeniti" na konkretne situacije. Prečesto se samo divimo Riječi, ali ne znamo što bismo s njom u stvarnosti... ili u tim bljak situacijama zaboravljamo da nam je nadohvat ruke i da je Njegova volja samo dobro za naš život.
"Njegova smo kuća mi ako sačuvamo SMJELOST i PONOS NADE" (Heb 3,6b).

Živa je, uistinu, Riječ Božja i djelotvorna; oštrija je od svakoga dvosjekla mača; prodire dotle da dijeli dušu i duh, zglobove i moždinu te prosuđuje nakane i misli srca. Nema stvorenja njoj skrivena. Sve je, naprotiv, golo i razgoljeno očima Onoga komu nak je dati račun (Heb 3,12-13).


- 14:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

PUNINA VAM MILOSTI I MIRA! (1 Pt 1,2b)

Blagoslovljen Bog i Otac Gospodina našega Isusa Krista
koji nas po velikom milosrđu svojemu
uskrsnućem Isusa Krista od mrtvih
nanovo rodi za životnu nadu,
za baštinu neraspadljivu, neokaljanu i neuvelu,
pohranjenu na nebesima za vas,
vas koje snaga Božja po vjeri čuva za spasenje,
spremno da se objavi u poslednje vrijeme.
Zbog toga se radujte, makar se sad možda trebalo malo i žalostiti zbog različitih kušnja: da prokušanost vaše vjere - dragocjenija od propadljivog zlata, koje se ipak u vatri kuša - stekne hvalu, slavu i čast o Objavljenju Isusa Krista. Njega vi ljubite iako ga ne vidjeste; u njega, iako ga još ne gledate vjerujete te klikćete od radosti neizrecive i proslavljene što postignete svrhu svoje vjere: spasenje duša (1 Pt 1,3-9).



- 13:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 21.04.2006.

NADA IZNAD SVAKE NADE!

Isus do kraja trpi i prolazi sve postaje. Kalež patnji mora ispiti do dna. Tajna Velike subote, Isusov silazak nad pakao, govori o najdaljoj udaljenosti od Boga u koju je Isus dospio trpeći djelovanje sila zla. Ali on ni tu u krajnjoj napuštenosti od Boga ne propada. U tome i jest najveća utjeha uskrsne tajne: beznađe nema zadnju riječ niti onda kad izgleda tako premoćnim. Isus nam je svojom pobjedom omogućio nadu protiv svake nade. Nevjerojatno postaje istinitim: vjera, nada i ljubav u duhu uskrslog Gospodina nikad ne mogu biti pobijeđene. Sidro nade čovjek još uvijek može baciti dalje nego što seže njegovo pouzdanje u vlastite snage. Vjera koja se ne treba bojati smrti može nas obdariti povjerenjem nad svakim povjerenjem. Ljubav koja se ne plaši darivanja činila se i nekoć, a čini se i danas «neprihvatljivom», pače «ludom», ali posjeduje moć koja sve preobražava. U Isusu se Kristu očituje dubina i dalekosežnost «povratka» iz izgubljenosti u spasenje. Odbačeni postaje prihvaćenim, poniženi uzvišenim, mrtav živim, prošli postaje budućim, odsutni stalno prisutnim. Samo se ako mržnja može preobratiti u ljubav, laž u istinu, a tvrdoća srca u milosrđe.

Karl kardinal Lehmann, NA PUTU U ŽIVOT

- 14:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #




- 14:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #



O Ašeru reče:
Blagoslovljen bio Ašer među sinovima!
Nek' miljenik bude među braćom svojom,
i nek' noge svoje u ulje umače!
Nek' ti zasuni budu od gvožđa i mjedi
i nek' ti mir traje koliko i život!


Nitko nije kao Bog Ješurunov:
po nebesima u pomoć ti jezdi
i po oblacima u svom veličanstvu!
Bog vječni tvoje je utočište,
a na zemlji drevna njegova mišica
pred tobom goni neprijatelja;
on dovikuje: 'Uništi!'

U sigurnosti prebiva Izrael,
a Jakovljev je izvor na osami u zemlji žita i vina,
gdje nebesa rosom dažde.

Blago tebi, Izraele!
Koji narod k'o tebe Jahve spasava?

On štit je tvoj što te brani i mač tvoj slavodobitni,
dušmani ti se ulaguju, al' ti ćeš im gazit' po leđima.

(Pnz 33,24-29)thumbup

- 13:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 19.04.2006.


- 15:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 02.04.2006.



Ohrabrite se, djeco, zavapite Bogu;
on će vas izbaviti iz nasilja,
iz ruku neprijatelja.
Jer u Vječnog se uzdam, on će vas spasiti;
od Svetoga očekujem radost:
uskoro na vas će se smilovati, Vječni, Spasitelj vaš (Bar 4,21-22).

- 14:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Zaista, zaista, kažem vam:
Tko vjeruje u mene,
činit će djela koja ja činim;
da veća će od njih činiti
jer ja odlazim Ocu.
I što god zaištete u moje ime, učinit ću,
da se proslavi Otac u Sinu.
Ako me što zaištete u moje ime, učinit ću.

(Iv 14,12-14).

Image Hosted by ImageShack.us