OLOVNI-GRADOVI-MAOR

ponedjeljak, 15.06.2009.

NISI ME TUK'O DVA MJESECA, IMAŠ DRUGU!

Odrastao sam u Dubravi, dosta proputovao po inozemstvu i bivšoj Jugi uzduž i poprijeko. Taj kratki uvod je zbog objašnjenja da sam se susretao sa raznim običajima i mentalitetima. Moji sadašnji susjedi preko puta su Romi. Normalni ljudi, pozdravljamo se svakodnevno, dolazimo na kavu kod njih kao i oni kod nas ali ipak smo dva svijeta koja imaju malo dodirnih točaka. Nemože me iznenaditi skoro ništa ali ima zanimljivih stvari u mome susjedstvu! Jedan dan čujem cika, frka i galama preko puta u njihovom dvorištu. Izjurim, mislim nešto se desilo, ipak su susjedi, treba pomoći. Kad tamo Mirzeta galami i dere se na Fadila "Pederu jedan! Imaš drugu šta ti ja više nevaljam?! Dabogda ti se kurac osušio ako jebeš neku kurvu! Nevoliš me više! Kad si me zadnji put istuk'o? Nisi me udario dva mjeseca dabogda ti ruke otpale! Oči ću ti polit vrelom vodom!" I tako Mirzeta sipa ko iz rukava psovke i uvrede na račun Fadila koji se uvalio na stolac u dvorištu i pije kavu, pali mirno cigaretu kao da se to njega ne tiče. Kada sam vidio o čemu se radi nemam se sto mješati i vratim se u kuću. Čudan je to način optužbe da ima ljubavnicu "Nisi me tuk'o dva mjeseca" Ali da bi čovjek to razumio mora im poznavati mentalitet. Kroz stoljeća su njihove žene radile i donosile novac. Muškarci su samo pili, kockali i razumljivo udarali žene kad god im nešto nije odgovaralo, bilo kod kuće ili vani. Dođe nervozan ili pijan ili je izgubio na kocki sve je kriva žena i djeca. Djeca uspiju pobjeći pa izudara ženu. Taj dio njihovog života im je kroz stoljeća postao normalan i žene su ga prihvatile tj. ušao im je u genski kod. E pošto moj susjed Fado nije Mirzetu udario već dva mjeseca ona je došla do zaključka da ga više ne zanima i da mu nije stalo do nje jer ju ignorira. Znači nije ni ljubomoran. U glavi joj se stvorila slika kako neku drugu udara, znači voli je. I eto ti cijele frke i galame oko "ljubavi" Mirza urla i dalje i skida mu sve od familije do alaha po spisku. Fado lagano ispuši cigaretu, ugasi na pod kaubojskim manirom,digne se i dohvati metlu sa drvenom drškom. Brate dragi kad je započela tarapana! Udara Fado negleda gdje. Mirzete jauče, zove upomoć susjede, polliciju i alaha kojega je prije pet minuta psovala. Polomio je na njoj cijelo držalo od tvrdog drveta. kada mu je nestalo "oružja" još ju je par puta opalio nogom u glavu na podu dvorišta. Jadan, nema više kondicije, zapuhao se. Okrene se, odlazi iz dvorišta do prve birtije da se okrijepi i gunđa "ma volim je, samo sam malo zadnjih mjeseci umoran" I sve je opet u mome susjedstvu u redu. Mirzeta cupka i pleše oko Fadila kao da su se jučer vjenčali. Gleda ga zaljubljeno sva zelena i plava u licu ko šljiva. Opet je sretna jer ju je muž prebio i dokazao da mu je stalo do nje.

MAOR

15.06.2009. u 23:02 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.



< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Ožujak 2013 (1)
Prosinac 2012 (1)
Listopad 2012 (1)
Srpanj 2012 (1)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Neke price nikada ispricane.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr