Manchi19

ponedjeljak, 13.05.2013.

ONO ŠTO ME ISPUNJAVA

Pjevanje i pisanje je moj svojevrstan ispušni ventil, ono što me opušta i u čemu uživam. To je ono što mi puni baterije i ispunjava me u cijelosti. Iako je to većini ljudi nejasno, iskreno, nije me briga i neću se promijeniti.
Neki dan sam sa svojim zborom pjevala u jednom našem divnom gradu u Slavoniji i osjećala sam takav ponos kao nikada do sada. Naime, rečeno nam je da ''otkidamo'' što bi značilo da smo uspjeli prenijeti ''emociju'' publici. Bez lažne skromnosti, vjerujem da i jesmo ''otkinuli'', jer sam osjećala sam trnce dok smo pjevali i to posebno ''Somebody to love'' grupe Queen, a mislim da bi i Freddie bio zadovoljan. Neopisivo sam sretna što sam dio tog tima pozitivnih ljudi koji dijele moju ljubav prema glazbi.
To je bio jedan od onih dana koji traju duže od 24 sata… beskrajno dug i nevjerojatno fenomenalan. Bilo je tu smijeha, pjesme, tuge, pa opet smijeh i pjesma. Dakle, antologijski izlet i teško da će ga neko drugo putovanje uspjeti nadmašiti.
Kaže se da se stvari događaju s razlogom. Nije baš da vjerujem u sudbinu u smislu da sjedim doma i da će mi sve što želim nekim čudom ''kapnuti s neba''. Smatram da je sudbina donekle određena, ali da se ipak moramo potruditi za ono što želimo. Dakle, da li se sve događa s razlogom ? Pa, u mom slučaju je to istina. Često kukam kako mi ne ide od ruke, kad želim nešto baš sad i odmah (ne mislim na obuću i odjevne predmete) i želja se nikako ne ostvaruje. Onda se dogode brojne krasne stvari koje ne bi bile moguće da se ta želja ostvarila, pa shvatim da netko odozgo sve to vidi i daje mi znak da ''stanem na loptu'' i onda shvatim da za sve postoji razlog. Najbolje stvari se događaju kad se najmanje nadamo, a to je pokazao i ovaj nenadani izlet sa zborom.
Neprospavana noć, umor, čela orošena znojem, sve je to posve nebitno kad istinski uživaš u onome što radiš i kada si sa ljudima koji su ti jako dragi. Kako naš ''hit dana'' kaže ''Find me somebody to love''. Pa, mi smo pronašli ljubav, a to je ona prema glazbi koju obožavamo i koja ispunjava našu dušu, jer kao što je i Friedrich Nietsche rekao: ''Bez glazbe, život bi bio pogreška''.

- 00:28 - Komentari (4) - Isprintaj - #