ponedjeljak, 31.03.2008.

Obitelj...

Imam puno knjiga na polici u boravku i svaki dan gledam koja bi mogla biti toliko zanimljiva da je pročitam do kraja.
Ova knjiga koja me zainteresirala stoji već jedno tri godine i čeka da ju uzmem u ruke."Sedam navika uspješnih obitelji!"
Ne uspješnih u smislu da se zaradi puno love nego uspješnih u ljudskim odnosima.Meni se već duže vrijeme dešavaju neke stvari koje moram početi rješavati i mislim da mi ova knjiga može puno pomoći.
Krečem od same sebe,jer smatram da sam za neke određene situacije ja glavni krivac i želim to promjeniti na bolje.
Moj odnos sa mužem-tako tako,sa djecom isto tako tako.Dosta mi je tog tako tako,želim da bude super,a to će biti ako se ja promjenim.
Nisam imala baš presretno djetinjstvo i puno tih nekih mana mi je ostalo od mojih roditelja.Npr.nekomunokacija,vikanje na djecu i kad treba i kad ne treba.Rješavanje problema vikanjem,svoje nezadovoljstvo ispucavam na djeci i mislim da to nema smisla,jer ne želim kad odrastu da tu negativnu energiju prenose na svoju djecu.
Knjiga kaže:"Sitne ljubaznosti puno pridonose gradnji povjerenja i bezuvjetne ljubavi.Važno je reći u obitelji:hvala,molim,oprosti,mogu li ti pomoći?"
Ustvari moram reći svi smo mi na neki način krivi za takav odnos,samo neki više neki manje.Čovjeku je potrebno dvanaest zagrljaja na dan.
Zaboravili smo svi, ne samo ja stvarne i prave vrijednosti života i na žalost moramo ih se prisjećati putem raznih knjiga.
Danas je takvo vrijeme da obitelj više nije na prvom mjestu i to je strašno,a još je strašnije kad shvatimo koje su posljedice toga.
Goethe je rekao:"Ono što je najvažnije nikad ne smije biti na milosti i nemilosti onoga što je najmanje važno.Ne možemo postiči uspjeh u obitelji ako ona nije naš prioritet u našem životu".
Što želim reći?
Ne želim se naći u situaciji da žalim za nečim što se dalo popraviti,a nisam to ni pokušala.

- 15:27 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.