srijeda, 19.03.2008.

Bliski susret...

Tek je jutro,a ja sam već uspjela zaraditi opomenu pred isključenje.
O čemu se radi?Probudila sam se dosta rano i dobre volje.
Išla sam u dom zdravlja nešto obaviti i sva sretna se vraćam doma kaj sam brzo obavila to po kaj sam išla tamo.
Vozim se po Ilici i gledam u semafor.Malo potegnem jer će se najvjerojatnije paliti žuto i sad!Kreće žuto,ja potegnem,frajer ispred mene malo uspori i prođe i ja lijepo kroz crveno.Nisam mogla stati jer se frajer iza mene zaljepio za moj auto.
Dobro,šta sad prošla sam.Kad nakon par sekundi netko iza mene trubi.
Policija!!!Pokazuje mi da stanem za strane.Katastrofa!
"Dobro jutro gospođo!Znate li...?Da znam da sam prošla kroz crveno,kaj da vam velim?!"Kazna 6 mjeseci bez vozačke,bla bla i da skratim ovaj puta sam prošla samo sa opomenom i da pazim kak vozim.
Došla sam doma,boli glava,nervoza me drži,a najgore je kaj se osjećam kao ona obilježena krava.Sad moram opet u grad,a jednostavno mi se gadi.
Pazite kak vozite da vas plavi negdje ne čekaju.

- 09:13 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.