madamvalentina

srijeda, 01.04.2009.

Prica mog citatelja

Slijedecu pricu nisam ja napisala.

Poslao mi je Marko,

kojem se zahvaljujem i uz njegovo odobrenje stravljam pricu na blog, ko voli, neka i uziva.

UPOZNAVANJE J

Dakle, pijemo kavu, kartamo se... Razbijamo tremu zbog prvog susreta...
Cudno je i tebi i meni. Kao da smo klinci koji nemaju pojma o nicem. Gledamo
se ispod obrva i samo smjeskamo... I t i ja osjetimo da ima nesta u zraku,
ali nitko nista ne spominje... Kartamo se i dalje... Ja ti stalno pustam ...
:) Ali i ti i ja znamo da to uopce nije bitno. Nego nesta sasvim drugo. Ja
sam kao na iglama, dodirnio bi te, ali jednostavno se bojim tvoje
reakcije... A u sebi znam da bi ti prihvatila igru... Kazem ti da mi je
dosta karatnja i da nemogu vise bit unutra, predlazem setnju. Ti to
prihvacas, ali vidim ti po ponasanju da bi radije ostala u stanu...:) Otisli
smo van, prosetali po gradu, po parku, pricali, upoznali se malo bolje,
razmijenili misljenja i stavove. Vec je pao mrak i ti kazes da moras doma.
Ja se odma ponudim da te otpratim jer zelim jos bit s tobom, zelim da bude
nesta vise od razgovora... Ti prihvacas moj prijedlog i krecemo nazad do
tebe... Putem nazad samo se pogledavamo i smjeskamo, jako malo pricamo... Ja
tebe pitam kakvi su to pogledi, osmjesi, tako i ti mene pitas... Dolazimo do
tebe... Stojimo pred vratima, gledamo se i sutimo... Oboje smo nervozni,
opet kao neki klinci... Ja vise nemogu izdrzat i priblizim se tebi, uhvatim
te za ruke, povucem te k sebi... Gledam te u oci, a meni nesta gori,
rasplamsava se sve jace i jace... Gorim od zelje da te poljubim... Naginjem
se prema tebi, ali ne ljubim te u usnice... Izmakao sam se i poceo te ljubit
po vratu, njezno... Stisla si se uz mene i pocela me mazit po ledima...
Poceo sam ti grickat uho... Pa sam se vratio na vrat, polako sam prelazio
preko vrata, krenio nize, pa se vratio nazad... To sam radio dok te nisam
izludio da si me uhvatila za kosu povukla i poljubila me... Uhvatila si me
za majicu i povukla u stan... Nitko nista nije govorio, rijeci su bile
suvisne... Toliko je strasti i zelje bilo u zraku da je oko nas sve
gorilo... Gurnila si me na kauc, otisla do linije i pustila neku laganu
glazbu, okrenila se i stala pred mene, pocela lagano plesat i skidat se...
Onako provokativno... Sad sam se vec jako poceo palit... Gledao sam te i
poceo sam se i ja skidat, ali nisam oka skidao sa tebe... Ledima si se
okrenula meni i vrtila guzom, a ja vise nisam mogao izdrzat i poceo sam se
igrat sa svojim malim... skinula si i zadnju odjecu sa sebe, tangice...
Dosla si do mene, skinula me do kraja i kao sto sam ja tebe, pocela si me
ljubit po vratu, lizat mi vrat, uho... Sav sam se najezio, trnci su me
prolazili... Isla si sve nize i nize, ali polako... Palila si me sto na
sat... Spustila si se do mog malog i uhvatila ga rukom... Pocela si lagano
prelazit jezikom preko glavica... Totalno si me izludivala... Onda si ga
stavila usta kao da ti je zadnji put... Pocela si ga tako dobro pusit da sam
ja bio u sedmom nebu... Ja sam te mazio po guzi, po maci... Stavio sam ti
prstice a ti si se samo izvijala i nisi ga vadila iz usta... Nisam ti nista
govorio, samo sam te uhvatio, okrenio i stavio u 69... Nisi se bunila...
Poceo sam te lizati... I bilo je tako dobro... Navlazila si se jako... Dok
sam te lizao, igrao sam se s prsticima s tvojom guzom... Onda si odjednom
stala... Pomaknula si se napred i dalje meni okrenuta ledima, uhvatila mog
malog, namjestila se i nabila se na njega... Pocela si lagano vrtit
kukovima, lagano ali strasno... Ja sam prihvatio igru...> Uhvatio te za
bokove i lagano vukao prema sebi... Ulazio je duboko... Stenjala si... Rekao
sam da se okrenes prema meni, a ti si bez rijeci poslusala... Pocela si me
jahat... Sve brze i brze, oboje smo uzdisali... Drzao sam te za sise, igrao
se bradavicama, nagnio se prema tebi i lizao ih... Zatim sam se digao,
polegao tebe na leda, uhvatio za noge, digao ih u zrak... Stavljao sam ti
ga, pa vadio, a ti si samo uzdisala... Sad sam ja tebe izludivao... Nisi
vise mogla izdrzat i rekla si stavi ga, jebi me, jako... Ja sam to i
napravio... Gurao sam ga brzo i do kraja... Znojio sam se... Stao sam i
rekao da mi okrenes guzu, morao sam ju gledat... Ti si to napravila bez
pogovora... Opet sam te poceo jebat, polako pa sve brze... Gledao sam kako
ti ulazi... duboko... Stavio sam ti prstic u guzu, nisam znao kako ces
reagirat, ali ti si pocela stenjat jos jace i nabijat se jos jace...
Postajalo je sve bolje... Nabijala si se jako... Nisi stajala, uzdisala si,
nabijala se i dalje... Samo si rekla Marko, zelim ga u guzu... Zelim da me
jebes kako nikad nitko nije... Nisi me morala nagovarat... Izvadio sam ga iz
mace... Bila si toliko vlazna... Cijela si bila mokra... Poce sam ga lagano
stvljat u guzu, a prsticima sam se igrao s tvojom macom... Kako je ulazio
tako si se ti samo izvijala i uzdisala... Ulazio je sve dublje i dublje...
Rekao sam ti da se sama nabijas kako ti odgovara... Pocela si polako i kao
se se opustala, sve brze i brze... Bilo je tako dobro... Osjetila si da cu
uskoro svrsit i rekla si da zelis da mi ga ti izdrkas, da zelis da ti svrsim
usta... Kad sam bio pri kraju, izvadio sam ga, ti si se okrenila, uhvatila
ga i pocela pusit... Pusila si tako dobro... Izvadila si ga van, drkala si
ga brzo, a drugom rukom si se igrala sa svojom macom sve dok nismo
svrsili...
Onda smo legli, stisli se jedno uz drugo, zagrlili... Rekla si mi: ostani...
Nisam nista odgovorio, samo sam te stisnuo jos jace uz sebe, zagrlio...
Mazio sam te po kosi, ledima sve dok nismo oboje zaspali... :)

Marko

01.04.2009. u 00:00 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Rujan 2009 (5)
Kolovoz 2009 (12)
Srpanj 2009 (13)
Lipanj 2009 (19)
Svibanj 2009 (11)
Travanj 2009 (21)
Ožujak 2009 (14)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (25)
Kolovoz 2008 (16)
Srpanj 2008 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Upozorenje
Priče nisu za mlađe od 18 godina,
namjenjene su samo punoljetnim čitateljima.
U Hrvatskoj se punoljetnost stiće s navršenih 18 godina.
Ako je u vašoj državi prag punoljetnosti 21, ili 23 godine,
molim da te zakone postivate.



Ovaj Blog ili stranica sadrzi slobodniji pristup sexu i sexualnosti, po nekima i perverzan.
Nije podobna za moraliste i osobe koje imaju konzervativno ili klasicno vidjenje spolnosti.


Moj meil je
ladyvvalentina@gmail.com

Blog je dio mog doma, pa molim da i ponasanje ( komentari ) bude odgovarajuce.
Isto kao kad dodjete kod nekog u kucu.
Uobicajeno je da se postiva obicaje domacina.
Komu se ne svidja, ide i ne vraca se.
Kome se svidja dobro dosao je uvijek.



Preporucam citanje po brojevima.
Od 01 pa dalje, ili po godinama i oznaci A, B itd.



Blog je namijenjen zenama koje dominiraju u braku i vodja su obitelji..
Dominantna zena ili gazdarica moze postati svaka koja ima zelje
da to postane.

Pronadjite svog poslusnog ili potcinjenog muskarca,
on je tu negdje pokraj vas samo ga triba ili otkriti ili pronaci.

Mozda postanete Domina, ili Gospodarica,
ako vam se to svidi,
ali nemojte pretijerivati,
kao sto nije dobro u nicem u zivotu.
Mozda on postne Submisive,
submisivan muskarac,
kako li se kaze na Hrvatskom,
papucar ? mozda mu se svidi .



Kad procitate odredjenu pricu,
jako drago bi mi bilo da vase dojmove sa brojem price,
javite meni, volim procitati vasa iskustva i komentare.
Zato mi vase cijenjeno misljenje mozete poslati na meil,
ili na komentar.
Ja sam se potrudila napisati pricu,
a od vas ocekujem barem 1 redak teksta.
Sto vam se svidja sto ne,
link na neku slicnu pricu ili vasa iskustva.



Moj meil je
ladyvvalentina@gmail.com
Pazite na 2 slova V, ili copy -paste



Blog opisuje :
Moja sjecanja, price, razmisljanja,
upute i savijeti djevojkama i zenama.


Zasto ovo pisem?
Na nagovor mog prijatelja Tonija,
koji mi je uljepsao zivot u Hrvatskoj,
u znak zahvalnosti prema njemu.

Ima nekih tajni,
koje ne smijemo ispricati svojim bliznjima,
ali ih mozemo ispricati na netu.
Onaj ko iza sebe nije ostavio pismeni trag,
taj za povijest nije ni postojao.


Kroz moje price voditi cu vas kroz moj zivot.
Bice rjeci o sljedecim temama:

Kako se samozadovoljiti
Kako se razvesti
Kako upoznati muskarca
Kako zavesti muskarca
kako sacuvati vezu
Kako imati bogati sex
Kako imati orgazam
kako uzivati
Kako voliti
Kako zaceti
Kako rjesiti neplodnost u braku.
Kako dominirati u vezi
Kako dominirati u braku
Kako dominirati u sexu
Kako postati gospodarica
Kako biti gazdarica
Kako pridobiti muskarca
Kako poniziti muskarca
Kako napraviti poslusnog muza
Kako sebi uljepsati zivot

I jos mnogo toga iz zivota jedne sretne ili nesretne zene.
To procijenite sami.

Na ovoj stranici cete pronaci erotske price za svakog,
jer mi je i zivot do sad prolazio kao veliki erotski roman.

Sexi price za sve ljubitelje slobodnog sexa koji nije ogranicen
samo na misionarsku pozu, nego ima malo vise maste.
Ponekad ima i malo perverzije ili perverznog sexa, kako to neki zovu.
Zato pazljivo dozirajte sexualne zacine.
Nemojte pretijerati.
Okusi i ukusi su razliciti.


Znam da u mom pisanju se pojavljuje veliki broj gresaka
iz pravopisa i Hrvatskog jezika.
Obrazlozenje:
Nikad nisam isla u skolu u Hrvatskoj ni ucila Hrvatski jezik.


Zahvala:
Zahvaljujem svima koje su do sada pomogle
u lektoriranju a posebno, Andrei i Zeljki.


Zahvaljujem mojoj prijateljici Rosemarie
na stalnoj pomoci oko korekcije mojih prica.


Zahvala Crnom
Zahvala Grgi
na pomoci oko ispravaka mojih prica.

Linkovi

Izuzetno ljepe opise spolnog cina mozete pronaci na ovom linku nase blogerice :

malena
Sexy price


Pricu o jednoj prosloj ljubavi naci cete ovdje
http://andrejevna.blog.hr
Prohujala ljubav


http://penis.blogger.ba/
Hvalospijev njezniku


Madam Valentina


http://itsjustme87.blog.hr/
Sretna ljubav

http://cloud9.blog.hr/
Zivot jedne umijetnice

Zivot jedne Blogerice
http://sillmarilla.blog.hr/

Zanimljivi komentari i prizori iz zivota
http://usidjelicki.blog.hr
Misli jedne Blogerice

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Moj meil je
ladyvvalentina@gmail.com

Oduvijek sam znala da sam malo drugacija.
Kao dijete, od ostale dijece.
Kao djevojcica, od ostalih djevojcica.
Kao dijevojka, od ostalih djevojaka.
Kao zena, od ostalih zena.
Svaki covjek je jedinstven na svijetu, neki malo vise.


U svakom od nas krije se mali vrag,
Kod nekih od nas je malo veci.
Ponekad izmakne kontroli.


Nitko nije toliko lijep a da nekome nije ružan,
niti je itko toliko ružan a da nekome nije lijep.


Sto je zena ljepse obucena.....
To prije zeli biti svucena.

Dobar muz ima nekoiko mana,
los samo jednu, Nevalja.

Perverzno je ono sto nam moralno nije prihvatljivo,
ili tome nismo dorasli.

Obicno se cudimo onom sto nikad nismo vidijeli.



Rjeci
Rijeci koje slijede u livom stupcu,
vijerojatno nikad necete procitati u mojim pricama,
one imaju isto znacenje kao ove rjeci desno,
a koje mi se puno vise svidjaju.

Domina - Zena koja je gazda u kuci
drkanje - samozadovoljavanje
jebanje - sex
jebacina - uzivanje
jebo - imao odnos
jebac - ljubavnik
Kurac - njeznik
Imam kurac - nemam nista
kita - penis
kara - ud
kurcina - spolni organ
Picka - maca
Pizda - glupa osoba
Pickica - ljepa djevojka
Pickica - poslusan muz
Picketina - iskusna zena
Mindja - vagina
peverzno - nedorastao
perverzije - igrice
Supak - guza
Cmar - analni otvor
prkno - anus
sise - dojke
sisetine - grudi
dude - cice
kuja - zena sa kojom ne moze vladati
Domina - zena koja zna bolje od njega
Submisivan - muskarac koji je svijesan da zena bolje vodi brak
Dominantna - ona sto zna sto hoce
Kucka - Gospodarica
Kuja - Gazdarica

Listu cu jos nadopuniti .
Sve ove rici livo sam nasla u pricama na netu.

Brojilo posijeta i Obavijesti


border="0" alt="Free Web Counter">


Free Web Counter



Ukoliko vam se moj blog i moje price svidjaju,
napisite mi zasto.

Ukoliko vam se moj blog i moje price NE svidjaju,
napisite mi zasto.

Navedite broj price i sto vam se cini :
dobro, ne valja, nelogicno, pogresno,
krivo, netocno, slabo opisano, vulgarno, ....

Popravicu pogreske ako smatram vasu primjedbu
opravdanom i zahvaljujem vam se na pazljivom citanju.

free counters


Imate pricu ?
Imate ideju?
Nesto vam se dogodilo a neznate kako to ispricati?
Neznate kako je napisati ?
Mislite da mozete bolje ?
Nasli ste dobre price na netu ?
Zelite mi pomoci oko lektoriranja ?
Kako napisati erotsku pricu?

Javite i meni, mozda vam mogu pomoci, ili vi meni.
Hvala na suradnji.
Valentina